X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פזגז טוענת כי מונים שרכשה מהיצרן היפני הגיעו אל גזגל וזו עשתה בהם שימוש לצורך אספקת גז ללקוחותיה וכי בעניין זה הוגשה תלונה למשטרה
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

פזגז טוענת כי חברת גזגל עושה שימוש שלא כדין ללא רשות ומבלי שהיא זכאית לעשות כן כדין, במוני גפ"מ השייכים לה והכוללים את סימנה המסחרי הרשום והמוכר היטב וכי בעניין זה אף הוגשה תלונה למשטרה.
לדברי פזגז לא ידוע לה כיצד הגיעו המונים הללו לידיה של גזגל, בכמה מונים היא עושה שימוש, וכמה מונים עוד מצויים בידיה לקראת שימוש עתידי. ואולם דבר אחד ברור ונעלה מכל ספק, פזגז מעולם לא מכרה את המונים לגזגל ומעולם לא התירה לה לעשות בהם שימוש כלשהו לצורך אספקת גז ללקוחותיה.
פזגז פנתה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בתביעה לאסור על גזגל מלעשות שימוש במוני הגפ"מ השייכים לה, ולחייב אותה להמציא לידיה את כל המונים שברשותה או בשליטתה.
לטענת פזגז בימים אלה הסתבר לה לתדהמתה כי גזגל עושה שימוש בחלק ממוני הגפ"מ שרכשה לאחרונה מיצרן המונים היפני יזאקי והנושאים את סימנה המסחר הרשום והמוכר היטב "פזגז" ( PAZGAS)בבתים משותפים בערים תל אביב, גבעתיים, פתח תקוה ויבנה אשר פזגז מעולם לא סיפקה להם גז.
לדברי פזגז באמצעות עו"ד עידן גולדנברג היא ספקית הגז היחידה בישראל הבלעדית המייבאת כיום מונים תוצרת היצרן היפני "יזאקי" ואשר שמה מוטבע עליהם, והיא פעלה רבות לקבלת תו תקן המוטבע על המונים הללו והמעיד על איכותם.
פזגז מציינת כי במענה לפנייתה לא הכחישה גזגל את השימוש הנעשה על ידה במונים שלה ומדגישה כי השימוש האסור במונים חושף אותה לסיכון ממשי גם בפן הבטיחותי. לטענתה השימוש שעושה גזגל במוניה מקים חשש וודלפיכך שמדובר בעבירות פליליות, ובנוסף הדבר מהווה הפרה של פקודת סימני המסחר.
לדברי פזגז נזקיה אינם ניתנים לכימות כספי, להערכה או לאומדנה מדויקת, וכי היא מיצתה הלכה למעשה את כל האפשרויות העומדות לרשותה, ואף משטרת ישראל אינה יכולה לסייע לה מידית בשלב זה.
בנוסף לבקשה למתן סעד האוסר על גזגל מלעשות שימוש במונים שלה מבקשת פזגז להתיר לה לפצל את סעדיה כך שתוכל לתבוע את נזקיה בתביעה נפרדת לאחר קבלת הנתונים הנדרשים על-אודות רכישת המונים והשימוש שנעשה בהם, ולאחר שנזקיה יתגבשו במלואם.
גזגל טרם הגישה כתב הגנה.

ת.א. 2884-01-14
תאריך:  03/01/2014   |   עודכן:  03/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"שימוש שלא כדין במוני גפ"מ של פזגז"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ועדת השרים לחקיקה תדון ביום ראשון בבקשת השר להגנת הסביבה לקיים דיון נוסף בשינוי תוואי הרכבת המתוכננת מבאר שבע לאילת    שר הפנים משיב: החלופה שהצעת יקרה בהרבה ותאפשר הפעלה פחותה של הרכבות
איציק וולף
שירות הביטחון הכללי עצר 14 חשודים, בהם ארבעה בכירים בג'יהאד האיסלאמי תושבי בית לחם, בחשד להטמנת מטען החבלה שהתפוצץ באוטובוס דן בבת ים בשבוע שעבר    בין החשודים: שוטר פלשתיני    נתניהו: הוכחה נוספת למעורבות ישירה של אנשי הרשות הפלשתינית בטרור
יצחק דנון
חברת טלדור טוענת כי אלביט נישלה אותה מפרויקט משותף וניכסה אותו לעצמה
איציק וולף
ראש הממשלה נועד עם מזכיר המדינה האמריקני והאשים את ראש הרשות הפלשתינית בתמיכה בטרוריסטים    "איך יכול הנשיא עבאס לומר שהוא ניצב כנגד הטרור כשהוא מחבק את מבצעי הטרור ומהלל אותם כגיבורים?"
איתמר לוין
מנהל מערך הנכסים של הקופה: העירייה ולגזיאל הפעילו עלינו מערכת לחצים משולבת כדי שנפנה את המחסנים משטח פרויקט מגדלי התמרים    מהנדס העיר לשעבר: התמורה לעירייה בפרויקט הייתה פי שלושה מהצפוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il