X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אשתו של עו"ד אהוד פורת תובעת בני זוג צרפתיים בטענה כי הפרו הסכם שחתמו עמה לרכישת דירת פנטהאוז יוקרתית בבניין ההולך ונבנה ברחוב פינסקר בת"א
▪  ▪  ▪
נכס נדיר בעיר [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

טליה פורת הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה בסך 2.5 מיליון שקלים נגד מרטין לוי, תושבת צרפת, ובן זוגה, סימון איסטיגאסי. זאת בטענה להפרת הסכם לרכוש ממנה דירת פנטהאוז יוקרתית בבניין ההולך ונבנה רחוב פינסקר 8 בתל אביב, המהווה את אחד הנכסים הנדירים והיקרים בעיר.
בתביעה מצוין כי מדובר בפנטהאוז בשטח 240 מ"ר נטו בתוספת מרפסת גג, גג צמוד ושלושה מקומות חניה תת-קרקעיים. סכום התמורה שנקבע בהסכם הרכישה הינו 11.1 מיליון שקלים.
בתביעה שהוגשה, באמצעות משרד עורכי הדין אהוד פורת ושות', נאמר כי הנתבעת חתמה על חוזה לרכישת הנכס באפריל אשתקד, כאשר הנתבע, בן זוגה, הוא זה שניהל את המשא-ומתן לרכישת הנכס עם נציג התובעת ומיופה כוחה, בעלה, עו"ד אהוד פורת.
אולם הנתבעים הפרו את כל התחייבויותיהם ללא כל הסבר וללא כל הצדקה, ניצלו את אורך הרוח והסבלנות של התובעת והבטיחו לה הבטחות חוזרות ונשנות אשר כולן התבררו כעורבא פרח.
התובעת מבקשת מבית המשפט להצהיר כי הנתבעים הפרו את הסכם הרכישה בהפרה יסודית ולפיכך ההסכם בטל ומבוטל, וכי היא רשאית להתקשר עם כל צד ג' אחר למכירת הנכס. בנוסף - לחייבם לפצות אותה בגין נזקיה המתבטאים בירידת ערך ונזקים ממוניים נוספים.
בתביעה נאמר, כי בטרם נחתם חוזה הרכישה בין הצדדים, הציג עצמו הנתבע כאדם עשיר ביותר, בעל נכסים בצרפת, במרוקו ובמקומות נוספים. הנתבעים טענו עוד, כי הנתבעת ירשה כספים רבים וכי בבעלותה 20 מיליון אירו וכי הכסף כולו מופקד בבנק בשוויץ.
לאחר חתימת החוזה החל הנתבע לשנות את עורו ולטעון כי עקב "בעיות מס" בצרפת הוא מעוניין לעכב את התשלום בגין הנכס. אולם עד היום מתמידים הנתבעים בהפרת הסכם הרכישה ללא כל הסבר וללא כל הצדקה.
לדברי טליה פורת, נגרמו לה נזקים עצומים, בייחוד לאור הירידה בשוק הנדל"ן היוקרתי ולאור ההשקעות העצומות שבוצעו בנכס על-מנת להתאימו לדרישות הנתבעים.
לדברי התובעת, באמצעות הנכס שערכו היה 12-11 מיליון שקלים באפריל 2013, ערכו כיום כ-9 מיליון שקלים בלבד. לטענתה, הנתבעים הונו אותה ויצרו מצג כוזב, לפיו הם אנשים אמידים בעלי נכסים ברחבי העולם אשר בחשבון הבנק שלהם 20 מיליון אירו, וכי בכוונתם לבצע את הרכישה בהתאם להסכם הרכישה עליו חתמו.
לדברי פורת, בעקבות גידול עצום במספר הפרויקטים בתל אביב במסגרת תמ"א 38 נוספו בשמונת החודשים האחרונים עשרות דירות פנטהאוז למכירה, וכיום יש קושי של ממש למכור דירות פנטהאוז יוקרתיות בתל אביב.

ת.א. 61200-12-13
תאריך:  09/01/2014   |   עודכן:  09/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תביעת פיצויים: "הופר הסכם רכישת הפנטהאוז"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
זה לא מטוס, גם לא ציפור, אבל זה עשוי להיות המל"ט האישי של מישהו שיגיע בקרוב לשמיים באזור מגוריך
איתמר לוין
מבקשת מבית המשפט העליון להשיב על-כנן את תוצאות הבחירות המוניציפליות בעיר    טוענת שהיא נפגעת על לא עוול בכפה, והדרישה לביטול הבחירות נשענה על בסיס ראייתי קלוש
אלעזר לוין
יהרסו 106 דירות ברחוב לה-גארדיה, ויבנו על המגרש המתפנה בין 330 ל-395 דירות
אלעזר לוין
3,200 עובדי החברה פתחו בשביתה בשעה 12:00 - לאחר שביתות חלקיות בשבוע האחרון    ידונו הערב אם להמשיך את השביתה ביום ראשון    "1,700 עובדים כבר הצטרפו להסתדרות"
איתמר לוין
דוד מלכה, שהיה בעלי מסעדה בחוף אולגה, העלים 3 מיליון שקל    ביהמ"ש הסתפק בקנס סמלי של 1,000 שקל משום שמצבו הכלכלי של מלכה היה מביא לכך שיישלח למאסר נוסף בשל אי-תשלום קנס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il