X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בתביעה נטען כי האודישן שנועד לשמש כפתיח לפרקי העונה מבוים והמדובר בהטעיית משתתפי האודישן
▪  ▪  ▪
משתתפים שהגיעו לאודישנים לעונה החדשה של "מאסטר שף" [צילום: מן הטלוויזיה]

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה תביעה ובקשה לאישורה כייצוגית נגד חברת ההפקות גיל הפקות, מפיקת תוכנית "מאסטר שף" בערוץ 2. התוכנית מתעדת תחרות בישול בין בשלנים-חובבים המתמודדים ביניהם על הזכייה בתואר "מאסטר שף". עילת התביעה היא טענה להטעיה גסה העולה כדי תרמית פשוטה של המתקשרים עם החברה.
בתביעה נאמר כי כ"פתיח" לפרק הפותח את העונה וכן כפתיח לפרקים המשודרים במהלכה, מתועד האודישן השני של העונה בו אמורים להתמודד כ-1,000 משתתפים שעברו בהצלחה את האודישן הראשון.
לצורך הסרטת האודישן מוזמנים המשתתפים מכל רחבי הארץ להגיע לאתר שבחרה הנתבעת. האודישן נמשך יום שלם משעה 06:00 בבוקר ועד 18:00 בערב. אולם, לטענת התובע, אסף הלפרין מהוד השרון, בניגוד למצג הנתבעת והצהרותיה, האודישן השני אינו אלא תרמית פשוטה ומטרתו היחידה היא להסריט את 1,000 משתתפיו לצורך ה"פתיח" המרשים של פרקי העונה.
בתביעה נאמר כי המשתתפים מתועדים כשהם צועדים, מנופפים בידיהם, וצועקים את שם התוכנית "מאסטר שף", וכי קטע זה מוסרט שוב ושוב עד לשביעות רצונו של הבמאי.
לדברי התובע, גם הקטעים בהם נראים המשתתפים כשהם עוסקים בהכנת מנות האוכל שתוגשנה לשיפוט מבוימים. במקום יש אומנם מצרכים, המשתתפים מתועדים כשהם בוחרים ונוטלים מהם כביכול לצורך הכנת המנות, אבל מדובר רק בביום.
בפועל, נאמר בתביעה, יש רק כמות קטנה של מצרכים, הנוטלים מחזירים אותם כדי שאחרים ישתמשו בהם, והמנות שאמורים המשתתפים להכין מהמצרכים כלל אינן מבוצעות, ושום שיפוט אינו מתקיים כלל.
לטענת התובע, מספר שבועות לאחר האודישן מקבלים מרבית מ-1,000 משתתפיו הודעה בדבר כישלונם באודישן שכאמור כלל לא התקיים, ומתי-מספר עולים לשלב הבא שהנו שלב המיון האחרון בו נבחרים אלה שיתמודדו באולפן בשלב הגמר.
לדברי התובע, אין לו ידיעה ודאית כיצד נבחרים ועל סמך מה נפסלים המתמודדים באודישן ההמוני. לטענתו, על סמך דברים ששמע מפי אלה שעברו בהצלחה, ידוע לו כי הם נבחרו עוד לפני האודישן הזה.
מכל מקום, טוען התובע, כי ברור לחלוטין כי משתתפים אלה לא יכולים היו להיבחר על סמך ההישגים שלהם באודישן שכלל לא התקיים.
לטענת התובע, באמצעות עוה"ד דן אשכנזי ודקלה ברנס, התנהגות הנתבעת מפרה את חוק הגנת הצרכן, עולה כדי תרמית ועושק, ולוקה בהפרת חוקים נוספים וכן בהפרת חוזה בינה לבין משתתפי האודישן.
התובע מבקש לייצג את כלל משתתפי תחרויות "מאסטר שף" ומבקש לחייב את הנתבעת לפצות כל אחד מהם בסך 4,000 שקלים. סכום התביעה המצרפי מוערך ב-16 מיליון שקלים.
בנוסף מתבקש בית המשפט להורות לנתבעת לשנות את פרסומיה והתנהלותה כך שהתנאים, המטרה והפעילות באודישנים אליהם היא מזמינה את המעוניינים, יהיו זהים לאלה שהיא מציגה להם טרם הגעתם.

ת.צ. 24484-01-14
תאריך:  14/01/2014   |   עודכן:  14/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ייצוגית נגד "מאסטר שף" בטענה להטעיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ביהמ"ש קבע כי החיובים בהם חויבו השניים במסגרת היותם בעלי מניות מיעוט בחברה, בוצעו כדין    במידה שלא ישלמו החובות - אלה יקוזזו בעת חלוקת הרכוש של החברה    חויבו ב-30 אלף שקל הוצאות
הדר פרבר
כיהנה עד לאחרונה בתפקיד ממונה בכירה בלשכה המשפטית של הכנסת בצוות ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת
יפעת גדות
שתילים אלו מצטרפים ל-2,640 העצים שנטעו ול-191,000 השיחים שנשתלו במהלך שנת 2013    סך הכל התווספו לחיפה במהלך השנה האחרונה 66 דונם של שטח מגונן
עופר וולפסון
כמות הרכבים הפרטיים המיובאים אומנם עלתה משמעותית, אך הכנסות מס קנייה מייבוא כלי רכב עלו אשתקד ב-1.1% בלבד, כתוצאה ממגמת מעבר לכלי רכב קטנים וזולים יותר
יואב יצחק
ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה תנ"צ אפרים ברכה נהג להיפגש עם הרב יאשיהו פינטו ובנוכחות גורמים נוספים ובלתי מורשים מסר מידע מוכמן ורגיש גם על חקירות אולמרט, ליברמן ודוד ואנונו    "לא היה צריך לפתוח לו את הפה או לשחד אותו", נמסר ל-News1. "הוא פטפט בלי סוף"    אחד הגורמים שנכחו בחלק מהפגישות: אסף לוי, שהיה באותה עת עיתונאי בעיתון כלכליסט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il