X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רסקו עתרה לבית המשפט בתגובה לעתירת עמותת בית הכנסת הגדול ברחוב אלנבי בתל אביב לפינויה מהחניון שבמתחם בית הכנסת רסקו מבקשת להורות על רישום זיקת הנאה לטובתה בשטחי החניה ובדרך המעבר למשרדיה
▪  ▪  ▪
בית הכנסת הגדול בתל אביב

חברת הנדל"ן רסקו טוענת כי עמותת בית הכנסת הגדול ברחוב אלנבי בתל אביב מבקשת לנכס לעצמה את החניון הציבורי "הר סיני" במתחם בית הכנסת, המשמש את רסקו ללא תשלום מזה למעלה מ-40 שנה.
רסקו העלתה טענה זו במסגרת עתירה שהגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב להצהיר כי היא זכאית להירשם כבעלת זיקת הנאה על מגרש החניה ברחוב הר סיני בו היא עושה שימוש לחניה של 25 כלי רכב.
במבוא לעתירה נאמר כי הליך זה נכפה על רסקו נוכח התנהלות חמורה מצדה של העמותה אשר הגישה נגד רסקו בראשית חודש נובמבר תביעה. בתביעה האמורה נטען כי הסכם השכירות של החניון שנחתם בינה לבין רסקו הגיע לסיומו באוגוסט השנה, אולם רסקו לא פינתה את מגרש החניה וממשיכה להחזיק בו שלא כדין, בהעדר זכות כלשהי, ועל כן יש להורות על סילוק ידה מהחניון לאלתר.
בכתב הגנתה טענה רסקו כי אין המדובר בתביעה לפינוי מושכר אלא בתביעה חריגה ביותר לשלילת זכויות המעבר והחניה של רסקו.
עתה טוענת רסקו בעתירתה כי נציגי העמותה מבקשים להעשיר את קופתה על חשבון יתר הדיירים במתחם, ובהם רסקו, תוך ניסיון לנכס לעצמם חניון ציבורי המשמש פתרון למצוקת החניה ברחוב הר סיני והמשמש את רסקו ללא תשלום באופן שבו נוצרה לה זיקת הנאה לחניה ולמעבר.
בין היתר, לדברי רסקו, מחמת כורח בעקבות היותו מתחם סגור אשר דרך הכניסה היחידה לצרכי חניה ואף לצרכי הגעה למשרדי רסקו, הינה באמצעות רכב דרך החניון האמור.
לטענת רסקו, מטרת עתירתה הינה להסדיר רישום זיקת הנאה הקיימת לה בחניה ובמעבר למשרדיה וזאת בחלקו המערבי של חניון הר סיני. לדברי רסקו, השטח האמור מיועד על-פי התב"ע להיות שטח ציבורי פתוח שייעודו "כיכר ציבורית" שנועדה לרווחת הציבור, ורסקו נטלה על עצמה כדין לתפעל את החניון לרווחת ציבור הדיירים במתחם ובהם היא עצמה.
רסקו טוענת, באמצעות עוה"ד אמיתי אביעד ועמית מזור, כי העמותה מנסה להפיק רווחים מסחריים רגילים מחניון הר סיני באמצעות השכרתו לצד ג' (למיטב ידיעתה של רסקו הסכם שכזה כבר נחתם). זאת בניגוד להחלטות מוסדות התכנון ולפסק דין שכבר ניתן, ותוך כוונה לדרוש מדיירי המתחם תשלום סכומים מסחריים בגין שטח שהוקצה לטובתם מלכתחילה על-ידי מוסדות התכנון.
לטענת רסקו, זיקת ההנאה שלה בשטחי החניה נוצרה מכוח השנים ועל כן היא זכאית לרשום לטובתה את זיקת ההנאה כמבוקש על ידה בעתירה זו. לדבריה, אי-הרישום יגרום לה נזק בלתי הפיך.

ה.פ. 45303-12-13
תאריך:  29/12/2013   |   עודכן:  29/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רסקו: זיקת הנאה בחניון בית הכנסת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל י. לוין
ממשלת סוריה: פרנציסקוס תומך בעמדה לפיה יש להימנע ממעורבות זרה    אסד דורש להפסיק את התמיכה בטרור הניתנת לדבריו בידי "שכנותיה של סוריה ומדינות אחרות במזה"ת ומחוצה לו"
איציק וולף
שר הביטחון הגיב על ירי הקטיושות הבוקר לעבר קריית שמונה    "לא הייתי ממליץ לאיש לבחון את סבלנותנו ואת נחישותנו לשמור על ביטחון אזרחי ישראל"
קובי ישעיהו
הממונה על ענייני הנפט במשרד התשתיות הלאומיות: להגיש תוכנית הנדסית מפורטת של הקידוח השני בשטח הרישיון וחוזה חתום עם קבלן קידוח עד תחילת 2015
איתמר לוין
השופטת בר-זיו סבורה, כי לאור ההתקדמות הטכנולוגית והעובדה שניתן לפרוץ באמצעים משוכללים בלי להותיר סימנים חיצוניים, יש להרחיב את פרשנות הביטוח נגד פריצות
איציק וולף
שני פיצוצים נשמעו הבוקר באזור קריית שמונה    אין נפגעים ולא נגרם נזק    כוחות צבא סורקים את האזור    דיווחים בלבנון על פגיעת אחת הרקטות בשטח הלבנוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il