X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המנכ"ל הפורש של משרד המדע מבקש להתחיל ב-1 בפברואר בתפקידו החדש כמנכ"ל אוניברסיטת בר-אילן ועל כן הוא מבקש להסתפק בתקופת צינון בת 6 חודשים
▪  ▪  ▪
מנחם גרינבלום [צילום: יח"צ]

מנחם גרינבלום, המנכ"ל הפורש של משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל, פנה לוועדה למתן היתרים לפי חוק שירות הציבור (הגבלות לאחר פרישה) בבקשה לקיצור תקופת הצינון. זאת על-מנת להיות מועסק בתפקיד מנכ"ל אוניברסיטת בר-אילן.
גרינבלום מבקש להתחיל לשמש בתפקידו החדש כמנכ"ל האוניברסיטה החל מיום 1 בפברואר השנה, דהיינו להסתפק בתקופת צינון של שישה חודשים.
בבקשה מצוין כי ביום 31 ביולי 2013 מונתה מנכ"לית מחליפה לגרינבלום והלה קיבל תקופת הודעה מוקדמת, הסתגלות וניצול ימי חופשה. עוד מצוין כי סיום שירותו של גרינבלום יהיה ביום 30 בינואר השנה.
לדברי גרינבלום, נשיא האוניברסיטה פנה אליו בבקשה לשקול לקחת על עצמו את תפקיד מנכ"ל האוניברסיטה לאחר שתקופה ארוכה לא נמצא מועמד מתאים. גרינבלום מציין כי האוניברסיטה מוכנה להמתין לכניסתו לתפקיד עד לפברואר השנה בלבד, שאם לא כן ההצעה לא תהיה בתוקף.
בפנייתו לוועדה טוען גרינבלום, כי לא היה ממשק ישיר בינו לבין האוניברסיטה, הוא לא עסק בענייני האוניברסיטה ישירות אלא רק בעניינן של כלל האוניברסיטאות. לדבריו, ככל שעובדים הכפופים לו טיפלו באוניברסיטת בר-אילן הם עשו כן בהתאם לנהלים הפנימיים של משרד המדע ועל סמך המלצות של גורמים חיצוניים מקצועיים שאינם כפופים לו.
הוא לא קיים דיונים מיוחדים או קיבל החלטות מיוחדות הנוגעות לאוניברסיטה ואף לא קיבל פניות מהאוניברסיטה, ובשנה החולפת לא התקבלו החלטות טרם פרישתו מתפקידו בשל אי-אישור תקציב המדינה.
גרינבלום מדגיש כי למשרד המדע אין סמכויות רגולציה כלפי האוניברסיטאות והמשרד גם אינו מתקצב את פעילותן ועיקר פעילותו של המשרד כלפי האוניברסיטאות הינה מימון מחקרים, מלגות ומרכזי ידע במסגרת תוכנית התשתיות, קשרי מדע דו-לאומיים ובמסגרת תוכנית מדע וקהילה.
לטענתו, הוא לא ידע כלל אלו הצעות הוגשו למשרד לקבלת מימון אלא בדיעבד ולא היה מעורב בהחלטה לגבי מוסד אקדמי ספציפי. בנוסף, מנתוני המשרד עולה כי המימון לאוניברסיטת בר-אילן הינו נמוך יחסית וכי היא נמצאת במקום החמישי מבין שבע האוניברסיטאות בגובה המימון שהתקבל מהמשרד בתוכנית התשתיות הכוללת מימון מחקרים, מלגות ומרכזי ידע בשנים 2012-2011.
גרינבלום מבקש מהוועדה להסתפק בתקופת צינון של שישה חודשים ללא הגבלות נוספות, על-מנת שיוכל להתחיל לשמש כמנכ"ל האוניברסיטה החל מפברואר השנה.
ו"ע 653-01-14
תאריך:  01/01/2014   |   עודכן:  01/01/2014
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
הח"כים נחמן שי ואיילת שקד העומדים בראש השדולה לשחרור יונתן פולארד, הגישו לנשיא את עצומת 106 חברי הכנסת מהקואליציה והאופוזיציה לשחרורו
יפעת גדות
סקר הראה כי רוב הצעירים שולחים סקסטינג כדי לפלרטט, כמשחק מקדים, או לצורך יצירת תחושה אינטימית, אך נשים נטו יותר להסכים לסקסטינג לא רצוי בגלל חרדות ממערכת היחסים שלהן
עופר וולפסון
הוועדה להגברת התחרות בתחום הדואר מתכננת להמליץ על הפחתה משמעותית במספר ימי החלוקה ועל גמישות בשעות פתיחת הסניפים    ד"ר רייך: "אם החברה לא תתייעל, היא לא תקבל הטבות"    באוצר אומרים כי צריך לקחת בחשבון הפרטה
יפעת גדות
אריה גרינבאום נבחר לכהן כיו"ר הדירקטוריון של המרכז האקדמי כרמל
איתמר לוין
1.8 מיליארד שקל מתוך חוב של 2.5 מיליארד שקל יימחקו ויומרו ל-95% ממניות החברה    אלביט הדמיה תנפיק שתי סדרות אג"ח חדשות ובנק הפועלים יפרוס את חובה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il