X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מרחיב משמעותית את מגוון הפעולות הפיננסיות שניתן לבצע באמצעות הסמארטפון, במאצעות שירות "ארנק פועלים" בין השירותים החדשים: העברות לצד ג' באמצעות מספר איש הקשר בלבד, ללא פרטי חשבון; זימון תורים לסניף, הטבות מבוססות מיקום ועוד
▪  ▪  ▪
מגוון פעולות פיננסיות - בצורה נוחה
כך זה נראה: אפליקציית "ארנק פועלים"

בנק הפועלים השיק (יום ב', 6.1.14) את "ארנק פועלים" - חבילת שירותים המרחיבה ומשדרגת את מגוון הפעולות הפיננסיות והרכישות שניתן לבצע באמצעות הסמארטפון.
שירותי "ארנק פועלים" מבוססים על שדרוג אפליקציית הארנק הסלולרי שמציע הבנק בשלוש השנים האחרונות.
בין החידושים ב"ארנק":
  • העברה לאחד מאנשי הקשר בסמארטפון: לשירות העברות כספים מחשבון הלקוח לצד ג', שכלל עד כה אפשרות של העברת כספים לחשבון בנק או למכשיר בנקט, שממנו יכול למשוך צד ג' - נוספה עתה עוד דרך: העברת הכסף לאחד מאנשי הקשר בסמארטפון. אין צורך לדעת את פרטי חשבון הבנק של האדם שאליו מעבירים כסף אלא רק את מספר הסלולר שלו. המקבל מפקיד את הכסף בחשבון לבחירתו (בכל אחד מהבנקים בישראל), באמצעות האתר של בנק הפועלים.
  • זימון תור לסניף מהסמארטפון: עוד חידוש ללקוחות בנק הפועלים יאפשר להם לזמן תור לקבלת שירות בסניף מהסמארטפון ולעקוב ממנו אחרי מיקומם בתור. השירות מקצר את זמן ההמתנה בסניף. הבנק החל לבצע פיילוט ראשוני להפעלת השירות, שיורחב בהדרגה במערך הסניפים ברחבי הארץ.
  • הטבות CashBack מבוססות מיקום: מיזם הצרכנות CashBack של בנק הפועלים, המקנה לכל לקוחות הבנק המחזיקים בכרטיסי אשראי שהונפקו על-ידי הבנק, החזרים במזומן על קניותיהם ישירות לחשבון הבנק שלהם באלפי בתי עסק - מתחבר לסמארטפון. "ארנק פועלים" מציע מבצעים והטבות CashBack מבוססי מיקום, וכך יוכל הלקוח להתעדכן במבצעים והטבות הנמצאים בסביבתו ולהרוויח.
  • הפקדת צ'קים מהאפליקציה: האפליקציה כוללת גם את שירות הפקדות הצ'קים שהשיק הבנק בשנה שעברה, המאפשר להפקיד צ'קים של בנק הפועלים (עד סכום של 10,000 שקל לצ'ק) בלי להגיע לסניף, באמצעות צילום הצ'ק בסמארטפון והפקדתו ישירות לחשבון הלקוח.
"ארנק פועלים" כולל גם אפשרויות תשלום לבתי עסק ולמוניות: ניתן להשתמש באמצעות "ארנק פועלים" באפליקציית MyCheck, המוצעת בשיתוף פעולה עם חברת ישראכרט ומאפשרת לשלם במגוון בתי עסק באמצעות הסמארטפון. בנוסף, ניתן להשתמש באמצעות "ארנק פועלים" באפליקציית Taxi Pay המוצעת אף היא בשיתוף פעולה עם ישראכרט, ומאפשרת הזמנת מונית ותשלום באמצעות הסמארטפון.
כמו-כן, ניתן יהיה למשוך מזומן מהבנקט בלי כרטיס לעצמו או לאחר, באמצעות SMS הנשלח לכל טלפון נייד.
מירב ספקטורובסקי ששון, מנהלת האגף לבנקאות ישירה בבנק הפועלים, מסרה בתגובה: "יותר ויותר לקוחות הופכים את הערוץ הסלולרי לשער הכניסה שלהם לבנק, ויעידו על כך כ-650 אלף המשתמשים בשירותי הבנקאות הסלולרית שלנו. 'ארנק פועלים' עושה צעד משמעותי נוסף בדרך להפיכת הסמארטפון לכלי שנותן מענה לצרכים הפיננסיים היום-יומיים של הלקוח, ואנו מתכוונים להציע במהלך השנה פתרונות חדשניים נוספים במסגרת 'ארנק פועלים'".
אבי כוכבא, מנהל אגף הפיתוח בחטיבת הטכנולוגיה והמחשוב: "בנק הפועלים מקפיד לפתח פתרונות מתקדמים תוך שמירה על חדשנות טכנולוגית וניצול היכולות הטכנולוגיות של מכשירי הסמארטפון. נמשיך לבצע שימוש אופטימלי בטכנולוגיה, כדי לאפשר ללקוחות חוויה מיטבית. 'ארנק פועלים' מציע חוויה בנקאית ייחודית, אינטואיטיבית ומותאמת אישית ומהווה קפיצת מדרגה נוספת בחוויה הסלולרית".

תאריך:  06/01/2014   |   עודכן:  06/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנק הפועלים מציע חידושים בבנקאות הישירה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מסתבר שהאפליקציה ממש לא עובדת
yoni207  |  7/01/14 09:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
אסי שמלצר, מנכ"ל שלמה אחזקות: "בעתיד שוק הרכב יתחדש במנועים משופרים כולל מנועי גז דחוס"
עופר וולפסון
במכתב ששלחה לשרי האוצר והמשפטים, טוענת אומ"ץ, כי בניגוד לחוק, הבנקים והחברות המנהלות כ-15 מיליארד שקלים שבעליהם לא ידועים, לא טרחו להעביר אותם לידי האפוטרופוס הכללי
איציק וולף
שירות הביטחון הכללי עצר את עבדאללה אבו קביטה, תושב אל בירה בן 22, בחשד כי דקר את הילדה נועם גליק בחצר ביתה שביישוב פסגות הסמוך לרמאללה    הערכה: הרקע למעשה פלילי ולא לאומני
יפעת גדות
צוות החוקרים גילה קשר בין רמות ויטמין D במהלך השלבים האחרונים של ההריון ללפיתה חזקה יותר של הילד בגיל ארבע    הם הגיעו למסקנה כי לילדים יש כוח שריר חזק יותר במקרים בהם האימהות נחשפו לרמה תקינה של ויטמין D במהלך ההריון
עידן יוסף
נוסעים בחיפה ובקריות שטענו את הכרטיסים לפני אוקטובר ומעוניינים לממש את זכאותם הן באגד והן במטרונית נקראים לעמדות השירות של אגד כדי להמיר לקוד חדש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il