X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חדרנית בבית מלון באילת שניהלה מערכת יחסים רומנטית עם שוטר משמר הגבול תובעת ממעסיקתו משטרת ישראל לפצות אותה לאחר שנורתה על-ידי השוטר ונפצעה קשה
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

משטרת ישראל נתבעת לפצות צעירה בת 26 שנורתה על-ידי חברה ששירת במשמר הגבול ונפצעה באורח קשה. בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בלוד על-ידי טקלה פקרטה תושבת ראשון לציון נאמר כי השוטר, דידאי קפיאלאו הכיר את התובעת בתקופה בה החלה לעבוד כחדרנית בבית מלון באילת, ויצר עמה קשרי חברות שהתפתחה למערכת יחסים רומנטית.
לאחר כחצי שנה מתחילת היחסים, החל השוטר לדרוש מהתובעת שלא לדבר עם אף אחד מלבדו, הפך קנאי, לא שלט ביצריו, אסר עליה לדבר בטלפון והתנהגותו הפכה מוזרה, אלימה ומסוכנת.
לדברי התובעת, היא החליטה בספטמבר 2007 להיפרד מהשוטר שכן חששה לחייה. בתגובה איים עליה השוטר מספר פעמים כי אם היא לא תשוב אליו, הוא יהרוג אותה. השוטר אף הגיע לחדרה באילת וכאשר פגש בה איים עליה שוב כי אם לא תשוב לחיות יחד עמו, הוא יהרוג אותה ואף יתאבד. במהלך הדברים אף הוציא השוטר סכין התקרב לעברה אך לא מימש למרבה המזל את איומו.
לדברי התובעת, באמצעות עו"ד מ. אפלמן מעסיקיו ומפקדיו של השוטר ידעו אודות נפקדותו מהשירות כמו גם את דבר מסוכנותו ומועדותו, והיא אף התקשרה למפקדו והודיעה לו כי היא מפחדת מהשוטר העלול לפגוע בה וכי עליו לקחת ממנו את נשקו.
בתביעה נאמר כי בצהרי יום ה-24 בנובמבר 2007 המתין השוטר מתחת לדירתה של התובעת באילת ובעת שפגש בה בדרכה לעבודתה בבית המלון ניהלו השניים שיחה קצרה ביניהם, במהלכה ירה השוטר בתובעת מטווח קצר באמצעות רובה ה-M-16 הקצר שהיה ברשותו. השוטר פצע את התובעת באורח קשה ופצע אף את חברתה שהייתה עמה ואשר ניסתה לברוח מהמקום.
התובעת אושפזה בבית החולים במשך שבוע, נותחה ולאחר מכן נזקקה לטיפולים פיזיותרפיים ממושכים ומעקב, ולדבריה נותרה באי כושר מלא ובנכות זמנית בשיעור של עד 100% עד היום.
התובעת טוענת כי משטרת ישראל היא האחראית באחריות ישירה ו\או שילוחית לכל מעשיו ו\או מחדליו של השוטר ובנוסף גם אחראית לבחינת מצבו הנפשי, בדיקת מסוכנותו, מצבו הנפשי ומידת כשירותו להחזיק בנשק.
התובעת מאשימה את המשטרה באחריות לאירוע מאחר שגייסה את השוטר לשורותיה מבלי לערוך לו מבחנים מתאימים כדי לברר את מסוכנותו לציבור, לא העמידה את השוטר לבדיקות פסיכיאטריות ו\או נפשיות טרם שאפשרה לו להחזיק נשק ו\או לעשות בו שימוש, ולא החרימה את נשקו הגם שהיה בידיה כל המידע הנדרש אודות האפשרות כי הוא עלול לעשות שימוש אלים בנשק כלפי התובעת ואחרים.
בית המשפט מתבקש לחייב את משטרת ישראל לפצות את התובעת בגין נזקיה. סכום התביעה הוגדר בסכום של מעל 2.5 מיליון שקלים.

ת.א. 48044-12-13
תאריך:  04/01/2014   |   עודכן:  04/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נורתה על-ידי מאהב ותובעת פיצוי מהמשטרה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הוא חבר שלי ל"ת
נגסתה בגמבה  |  5/01/14 07:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מזכיר המדינה האמריקני נועד עם ראש הרשות הפלשתינית ולאחר מכן קיים פגישה קצרה עם ראש הממשלה נתניהו    "בטוח שהשיחות שקיימנו ביומיים האחרונים הביאו לפתרונן של מספר סוגיות וחשפו הזדמנויות נוספות"
איציק וולף
איש העסקים נוחי דנקנר מצהיר לקראת הכרעת בית המשפט: ״אם הצעת בן משה-אלשטיין לא תאושר - אנו נחושים וערוכים לבצע מיידית את הסדר החוב שהצענו"
איציק וולף
בשבת לא חל שינוי משמעותי במצבו של ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון, אך נמשכת מגמת ההידרדרות ההדרגתית במצבו
יצחק דנון
התובע טוען לזכאותו לפיצוי חד-פעמי הקבוע בפוליסה לביטוח חיים וכי כלל ניסחה את הגדרת מקרה הביטוח בפוליסה באופן מקפח המוציא מכלל תחולה הלכה למעשה אחוזים ניכרים ממקרי הסרטן
יואב יצחק
המדובר בחמישה אסירים שרצחו ישראלים על-רקע לאומני וששוחררו השבוע במסגרת ההסכם עם הפלשתינים    החוק הוא שמחייב תשלום הקצבאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il