X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התובע טוען לזכאותו לפיצוי חד-פעמי הקבוע בפוליסה לביטוח חיים וכי כלל ניסחה את הגדרת מקרה הביטוח בפוליסה באופן מקפח המוציא מכלל תחולה הלכה למעשה אחוזים ניכרים ממקרי הסרטן
▪  ▪  ▪
פעלה בחוסר תום לב?

מבוטח בפוליסה לביטוח חיים בחברת הביטוח כלל אשר לקה בסרטן תובע מהחברה לשלם לו את הפיצוי הכספי החד-הפעמי הכלול בפוליסה לביטוח חיים למקרה של גילוי מחלה קשה.
התובע, תושב הרצליה בן 53, טוען בתביעה שהגיש לבית משפט השלום בתל אביב כי לפני 3 שנים לאחר שהתלונן על סחרחורות, אובחן במוחו גידול בבלוטת האצטרובל שהינה הבלוטה היחידה הממוקמת בסמוך לגזע המוח.
לדבריו, מקרה הביטוח "סרטן" מוגדר בפוליסה של כלל כדלקמן: "נוכחות גידול של תאים מאירים הגדלים באופן מבוקר וחודרים ומתפשטים לרקמות הסביבה או לרקמות אחרות". בתביעה נאמר כי הגדרת מקרה הביטוח האמורה נוסחה על-ידי כלל באופן חד-צדדי ומקפח.
לטענת התובע, חברת הביטוח נהגה כך מכיוון שהיא מוציאה הלכה למעשה אחוזים ניכרים ממקרי הסרטן מחוץ לכותלי הפוליסה, ועל-כן אינה עומדת בתנאי חוק חוזה הביטוח לפיהם על הגבלה מסוג זה להיות מודגשת ומוסברת היטב.
התובע טוען כי בעת קבלתו לביטוח לא פירטה כלל בפניו ולא הסבירה לו את משמעות ההגדרה המגבילה ביותר של מקרה הביטוח בפוליסה, ולא ציינה את הסייגים לכיסוי הביטוחי בדף גילוי נאות וברשימה. לדברי התובע, מבטח אינו יכול ליהנות מפטור אם לא פירט את תניית הפטור ברשימה ולא רק בפוליסה הסטנדרטית.
לדברי התובע, היות שחלה במחלת הסרטן על כלל לשלם לו את מלוא תגמולי הביטוח, והיא מנועה מלהסתמך על הקריטריונים המגבילים של הגדרת מקרה הביטוח שנוסחה על-ידה. התובע מציין כי במקרה של מחלוקת פרשנית בנוגע לפוליסה, יש להעדיף פירוש המיטיב עם המבוטח והפועל לחובת המבטח.
התובע טוען באמצעות עו"ד אסף דן כי בהתאם לפוליסה ו/או מחמת הפרתה על-ידי כלל, הוא זכאי לתשלום הסך של 250,335 שקלים בצירוף הפרשי הצמדה וריבית כקבוע בחוק ובפוליסה.
לטענת התובע, בהתאם למסמכים הרפואיים הוא חלה במחלת הסרטן והתקיימו בעניינו כל הקריטריונים המוגדרים בפוליסות לקרות מקרה הביטוח, וכי חוות דעת רפואית מטעמו תוגש ככל שכלל תטען כי הוא אינו זכאי למלוא הפיצוי הכספי על-פי תנאי הפוליסה.

ת.א. 62225-12-13
תאריך:  04/01/2014   |   עודכן:  04/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חולה סרטן תובע את כלל ביטוח בטענה לקיפוח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
המדובר בחמישה אסירים שרצחו ישראלים על-רקע לאומני וששוחררו השבוע במסגרת ההסכם עם הפלשתינים    החוק הוא שמחייב תשלום הקצבאות
עופר וולפסון
מזכיר המדינה הפלשתיני דן ברמאללה עם אבו-מאזן במסמך המסגרת שנועד לצמצם את הפערים בין הצדדים, אך מקורבו של אבו-מאזן מטיל ספק רב באפשרות כי יסכימו לתנאיו
עופר וולפסון
נייר עמדה של כלכלני הרווארד עבור קרן המטבע: "המצב כל כך חמור, כך שיידרשו צעדים קיצוניים מצד ממשלות העולם"
משה גולן
הרשות הרגולטורית המפקחת על חברות הפיננסים בארה"ב (FINRA) שלחה מכתב לקרנות גידור ולחברות ההשקעות וציינה כי בשל הפוטנציאל לעליית הריבית בקרוב, בכוונתה להדק את הפיקוח על המוצרים הפיננסים המסוכנים
יצחק דנון
לטענתם מגיעה להם תוספת בגין העסקה משנת 2006 למכירת מניותיהם בנצבא לאיירפורט סיטי וכי הוטעו להאמין כי לא מגיעה להם כל תמורה נוספת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il