X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המדריך הועמד לדין פלילי והורשע על-פי הודאתו בית המשפט קבע כי הנתבע ביצע מעשים נפשעים ובזויים וגרסתו הייתה שקרית לעומת גרסת האמת של התובע
▪  ▪  ▪
התביעה הוגשה לפני 6 שנים

מדריך בקייטנה שניצל מינית את אחד החניכים בקייטנה מאז היותו בן 7 ועד הגיעו לגיל 12 חויב לפצות אותו בסכום של מיליון שקלים. הקטין כיום בן 21 הגיש את כתב התביעה לפני כ-6 שנים.
בתביעה שהוגשה באמצעות עו"ד חיים כהן נאמר כי הנתבע אשר לא שימש כמדריכו האישי של התובע, ביצע מעשים מגונים בתובע וקיים עמו יחסים אוראליים ואנאליים תוך ניצול תמימותו ומצוקתו הנפשית, ותוך שהוא שומר על קשר אינטנסיבי עמו אף לאחר סיום הקייטנה.
לדברי התובע, בשנה האחרונה, עת היה בגיל 12, שיתף הנתבע קטין וקטינה נוספים בביצוע המעשים המגונים ושכנע אותו לקיים עימם יחסי מין תוך שהוא מתבונן בהם, מנחה אותם ואף "מסייע" להם באופן אקטיבי.
התובע צירף לכתב התביעה חוות דעת פסיכיאטרית לפיה כתוצאה מניצולו המיני הוא סובל מהפרעת אישיות אנטי סוציאלית. במסגרת כתב ההגנה שהגיש הנתבע הוא הכחיש את כל המעשים המיוחסים לו בכתב התביעה לרבות בהתייחס לעובדות בהן הודה במסגרת התיק הפלילי והורשע על-פי הודאתו בביצוען.
שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב התייחסה בפסק הדין לגרסת הנתבע לפיה סיפוריו של התובע באשר למעשים שביצע בו הם הבל הבלים שלא התרחשו מעולם והנובעים מתחושת קנאה בשל תשומת הלב שנהג לתת לילדי הפנימייה שראו בו כאב שני. השופטת קבעה כי גרסה זו לא רק שאינה עולה בקנה אחד עם הודאתו של הנתבע בעובדות כתב האישום המתוקן, אלא שהיא עומדת בניגוד גמור ומוחלט לעדותו האמינה של התובע ולמסמך הרפואי שהוצג במהלך המשפט.
לדברי השופטת, מהמסמך האמור עולה כי הגורמים הטיפוליים שטיפלו בתובע במהלך השנים שחלפו מאז התרחשות האירועים מצאו קשר רפואי בין מצבו הנפשי של התובע לבין האירועים נשוא כתב התביעה.
השופטת הדגישה כי התרשמה מאמינותו, מכנותו וממהימנותו של התובע, דבר שאיננה יכולה לומר בהתייחסה להתרשמותה מהנתבע ומעדותו השקרית היהירה והמזלזלת, אשר למשמע עדות זו ישב התובע במקומו ובכה בשקט תוך ניסיונו להסתיר את בכיו.
השופטת קבעה כי גרסת התובע הנתמכת בין היתר בהודאת הנתבע במסגרת ההליך הפלילי הינה אמת, וכי המעשים המתוארים אכן בוצעו בו על-ידי הנתבע אשר מצא בילד הרך בן 7 שנים בלבד ובחניכי הפנימייה כר נרחב ופורה לסיפוק יצריו החולניים.
בפסק הדין קבעה השופטת כי הנתבע ביצע את המעשים המתוארים בכתב התביעה תוך ניצול גילו הצעיר ובעיותיו המשפחתיות והאחרות של התובע, ותוך התעלמות מוחלטת מהשפעת מעשיו על בריאותו הנפשית והמשך חייו של התובע.
לדברי השופטת, הנתבע הפר ברגל גסה ובוטה את חובת הזהירות החלה בין מדריך בקייטנה לחניך בקייטנה, ובמצב בו הנתבע עצמו טוען כי ראה עצמו כאח בוגר של התובע והעיד על התלות שהלה פיתח, עת ניצל את מצוקותיו וגילו הצעיר לצורך מימוש הזיותיו המיניות והחולניות.
במהלך המשפט התברר כי החל מגיל 12 החל התובע להתדרדר לעולם הפשע ומאז הורשע ב-20 כתבי אישום שהוגשו כנגדו בגין גניבה, פריצה לרכב, איומים, סמים וכו' ואף ריצה תקופות מאסר בכלא.
השופטת קבעה כי למעשים המיניים שביצע הנתבע בתובע הייתה השפעה בלתי מבוטלת ואף מכרעת על היפלטותו של התובע ממערכות החינוך ועל אורח החיים העברייני שסיגל לעצמו.
בסיכומו של דבר חייבה השופטת את הנתבע לפצות את התובע בעיקר בגין הפסדי השתכרות בעבר ובעתיד בסכום של מיליון שקלים בצירוף שכר טירחת עו"ד בשיעור של 20%.
במסגרת הסכמי פשרה בתיק לפני כ-3 חודשים נקבע כי משרד החינוך והמועצה האזורית במסגרתה התקיימה הקייטנה ישלמו כל אחת מהן לתובע סכום של 65,000 שקלים.

ת.א. 2456-07
תאריך:  09/01/2014   |   עודכן:  09/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדריך יפצה במיליון שקל חניך שניצל מינית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מדריך יפצה במיליון ש"ח
שמ  |  9/01/14 20:12
 
- מדריך יפצה במיליון שקל חניך שנ
שמ  |  12/01/14 07:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
חודשיים מאסר לאדם שהפעיל במשך ארבע שנים תחנת מעבר בלתי חוקית לפסולת בניין    ביהמ"ש: עבריין סביבה אינו מזיק פחות ממי שמחזיק סמים, ואותם שולחים מדי יום למאסר
איתמר לוין
משה אבוטבול טוען בערעורו, כי ביהמ"ש המחוזי בירושלים השתמש בדעות קדומות פסולות נגד הציבור החרדי, כאשר קבע כי תופעת הזיופים הקיפה את כל חברי "עדת הקנאים" בעיר
איתמר לוין
מגיבה על העתירה לבג"ץ נגד החלטת בית הדין הרבני לכפות על אם למול את בנה כדרישת אביו    מזכירה שבג"ץ דחה כבר ב-1998 עתירה נגד ברית המילה ואת המאבק הדיפלומטי שמקיימת כיום ישראל בנושא
יובל אזולאי
‎‎ניסיון נוסף להשגת הבנות בין ההנהלה לעובדי רותם אמפרט כשל בעקבות הכוונה לפטר 4 עובדים    הוועד: "ההנהלה מתכננת פיטורים בכל מפעלי כיל"    ההנהלה: "חוסר אחריות"
יצחק דנון
ההסתדרות טוענת כי עובדת בחברת טבע פוטרה מעבודתה כעונש נקמני על תעוזתה להתלונן כנגד מנהלה הישיר בפני סמנכ"ל בכיר בחברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il