X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
זאת בנוגע למוצרי הדגנים מחיטה מלאה המשווקים תחת המותג פיטנס ואשר לטענת התובע השימוש במילה "שוקולד" באותם מוצרים מטעה את הצרכנים
▪  ▪  ▪
פיטנס [צילום: יח"צ]

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגשה תביעה ובקשה לאישורה כייצוגית כנגד אסם בטענה להטעיית צרכנים. זאת על-ידי כינוי מוצרי הדגנים מחיטה מלאה המשווקים תחת שם המותג פיטנס (FITNESS) בשם "שוקולד". בתביעה נאמר כי מדובר במוצרים הבאים: "שוקולד מריר" - דגנים מחיטה מלאה ואורז עם פתיתים מצופים בשוקולד מריר, "שוקולד" - דגנים מחיטה מלאה ואורז עם פתיתים מצופים בשוקולד חלב" ו"שוקולד לבן" - דגנים מחיטה מלאה ואורז עם פתיתים מצופים בשוקולד לבן".
לטענת התובע יורם גלוזברג באמצעות עו"ד גולן משעלי אסם עושה שימוש בכינוי "שוקולד" בניגוד להוראות הקובעות כי אין לכנות מוצרים שהתקן לא חל עליהם בשם "שוקולד".
בתביעה נאמר כי אסם ככל הנראה במטרה להטעות את הציבור החליטה לכנות את המוצרים הללו בשם "שוקולד", הוסיפה מעט שוקולד למוצרים, הוסיפה תמונה של שברי שוקולד ותמונה של גוף אישה בצבעי שוקולד. זאת, לטענת גלוזברג, על-מנת ליצור מצג מול הצרכן שלכאורה מדובר במוצר שוקולד ו\או שהמרכיב הדומיננטי בו הוא שוקולד, ולהפוך את המוצרים כמועדפים אצל הצרכן מול המוצרים האחרים, ובכך להתעשר שלא כדין.
לדברי גלוזברג, כינוי המוצרים בשם העיקרי בשם "שוקולד" במקום בולט ומרכזי נועד לכאורה להציג בפני הצרכן שהמוצר הינו שוקולד ו\או המרכיב העיקרי בו שוקולד ו\או אמור להכיל שוקולד בכמות משמעותית.
אולם בפועל, נאמר בתביעה, מדובר במוצר דגנים עם אחוז שוקולד הבטל בשישים, והדבר רחוק מאוד מכוונת המחוקק ומהחובות החקוקות שנועדו למנוע כינוי מוצרים אשר תקן שוקולד לא חל עליהם, בשם "שוקולד".
גלוזברג סבור כי מדובר בהפרת חוזה מצדה של אסם בכך שלא קיימה את הבטחותיה והתחייבויותיה, וסיפקה לצרכנים מוצר השונה מהתיאור ומן המוסכם ואשר אין בו את האיכות והתכונות, ואינו מתאים למה שהוסכם בין הצדדים.
אשר על כן מתבקש בית המשפט לחייב את אסם להשיב לצרכנים את מלוא עלויות המוצרים הללו שנרכשו על ידם תוך הטעייתם, ובנוסף לפצות אותם על עוגמת הנפש בעקבות גילוי התרמית וההטעיה ובגין הפגיעה באוטונומיה.
סכום התביעה המצרפי מוערך ב-44 מיליון שקלים.

ת.צ. 15623-01-14
תאריך:  13/01/2014   |   עודכן:  13/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יצוגית נגד אסם: שימוש לא מורשה ב"שוקולד"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ועדת השרים לחקיקה אישרה את הצעת החוק של ח"כ ראובן ריבלין שתאפשר לבני משפחה של חלל מערכות ישראל לקבל יום חופש מן העבודה ביום הזיכרון הפרטי של בן משפחתם    "רבות מהמשפחות מקיימות ביום זה טקסי זיכרון ואבל פרטיים, וזהו ללא ספק יום של התייחדות משפחתית עם זכרו של החלל"
אלעזר לוין
רובם של 900 העובדים הצטרפו תוך 24שעות, וכך הפכה ההסתדרות לארגון היציג שלהם    זוהי חברת הביטוח השלישית שעובדיה מתארגנים, אחרי כלל ומגדל, והקימו ועד    AIG, בבעלות אמריקנית, עדיין לא הגיבה
אלעזר לוין
אפי קפיטל, בשליטתו, רכשה מגרש שני ל-148 דירות באור עקיבא    לפני חודשיים רכשה מגרש זהה, ועתה בבעלותה מתחם ל-296 דירות    דירות בפחות ממיליון שקל    על המתחם עמד בעבר מפעל שטיחי כרמל
יצחק דנון
התובע טוען כי מדובר במוצר שאינו מהטבע ואשר אינו שונה משאר המוצרים בקטגוריה    הסיבה: המוצר מכיל חומרי טעם וריח וחומצות שונות
יצחק דנון
בשבוע שעבר מונה לחברה כונס נכסים זמני בשל חוב של כ-13 מיליון שקלים לבנק לאומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il