X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעלי מועדון הריקודים עתרו לבית המשפט כנגד המשטרה בטענה כי זו נמנעת שלא כדין מלאפשר להם לקבל מהעירייה רשיון עסק למועדון הפועל ללא רישיון 11 חודשים
▪  ▪  ▪
פוגעים במבלים סתם? [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

בעלי מועדון החתול והכלב בתל אביב הגישו לבית המשפט המחוזי בתל אביב עתירה מנהלית כנגד אגף רישוי עסקים במשטרת ישראל בטענה כי הוא נמנע שלא כדין מלאשר את תוכנית האבטחה שהוגשה לעיונו לצורך קבלת רישיון עסק ו\או לקבוע תנאים לצורך קבלת ההיתר מטעמו.
לדברי העותרים, הם עמדו בכל התנאים שהובאו בפניהם ב"מסמך דרישות", כפי שקיבלו מידי המשטרה, כשהם מנסים במשך חודשים ארוכים וכמעט שנה שלמה לקבל את תגובתה לכך, ובכך להביא להסרת המחסום היחידי העומד בפניהם לקבלת רישיון עסק מידי העירייה כפי שניתן להם בעבר, עד למועד האירועים שבגינם נמסרה להם תוכנית אבטחה חדשה ומעודכנת.
העותרים מאשימים את המשטרה בהתנהגות שרירותית ומתעמרת, ובסירובה בנוקשות מעוררת זעם, כלשונם, לקיים דיאלוג כלשהו עימם ביחס לתנאי האבטחה הנדרשים לשם קבלת רישיון לניהול עסקם. בעתירה מצוין כי החתול והכלב נחשב כמועדון הריקודים מהגדולים והמוביל במדינת ישראל הפועל מזה 5 שנים והמעסיק כ-112 עובדים.
עוד מאשימים העותרים את המשטרה בכך שהיא גורמת להם לנהל את עסקם ללא רישיון משך כשנה שלמה ובכך שהיא מפקירה את הציבור הגדול המבלה במועדון ללא תוכנית אבטחה מאושרת על ידה. העותרים מבקשים מבית המשפט להורות למשטרה למסור להם את הקריטריונים בעטיים יוכלו לקבל מהעירייה את הרישיון המיוחל, ולכל הפחות להעיר את הערותיה בדבר הנתונים במערך האבטחה המהווים לטענתה מכשול לקבלת הרישיון מבחינתה, כך שיוכלו לפעול להסרת המכשול.
בעתירה נאמר כי כל שהעותרים מבקשים הוא שהמשטרה לא תשב בחיבוק ידיים אל מול מאמציהם הניכרים והחוזרים ונשנים להשגת רישיון, ותעמוד בסירובה ללא שום הצגת קריטריונים ברורים לצורך קבלת רישיון זה.
העותרים מציינים כי הם שומרים על זכותם לתבוע פיצויים מן המשטרה בשל התנהגותה הנלוזה בגין נזקים שנגרמו להם או עלולים להיגרם.
בעתירה מצוין כי רישיון העסק של מועדון החתול והכלב היה בתוקף עד ליום 4.2.13 וכי המשטרה נתנה את הסכמתה לחידוש הרישיון, אולם חזרה בה מהסכמתה זו כעבור שבועיים ביום 19.2.13, אז התגלתה הפרשה נשואת כתב האישום הפלילי שהוגש כנגד העותרים.
פרשת סחר בסמים
לדברי העותרים, אילולא פרשה זו אין חולק כי רשיון העסק שלהם היה מתחדש, עת היו באמתחתם כלל האישורים הנדרשים לרבות זה של המשטרה עד למועד חשיפת הפרשה של סחר בסמים במועדון.
בעתירה, שהוגשה באמצעות עוה"ד אביגדור פלדמן ומיקי חובה, נטען כי הסירוב הבלתי מוסבר של המשטרה שלא לתת רשיון עסק לעותרים ימוטט את בית העסק כענף התעסוקתי עליו נשענים לא רק 15 בעליו אלא 112 מעובדיו ועשרות ספקי שירות ותפגע קשות בהווי של רבים המבלים במקום מכל רחבי הארץ.
אשר על כן מתבקש בית המשפט להורות למשטרה לחדש את תוקפו של רישיון העסק שפג בפברואר אשתקד, או להעביר את תנאיה והתייחסותה לתוכנית האבטחה, כיצד ניתן לשפרה או היכן יש לשפרה על-מנת שזו תעביר את הסכמתה למתן הרישיון.

עת"מ 4419-01-14
תאריך:  05/01/2014   |   עודכן:  05/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למה מונעת המשטרה רישיון מהחתול והכלב
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
גם לי היה מקרה כזה
שלחתי מכתב  |  6/01/14 05:56
2
רישיון עסק
קופל  |  7/01/14 23:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
רשות מקרקעי ישראל בראשותו הוציאה מכרז למכירת מגרשים לבניית 387 דירות    ישיבת מיר משתפת פעולה עם יזמים פרטיים, לארגון עמותה שתרכוש את המגרשים או את חלקם
איציק וולף
ראש הממשלה מבהיר כי הוא נחוש לסלק מישראל את מסתנני העבודה הלא חוקיים    נציבות האו"ם לפליטים טוענת מנגד: הם לא מסתננים; מדיניות ממשלת ישראל מעוררת פחד בקרב מבקשי המקלט תוך התעלמות ממצבם הייחודי
איתמר לוין
משך את הבקשה לעיכוב ביצוע העברת השליטה לידי בן-משה ואלשטיין    הערכות: חשש מפני חיובו בפיצויי עתק אם ערעורו היה נדחה והדבר היה גורם נזקים לחברה    המשמעות: חגי אולמן ואיל גבאי הופכים מיידית למנהליו של הקונצרן
איציק וולף
שר הביטחון מצטרף להאשמות שמטיח ראש הממשלה ברשות הפלשתינית    "מחנכים שם להסתה ולגזענות על בסיס ציטוטים של אדולף היטלר"    "החינוך ברשות הפלשתינית לא השתנה כבר 22 שנים"
יצחק דנון
יזם הפרויקטים בתחום הנדל"ן טען כי הנתבעים עימם התקשר בהסכם תכנון חדשני של שכונת מגורים גזלו ממנו את המידע השייך לו והעבירו אותו לחברת שיכון ובינוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il