X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אלמנתו של אחד מלקוחות סקיולייף טוענת כי החברה ממשיכה לגבות תשלומים גם מלקוחות שנפטרו או מאלה שביקשו מפורשות להפסיק מלקבל את שרותיה וכל זאת באמצעות חשבונות הטלפון שלהם
▪  ▪  ▪
החיובים לא פסקו [צילום: פלאש 90]

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה בקשה לאישור תביעה ייצוגית כנגד חברת סקיולייף ישראל מתל אביב המספקת שירותי מוקד מצוקה וחרום וכנגד בזק. זאת בטענה כי סקיולייף מצאה שיטה להמשיך ולחייב את לקוחותיה גם לאחר פטירתם או במקרים בהם ביטלו הלקוחות את אמצעי התשלום וביקשו להפסיק את קבלת שירותיה.
לדברי התובעת, שרה לוק בשל מצבו הרפואי של בעלה המנוח נחתם הסכם בינו לבין סקיולייף בפברואר 2010 לקבלת שירותי לחצן חירום של החברה תמורת סכום חודשי של 69 שקלים. עד למועד פטירתו בתחילת שנת 2010 שולמה התמורה החודשית באמצעות כרטיס האשראי שהיה בבעלותו.
עם פטירתו נמסר לסקיולייף כי אין עוד צורך בשירותיה ומטבעם של דברים הופסק השימוש בכרטיס האשראי של המנוח. ואולם הדבר לא הפריע לחברה להמשיך ולגבות את תמורת העסקה בדרך שאינה מקובלת וזאת באמצעות חשבון הטלפון החודשי של התובעת.
לדברי שרה לוק, פניותיה לסקיולייף ולבזק לא הועילו והחיובים בעבור שירות שלא ניתן בפועל לא פסקו. לטענתה בזק אף גבתה מס ערך מוסף בנוסף על גביית המע"מ על-ידי סקיולייף, כך שהלקוח מחויב בכפל מע"מ.
בתביעה נאמר כי הטלפון איננו כרטיס חיוב וללקוח התמים אין כל סיבה לחשוב שחיובים בעבור שירותי סקיולייף יתבצעו באמצעות חשבון טלפון. לדברי התובעת לבזק לא עמדה כל זכות חוזית או חוקית לגבות מחשבון הטלפון שלה כספים שלא בגין שירותיה שלה, וזאת בעבור סקיולייף לבטח שלא בהעדר הסכמה מפורשת ובכתב.
לטענת לוק ואין זה מתקבל על הדעת כי בזק תחליט על דעת עצמה לשמש "אמצע גביה" בעבור חברה אחרת ועל כן על בזק מוטלת החובה להשיב כספים אלה ללקוחות סקיוליף.
בנוגע לסקיוליף, נטען בתביעה שהוגשה באמצעות עוה"ד אמיר ישראלי ושלומי כהן כי לחברה לא ניתנה רשות לגבות כספים זולת באמצעי התשלום עמם סיכמה עם הלקוח.
בנוסף החברה אינה אינה רשאית לשלוח ידה הארוכה לבטח שללא היתר מפורש, לכיסו של הלקוח באמצעות חשבון הטלפון של בזק שפרטיו נמסרו לה רק מכיוון שהדבר הינו הכרחי לצורך קבלת שירותיה.
בית המשפט מתבקש להורות לבזק ולסקיולייף לחדול מגבית סכומי כסף באמצעות חשבונות הטלפון של לקוחות סקיולייף אשר לא נתנו את הסכמתם המפורשת לגביה בדרך זו. בנוסף לחדול מלגבות מע"מ כפול באמצעות חשבון הטלפון.
בנוסף מתבקש בית המשפט לחייב את בזק וסקיוליף להשיב ללקוחות סקיולייף את כספי הגבייה ביתר, כולל את כספי המע"מ הכפול. סכום התביעה המצרפי מוערך ב-5.6 מיליון שקלים.

ת.צ. 47318-12-13
תאריך:  27/12/2013   |   עודכן:  27/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סקיולייף גבתה כספים גם מלקוחות שנפטרו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הממשלה צפויה לאשר מימון של מיליארדים ליישובי עוטף עזה ושדרות, הכוללים הטבות מס, פטור מדמי חכירה והנחות בארנונה
נדב נוימן
ג'פרי פרנקל בטור שהתפרסם היום ב"גארדיאן": "פישר משלב בצורה טובה יכולת אנליטית, יכולת שיפוט טובה, הבעה ברורה, מסירות חסרת אגו לשיפור העולם והיכולת להביא דברים לביצוע - עם הומור קר רוח"
יצחק דנון
לטענתם בעלי השליטה באינוונטק חברת הנפט לפידות ובעל השליטה בה יעקב לוקסנבורג הסבו לה נזקים ב-49 מיליון שקלים בשיתוף פעולה עם חברי הדירקטוריון
עופר וולפסון
הממשלה תשוב ותסבסד חלקית את הפעלתם של צהרוני יום בבירה בסכום של כ-36 מיליון שקל לשנה    מיועדים לבני 3 עד 5    השלמת המימון - מן העירייה ומההורים
עופר וולפסון
אומרת כי משטרת ישראל לא צריכה להציב כיעד את הגדלת כמות המעצרים אלא לנהל חקירה ראויה שתוביל לגילוי האמת ולהגנה על הציבור    עו"ד יורם סגי-זקס: "הפשיעה הולכת ופוחתת, ומספר המעצרים הולך וגדל, הכיצד?"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il