X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אביו של ערן מזרחי, "המיידוף מסביון", הינו בעל מניות ומנהל בחברה הטוענת כי האב, יוסי, אולץ, תחת איומים לפגוע בבנו ובבני משפחתו, להעביר את המשרד לידי אחד הנושים של בנו
▪  ▪  ▪
ערן מזרחי. פנה לעזרת אביו [צילום: פלאש 90]

ספיח לפרשת יועץ ההשקעות ערן מזרחי ("המיידוף מסביון") שהוכרז בשבוע שעבר כפושט רגל. חברת שקמים בינוי ופיתוח, אשר אביו של ערן, יוסף מזרחי, הינו מנהל ובעל מניות בה, פנתה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בתביעה להצהיר כי הוא הבעלים היחיד של משרדה ברמת גן, וכן להורות ללשכת רישום המקרקעין למחוק את הערת האזהרה הרשומה על שמו של בן ציון לוז מתל אביב.
בתביעה נאמר, כי בחודש מאי אשתקד פנה ערן מזרחי לאביו וסיפר לו כי עבריינים רודפים אחריו והם מאיימים לפגוע בו ובבני משפחתו, וזאת בטענה כי לקח מהם כספים. ערן הפנה את אביו לבן ציון לוז.
יוסי מזרחי, בסיוע בן משפחה, פנו ללוז והלה גרם להם להבין כי אם עד לסוף אותו היום בו שוחחו עמו לא יגיעו לידיו כספים, הדבר עלול להביא לפגיעה בערן מזרחי ובבני משפחתו. לדברי יוסי מזרחי, הוא ניסה לגייס כספים מבני משפחה אך ללא הצלחה, ועל כן לא הייתה לו כל ברירה אלא להעביר לידי לוז רכב מסוג מרצדס שהיה בבעלות בנו ברק מזרחי, וכן את המשרד של חברת שקמים בינוי ופיתוח.
לדברי יוסי, לוז לקח אותו למשרדו של עו"ד אבירם מזיוב ברמת גן והורה לעורך הדין להכין הסכם מכר בינו לבין חברת שקמים בינוי ופיתוח, הסכם שנחתם בשעות הערב המאוחרות של אותו היום. בתביעה נאמר כי בהסכם המכר נקבע כי לוז מתחייב לשלם לחברת שקמים סכום מזומן של 518,000 שקלים, סכום לא ריאלי הנמוך בעשרות אלפי שקלים משוויו האמיתי של הנכס ואשר מעולם לא שולם על-ידי לוז.
בתביעה שהוגשה באמצעות עו"ד שלוה פוטשניק, נאמר כי יוסי מזרחי, מנהלה של התובעת, ובנו ערן, חששו מאוד לשלומם ולשלום בני משפחותיהם והסכימו לעשות כל מה שנדרשו על-ידי בן ציון לוז. עוד נאמר בתביעה, כי במסגרת מתן עדות במשטרה ציין יוסי מזרחי בפני חוקריו כי המשרד ורכב המרצדס נלקחו על-ידי לוז ועל-ידי אחד המשקיעים אצל ערן, אדם בשם יעקב בכר, אשר בינו לבין לוז ישנם קשרים עסקיים. בכר, מצוין בתביעה, שילם סכום של 72,000 שקלים לסילוק המשכנתה על המשרד.
לטענת התובעת, המשרד האמור נרכש על ידה בינואר 1994 והינו רכושה הבלעדי וללוז אין כל זכות במשרד. גודל המשרד 45 מ"ר והוא נמצא בקומה השלישית בבניין ברחוב ז'בוטינסקי 155 ברמת גן.
מנהל נכסיו של ערן מזרחי, עו"ד איתן ארז, ביקש בשעתו מבית המשפט לעכב את רישום המשרד לטובת בן ציון לוז על-מנת לממש את הנכס שלדבריו נרכש מכספי הגניבה של ערן מזרחי. עו"ד ארז טען, כי יום אחד בלבד לפני הגשת הבקשה לפשיטת רגל נגד ערן מזרחי נרשמה הערת אזהרה על הנכס לטובת בן ציון לוז שהינו ככל הנראה אחד הנושים של מזרחי.
עו"ד ארז ביקש עוד לממש את רכב המרצדס מודל ייצור שנת 2010 ששוויו כחצי מיליון שקלים, ואשר לטענתו נרכש באמצעות כספי ההשקעה של לקוחותיו של מזרחי והזכויות בו נרשמו על שם אחיו ברק המתגורר בארה"ב.
בסוף ינואר השנה הושגה פשרה בנוגע למשרד ולמרצדס, לפיה המשרד וכספי מכירת הרכב ייוותרו בבעלותו של לוז והלה יפעל למכירת המשרד תוך שלושה חודשים וישלם לקופת הכינוס 250,000 שקלים.
בהסכם נקבע כי במידה שהמשרד לא יימכר, ישלם לוז לקופת הכינוס 165,000 שקלים והצדדים ישמרו על זכותם להיפרע מאביו ומאחיו של ערן מזרחי.

ה.פ. 47106-12-13
תאריך:  30/12/2013   |   עודכן:  30/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שקמים בינוי ופיתוח: "משרד החברה שייך לנו"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל י. לוין
אומרת שישראל חיה בתוך בועה ואינה מבינה את המתרחש סביבה    לפיד: צריך להתגרש מן הפלשתינים כי לא נהיה מדינה יהודית עם 4 מיליון פלשתינים
יפעת גדות
על-פי החוקים החדשים שנקבעו בנציבות האיחוד האירופי, שיבוט בעלי חיים יאושר רק למטרות שימור זנים נדירים, יצור תרופות או מחקרים מדעיים
איתמר לוין
הפרקליטות הודיעה לחמשת היהלומנים, כי הם חשודים בעבירות מס בהיקף של מיליוני שקלים בפרשת הבנק שלפי החשד גילגל והלבין מאות מיליוני שקלים במתחם הבורסה
אילנית חיות
ראש עיריית חיפה מוחה בחריפות על רמת המחירים בחיפה ברשת שופרסל, בעקבות ממצאי בדיקת המועצה לצרכנות
מיטשל א' לוין
שבתי צבי נדד לבירת טורקיה, אך הסולטאן הורה לאסור אותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il