X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סמנכ"ל כספים בחברת התרופות טוען כי החברה ומנהליה ניהלו נגדו מסע התנכלות ורדיפה תוך הפרת הסכם הפרישה עמו
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: AP]

אילן הדר, ששימש כסמנכ"ל כספים בחברת פייזר פרמצבטיקה ישראל, הגיש לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב תביעה בסך 326,000 שקלים נגד החברה.
לדברי הדר, במסגרת שימוע שנערך לחשב החברה שעבד תחתיו טרם פיטוריו, העלה הלה טענת שווא כלפיו, ולפיה פיטוריו נעשו לאור חששו של הדר כי הוא יחשוף כביכול אי-סדרים חשבונאיים. נוכח זאת ערכה פייזר בדיקות מקיפות שנמשכו חמישה חודשים במהלכם הושאר החשב בעבודה.
לטענת הדר, במהלכה של תקופה זו החל מנכ"ל החברה לכנות אותו בשמות גנאי כגון: "מנהל חשבונות קטן", "טרבל מייקר שיפיל אותנו", ועוד כינויים מעליבים בנוכחות מנהלים ועובדים אחרים בחברה.
בתביעה נאמר כי המנכ"ל אף דרש מהתובע להפסיק את תהליך פיטורי החשב וכי לאחר שהבדיקות המקיפות העלו כי לא דבק רבב בהתנהלותו של התובע, בחרה פייזר מסיבות תמוהות ובלתי ברורות שלא להמשיך בהליך פיטוריו של החשב, עליו הוחלט על-רקע ביצועיו הירודים.
לדברי התובע, בתגובה למחאתו הלגיטימית והמוצדקת נגד התנהלותה זו של החברה, אשר אף לא מצאה לנכון לנקוט בצעדים המתחייבים לנוכח טענות השווא שטפל עליו החשב על לא עוול בכפו, החליטה החברה להענישו על-ידי נקיטת הליכים לסיום עבודתו, תוך שהיא מעלה סיפורי בדים כוזבים בעניינו ותוך פגיעה בכבודו, בשמו הטוב ובכללי הצדק הטבעי.
לדברי התובע, בהמשך לכך הציעה לו החברה לסיים עבודתו תוך הענקת תנאי פרישה ותוך הצבת אולטימטום לפיו אם לא יסכים תוך 24 שעות לקבל את הצעת הפרישה, תנקוט נגדו החברה ב"הליכים המתבקשים".
התובע מציין באמצעות עו"ד משה וקרט, כי על-מנת להימנע מניהול הליכים משפטיים ממושכים, הוא הסכים לחתום על הסכם פרישה תוך ויתורו על בונוס כספי בשווי שלוש משכורות ועל כספים רבים המוענקים למנהלים בכירים בחברה עם פרישתם, וכן על קבלת פיצוי כספי בגין הדרך הפסולה בה התנהלה החברה בעניינו.
אולם התובע טוען כי פייזר הפרה את הסכם הפרישה ולא שילמה לו את מלוא הכספים והזכויות הנובעות ממנו, בתואנת שווא חסרת כל בסיס לפיה הוא הפר את סודותיה המסחריים.
לטענת הדר, פייזר המשיכה לנהל מסע התנכלות נגדו ואף ניסתה לרדוף אחריו באמצעות נקיטת הליכי סרק משפטיים חסרי כל בסיס ושחר, ואף גררה אותו בעל-כורחו לניהול ההליך הנוכחי לשם קבלת זכויות המגיעות לו בבירור, וכל זאת תוך ניצול לרעה של הליכי משפט ופגיעה קשה בשמו הטוב וגרימת עוגמת נפש מרובה לו ולבני משפחתו.

סע"ש 50000-12-13
תאריך:  13/01/2014   |   עודכן:  13/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בכיר לשעבר בפייזר: 'הסכם הפרישה עמי הופר'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הסתכם ב-51.7 מיליארד שקל, סביב שיעורו ב-2011, לאחר שזינק בחדות ב-2012    הסיבה לקיטון - ייבוא הסחורות ירד אשתקד ב-8% לעומת הייצוא, שירד ב-1.6%
עופר וולפסון
הסדר המס ירשום לחברה רווח חד-פעמי ברבעון הרביעי של שנת 2013 שקטן ב-10 מיליון שקל משהוערך תחילה    בשלושת הרבעונים הראשונים רשמה שופרסל ירידה של 8% ברווח
עופר וולפסון
אש תופת משתוללת בת 10 שעות הרסה כליל את העיירה הטיבטית העתיקה דוקזונג שבסין, אזור תיירותי פופולרי    מעל 1,000 כבאים הגיבו עד שהשתלטו על האש
עידן יוסף
ראש הממשלה ה-11 נקבר ליד רעייתו והוספד בידי הרמטכ"ל    עומרי שרון: "היית ראוי לאהבה, אבא"    גלעד שרון: ""אבא אהוב, חזרת הביתה"
שירות גלובס
היקף תקציב היח"צ של ג'יימס ריצ'רדסון, מפעילת חנויות הדיוטי-פרי, אינו ידוע    לאחרונה זכה משרדו של רהב בתיק יחסי הציבור של הזמר ג'סטין טימברלייק שיופיע בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il