בנק הפועלים השיק (יום ב', 6.1.14) את "ארנק פועלים" - חבילת שירותים המרחיבה ומשדרגת את מגוון הפעולות הפיננסיות והרכישות שניתן לבצע באמצעות הסמארטפון.
שירותי "ארנק פועלים" מבוססים על שדרוג אפליקציית הארנק הסלולרי שמציע הבנק בשלוש השנים האחרונות.
בין החידושים ב"ארנק":
- העברה לאחד מאנשי הקשר בסמארטפון: לשירות העברות כספים מחשבון הלקוח לצד ג', שכלל עד כה אפשרות של העברת כספים לחשבון בנק או למכשיר בנקט, שממנו יכול למשוך צד ג' - נוספה עתה עוד דרך: העברת הכסף לאחד מאנשי הקשר בסמארטפון. אין צורך לדעת את פרטי חשבון הבנק של האדם שאליו מעבירים כסף אלא רק את מספר הסלולר שלו. המקבל מפקיד את הכסף בחשבון לבחירתו (בכל אחד מהבנקים בישראל), באמצעות האתר של בנק הפועלים.
- זימון תור לסניף מהסמארטפון: עוד חידוש ללקוחות בנק הפועלים יאפשר להם לזמן תור לקבלת שירות בסניף מהסמארטפון ולעקוב ממנו אחרי מיקומם בתור. השירות מקצר את זמן ההמתנה בסניף. הבנק החל לבצע פיילוט ראשוני להפעלת השירות, שיורחב בהדרגה במערך הסניפים ברחבי הארץ.
- הטבות CashBack מבוססות מיקום: מיזם הצרכנות CashBack של בנק הפועלים, המקנה לכל לקוחות הבנק המחזיקים בכרטיסי אשראי שהונפקו על-ידי הבנק, החזרים במזומן על קניותיהם ישירות לחשבון הבנק שלהם באלפי בתי עסק - מתחבר לסמארטפון. "ארנק פועלים" מציע מבצעים והטבות CashBack מבוססי מיקום, וכך יוכל הלקוח להתעדכן במבצעים והטבות הנמצאים בסביבתו ולהרוויח.
- הפקדת צ'קים מהאפליקציה: האפליקציה כוללת גם את שירות הפקדות הצ'קים שהשיק הבנק בשנה שעברה, המאפשר להפקיד צ'קים של בנק הפועלים (עד סכום של 10,000 שקל לצ'ק) בלי להגיע לסניף, באמצעות צילום הצ'ק בסמארטפון והפקדתו ישירות לחשבון הלקוח.
"ארנק פועלים" כולל גם אפשרויות תשלום לבתי עסק ולמוניות: ניתן להשתמש באמצעות "ארנק פועלים" באפליקציית MyCheck, המוצעת בשיתוף פעולה עם חברת ישראכרט ומאפשרת לשלם במגוון בתי עסק באמצעות הסמארטפון. בנוסף, ניתן להשתמש באמצעות "ארנק פועלים" באפליקציית Taxi Pay המוצעת אף היא בשיתוף פעולה עם ישראכרט, ומאפשרת הזמנת מונית ותשלום באמצעות הסמארטפון.
כמו-כן, ניתן יהיה למשוך מזומן מהבנקט בלי כרטיס לעצמו או לאחר, באמצעות SMS הנשלח לכל טלפון נייד.
מירב ספקטורובסקי ששון, מנהלת האגף לבנקאות ישירה בבנק הפועלים, מסרה בתגובה: "יותר ויותר לקוחות הופכים את הערוץ הסלולרי לשער הכניסה שלהם לבנק, ויעידו על כך כ-650 אלף המשתמשים בשירותי הבנקאות הסלולרית שלנו. 'ארנק פועלים' עושה צעד משמעותי נוסף בדרך להפיכת הסמארטפון לכלי שנותן מענה לצרכים הפיננסיים היום-יומיים של הלקוח, ואנו מתכוונים להציע במהלך השנה פתרונות חדשניים נוספים במסגרת 'ארנק פועלים'".
אבי כוכבא, מנהל אגף הפיתוח בחטיבת הטכנולוגיה והמחשוב: "בנק הפועלים מקפיד לפתח פתרונות מתקדמים תוך שמירה על חדשנות טכנולוגית וניצול היכולות הטכנולוגיות של מכשירי הסמארטפון. נמשיך לבצע שימוש אופטימלי בטכנולוגיה, כדי לאפשר ללקוחות חוויה מיטבית. 'ארנק פועלים' מציע חוויה בנקאית ייחודית, אינטואיטיבית ומותאמת אישית ומהווה קפיצת מדרגה נוספת בחוויה הסלולרית".