X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עו"ד מאיר לוין (39), המכהן כיום כסגן מנהל מחלקת תאגידים ברשות, יחליף את עו"ד שריה אורגד, שהודיע על פרישה לאחר שש שנים בתפקיד
▪  ▪  ▪
יו"ר רשות ניירות ערך, פרופ’ שמואל האוזר [צילום: גיא אסאייג]

היועמ"ש של מחלקת תאגידים ברשות ניירות ערך, עו"ד שריה אורגד, הודיע (יום ד', 8.1.14) על כוונתו לסיים את תפקידו, וזאת לאחר שש שנים ברשות.
את אורגד יחליף עו"ד מאיר לוין (39), המכהן כיום כסגן מנהל מחלקת תאגידים. את דרכו ברשות החל לוין לפני כשנתיים, כאשר קודם לכן היה שותף במשרד עורכי הדין גורניצקי ושות’. בעל תואר ראשון במשפטים (בהצטיינות) ותואר שני במנהל עסקים (MBA) - התמחות במימון, שניהם מאוניברסיטת בר-אילן. את התמחותו במשפטים עשה בבית המשפט העליון. מאז הגיע לרשות, לוין שותף מרכזי לשינויים וליוזמות שמובילה הרשות במסגרת מפת הדרכים.
במסגרת תפקידו, אורגד היה שותף בהובלה של פרויקטים חשובים ובהם הסדרת שוק איגרות החוב אשר כלל בין היתר את פיתוח מודל הנציגויות (קציני אשראי) להסדרי חוב ותיקון חוק ניירות ערך המסדיר את תפקידי הנאמנים לאגרות חוב; במישור הגילוי, פרויקט שיפור וקיצור הדוחות, הכולל הסדרה של גילוי ענפי בתחומים משמעותיים ובהם הגז והנפט, הנדל"ן המניב והביומד; ופרויקטי דה-רגולציה, כגון ניהול של פרויקט ההקלות לחברות נסחרות והסדרת אפשרות ביצוע הצעת רכש חליפין לאיגרות חוב.
בנוסף, אורגד היה שותף בהובלת פרויקטי פיתוח שוק בעלי חשיבות לאומית, כדוגמת תפקידו האחרון כיושב-ראש משותף של הוועדה הבינמשרדית לקידום ההשקעות בחברות ציבוריות בתחום המחקר והפיתוח ותפקידו כיו"ר ועדת המשנה למימון הפרויקט הלאומי לדיור באמצעות קרנות להשקעה במקרקעין; ופרויקטים נוספים כחלק מפרויקט הסרת החסמים ופיתוח השוק של הרשות.
כן ניתן למנות את פרויקט פיתוח שוק ניירות ערך מסחריים; פרויקט פיתוח קרנות אשראי לעסקים קטנים ובינוניים; ופרויקט למימון פרויקטי נדל"ן יזמי בהם היה שותף.
עו"ד שריה אורגד מסר: "אני פורש בסיפוק רב מתפקידי לאחר שש שנים של עשייה אינטנסיבית ברשות. נפלה בחלקי זכות גדולה לשרת את הרשות והציבור, בעידן של משבר כלכלי עולמי ואתגרים רגולטוריים רבים. אני מודה ליו"ר הרשות על הזכות שניתנה לי להוביל פרויקטים חשובים בעבודת הרשות, ובמיוחד הזכות לכהן כיו"ר ועדת המו"פ".
יו"ר רשות ניירות ערך, פרופ’ שמואל האוזר, אמר כי "שריה הוא איש מקצוע מעולה. במהלך עבודתנו המשותפת מצאתי בשריה יועמ"ש מהשורה הראשונה, המכיר את שוק ההון לפני ולפנים ובעל הבנה כלכלית של תהליכים בשוק ההון הן מצד הרגולטור, והן מצד הגופים המפוקחים. אני מודה לו על תרומתו הרבה לעבודת הרשות, מצטער על עזיבתו ומאחל לו הצלחה רבה בכל אשר יפנה ובטוחני כי כך אכן יהיה".

תאריך:  08/01/2014   |   עודכן:  08/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
חברת מנופי אבי תובעת את החברה בגין שקיעת מנוף שלה בבריכות האידוי    טוענת: השקיעה נגרמה בשל רשלנות חברת מפעלי ים המלח שלא הידקה את הדרך המשמשת לנסיעה של כלים כבדים בדרך נאותה - עובדה שגרמה לשקיעת הדרך והתהפכות המנוף לבריכה
משה גולן
קרן הפנסיה PGGM הודיעה כי היא מושכת את ההשקעות שלה ב-5 בנקים ישראלים, בטענה כי הם מספקים שירותים להתנחלויות
מיטשל א' לוין
הקרב האמריקני הוכרע בעזרת הפיראט היהודי
יפעת גדות
יצחק בלומנטל מונה לסמנכ"ל לוגיסטיקה והנדסה    כיהן בעבר כסמנכ"ל מנהל ומשאבי אנוש במועצה להשכלה גבוהה - הוועדה לתכנון ותקצוב
יפעת גדות
בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים (Executive MBA) עם התמחות בשיווק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il