X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לטענת פייזר, הנתבעים הפיצו כדורי ויאגרה מזויפים באמצעות פרסום מודעות בעיתונים, הורשעו בדין הפלילי ונענשו
▪  ▪  ▪
מכרו כדורים מזויפים [צילום: AP]

חברי רשת להפצת כדורי ויאגרה מזויפים נתבעים לפצות את יצרנית התרופות פייזר (PFIZER) בסכום של 2 מיליון שקלים. לטענת פייזר, יצרנית הויאגרה, הנתבעים הינם עבריינים שהורשעו בעבירות על-פי פקודת סימני מסחר.
זאת לאחר שפעלו משך מספר שנים במסגרת רשת ארצית להפצה ומכירה של כדורי ויאגרה מזויפים ושל תרופות מזויפות נוספות אשר הזכויות בהן שייכות לצדדים שלישיים.
בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב נטען כי הנתבעים: חברת פרסום אדיר מתל אביב ויצחק סלכגי כהן, רכשו שטחי פרסום בעיתונים השונים עבור הנתבעים: רוברט חדד מאשדוד, שמוליק זאווי מראשון לציון ואסף בן נעים מגבעתיים, ואלה פרסמו מודעות למכירה של כדורי ויאגרה מזויפים אותם הציגו לציבור ככדורים מקוריים.
שלושת הנתבעים הללו, נטען בתביעה, הפעילו שליחים ברחבי כל הארץ אשר סיפקו (תמורת 50 שקלים לכל משלוח) ללקוחות התמימים שנפלו בפח מאות אלפי כדורי ויאגרה מזויפים שהוצגו בפניהם ככדורים מקוריים.
בכתב התביעה נאמר כי פרסום אדיר ויצחק סלכגי כהן שימשו ככסות לפעילותם העבריינית של חדד, זאווי ובן-נעים ששילמו להם עמלות, והם אשר יצרו מנגנון משומן ששימש להסתרת זהותם ופעילותם, ובגין מעשיהם הורשעו בעבירות של הלבנת הון.
בתביעה מצוין כי כדורי הויאגרה המזויפים נארזו באמצעות מכונות ייעודיות על-ידי הנתבע הנוסף בכתב התביעה, סטניסלב סלוצקי מרחובות, אשר בחזקתו נתפסו מכונות אריזה ואמצעי אריזה הכוללים מדבקות, פלסטיקים, מכונות חיתוך ועוד.
בתביעה שהוגשה באמצעות עורך דין איתן שאולסקי נאמר כי בתקופה שבין ינואר 2007 לינואר 2010 הפקידו השליחים שהועסקו במסגרת רשת ההפצה הפלילית לחשבונותיהם של פרסום אדיר ויצחק סלכגי כהן למעלה ממיליון שקלים בגין מכירת כדורי הויאגרה המזויפים.
לדברי התובעת, משטרת ישראל קטעה את הפעילות העבריינית עת ביצעה צווי חיפוש ותפיסה אצל הנתבעים, תפסה וגבתה ראיות רבות אשר הובילו בסופו של יום להרשעת הנתבעים.
פייזר מבקשת מבית המשפט לחייב את הנתבעים לפצות אותה בגין כל כדור ויאגרה מזויף שנמכר או שווק על ידם ואשר הוביל לאובדן הכנסה בטוחה ממכירת כדורי הויאגרה המקוריים. בתביעה נאמר כי הנתבעים פגעו בזכויות הקניין של התובעת לרבות במוניטין שלה, הפרו את סימני המסחר VIAGRA ו-PFIZER, הפרו את זכויות היוצרים שלה והטעו את ציבור הצרכנים.
לדברי פייזר, ניתן יהיה לאמוד את השיעור המדויק של הנזקים שנגרמו לה רק לאחר בירור עובדות נוספות וקבלת דין וחשבון מהנתבעים בנוגע להיקף המסחר בכדורי הויאגרה המזויפים. בשלב זה הוחלט מטעמי אגרה בלבד על העמדת סכום התביעה על סך 2 מיליון שקלים.

ת.א. 43838-12-13
תאריך:  24/12/2013   |   עודכן:  24/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הלבנת הון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מפיצי ויאגרה מזויפת נתבעים לפצות את פייזר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
התובעת טוענת כי הנתבעת והחברה האם שלה מארה"ב הוליכו אותה שולל במסגרת עסקה למכירת פעילות מסחרית בתחום המיקרואלקטרוניקה והסמיקונדקטורס
עופר וולפסון
מליאת הכנסת אישרה סופית את מודל המיסוי של חברת משלח יד זרה למודל המיסוי הקיים לגבי חברה נשלטת זרה, תוך התאמה לכך שמדובר במיסוי של הכנסה ממתן שירותים
יצחק דנון
חברת פרסום החוצות טוענת כי בעל מניות מיעוט מתנגד לאישור עסקת המיזוג עם בעלת השליטה הכשרת הישוב שנועדה להבראת החברה
איתמר לוין
בית הדין הארצי לעבודה הופך פסיקות קודמות וקובע, שדיווח של המעביד לקרן פנסיה ולקופת גמל ותשלום דמי הגמולים אינם תנאי לתשלום של הקרן לעובד המבוטח
איציק וולף
'סוכריה' נוספת לעברייני הבנייה של שכונת האולפנה    אחרי שכבר קיבלו מכרז לבניית 30 יחידות דיור במתנה ואחרי שתפעול שכונת הקראווילות עבר לידיהם יקבלו גם אנשי הישיבה בבית אל הרחבה משמעותית לבניין בית המדרש    החטיבה להתיישבות: הנחיה ברורה בנושא מלשכת ראש הממשלה    חשיפה: חשד לעבירת זיוף בחתימה על אישור הבנייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il