X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בבקשה שהוגשה נגד סינרון מדיקל, יצרנית המכשיר ME, נטען כי הבטחותיה להסרת שיער לצמיתות הופרכו
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגשה תביעה ובקשה לאישורה כייצוגית נגד חברת סינרון מדיקל מיקנעם עילית, יצרנית המכשיר ME להסרת שיער ביתית, בטענה כי הבטחותיה בדבר הסרת השיער לצמיתות באמצעות המכשיר המהפכני בעל "הטכנולוגיה המתקדמת בעולם", הופרכו.
בתביעה נאמר כי סינרון טוענת כי הטכנולוגיה שבבסיס המוצר "לא רק נבדקה קלינית אלא שהיא מוכחת רפואית" וכי המוצר הוא "היחידי שמאפשר הורדת שיער מיידית ולצמיתות בפעולה אחת". בנוסף, נטען על-ידי סינרון, כי המוצר מאושר על-ידי ה-FDA.
עוד נאמר בתביעה, כי על-אף עלותו הניכרת של המוצר - כ-2,000 שקלים - הוא נרכש בהיקף ניכר, שכן הוא מוצג כפתרון יעיל ובמיוחד להורדת שיער לצמיתות וכדברי החברה עצמה, "את במרחק שישה שבועות בלבד מניצחון על שיער בלתי רצוי".
בפועל, טוענת התובעת, זוהר כהן, מצגי הנתבעת מטעים מיסודם ומתחוור כי אין בסיס מדעי למצגי הנתבעת על אודות "הסרת השיער לצמיתות" ולמעשה ה-FDA הבהיר לאחרונה כי מעולם לא התיר ליצרן כלשהו של מכשירים מסוג זה לטעון להסרת שיער לצמיתות. לדברי התובעת, סינרון מעולם לא קיבלה אישור כלשהו של ה-FDA בנוגע לכך ששימוש במכשיר ME גורם ל"הסרת ו/או הורדת ו/או הפחתת שיער לצמיתות".
בתביעה נטען, כי ד"ר דיויד פרידמן, רופא עור ומנהל מרכז העור והלייזר ששימש יועץ לחברת סינרון, הודה בפומבי כי השימוש במונח לצמיתות עלול להטעות.
לדברי התובעת, באמצעות עוה"ד יחל בקר וישראל וולנרמן, היא רכשה את המכשיר בעלות 2,200 שקלים לאחר שנחשפה למסע השיווק האינטנסיבי של הנתבעת, השתמשה במכשיר לאחר עיון קפדני ודקדקני בהוראות השימוש, השלימה את כל מחזורי הטיפול כנדרש ולאחר מכן המשיכה בטיפולים נוספים. אולם, לטענת התובעת, הסתבר לה כי כל הבטחותיה של הנתבעת בדבר הסרת שיער לצמיתות הופרכו ומטרת רכישת המכשיר לא הושגה כלל.
התובעת מעריכה כי כ-10,000 צרכנים רכשו את המכשיר מתחילת שיווקו ואת הנזק הממוצע של כל אחד מהם ב-1,750 שקלים, דהיינו - כ-17.5 מיליון שקלים עלויות קניית המכשיר והמוצרים הנלווים. בנוסף מתבקש בית המשפט לפסוק לחברי הקבוצה המיוצגת פיצוי כולל של כ-10 מיליון שקלים בגין הפגיעה באוטונומיה.

ת.צ. 58325-12-13
תאריך:  30/12/2013   |   עודכן:  30/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"המכשיר המהפכני לא הסיר שיערי לצמיתות"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
יו"ר ההסתדרות בוועידת כלכליסט: "אפשר ובקלות להוריד את מחירי הדיור והשאלה אם רוצים"    מציע להוריד 10 מיליארד שקלים במיסים כדי למנוע ירידת צעירים מהארץ
שלומית צור
הדיירים ב"מגדלי סנטרל פארק" בשכונת ביצרון בת"א סובלים מצ'ילרים על גג בניין צ'ק פוינט הסמוך, שלטענתם לא נותנים להם מנוח    ביהמ"ש יכריע בריב השכנים
איתמר לוין
פוגלמן מדגיש את החומרה היתרה שבמעשים - אך קובע שהמחוזי החמיר יתר על המידה    הפחית את עונשי המאסר של שלושה מהנאשמים והמיר שניים אחרים לעבודות שירות
מירב מורן
הישראלים הגבירו השנה את השימוש בתחבורה ציבורית והגידול נרשם גם באוכלוסיות חזקות, כך עולה מסקר גיאוקרטוגרפיה    אבי דגני: "המגמה מושפעת משיפור התחבורה, אך גם ממצב כלכלי"
יפעת גדות
115 אלף חולים יכולים לנשום לרווחה    מספר לא מבוטל של תרופות לסרטן אושרו    מספר תרופות יקרות לסוכרת נשארו בחוץ    הומוסקסואלים יקבלו חיסון מפני וירוס הפפילומה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il