X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מדובר במכרז החמישי והאחרון להשלמת שדרוג כביש מס' 1 משער הגיא ועד למבואות ירושלים העלות הכוללת של שדרוג הקטע, באורך 6.5 ק"מ: כ-500 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
כביש מס' 1 [צילום: פלאש 90]

חברת גילי ויואל עזריה, מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, זכתה (יום ד', 15.1.14) במכרז לשדרוג הכביש ממחלף חמד ועד למבואות ירושלים. מדובר במכרז החמישי והאחרון להשלמת שדרוג כביש מס' 1 במסגרת תת"ל 16 משער הגיא ועד למבואות ירושלים.
העלות הכוללת של קטע זה מוערכת ב-500 מיליון שקלים. במכרז התמודדו החברות שפיר, אלקטרה ואשטרום. העבודות צפויות להתחיל במהלך המחצית השנייה של שנת 2014 ולהסתיים במחצית 2017.
המכרז בוצע בשיטת "עלות-זמן" שבה החברות מתחרות גם על המחיר הנמוך ביותר וגם על תקופת ביצוע קצרה יותר זאת במטרה לצמצם למינימום את ההפרעה לציבור הנהגים והנוסעים בכביש במהלך ביצוע העבודות.
העבודות בקטע זה כוללות את שדרוג כביש מס' 1 באורך של כ-6.5 ק"מ, הרחבת הכביש לשלושה נתיבים לכל כיוון, הקמת מחלף חמד ומחלף הראל, עבודות הסלילה במנהרות הראל וגשרי מוצא, התקנת המערכות האלקטרומכניות במנהרת הראל והסדרת נחלי ארזה וכסילון.
בסיור שנערך בפרויקט בחודש יוני האחרון הדגיש שר התחבורה ישראל כ"ץ כי "מדובר באחד הפרויקטים החשובים ביותר המקודמים כיום על-ידי משרד התחבורה. שדרוג הכביש יאפשר לעשרות אלפי הנוסעים לחלוף על פני הפקקים ולהגיע לירושלים במהירות ובבטיחות".
מהחברה נמסר כי "הפרויקט יתוכנן תוך מתן תשומת לב מיוחדת לשיקום והטיפול הנופי ובהתייחסות לנושאי איכות הסביבה בזמן הביצוע. אנו שמחים מאוד על זכייתנו במכרז זה של נתיבי ישראל הרואה בחברתנו גורם מקצועי ורציני בפיתוח עורק תחבורה ראשי של מדינת ישראל".

תאריך:  15/01/2014   |   עודכן:  15/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משרד התחבורה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
'גילי ויואל עזריה' תשדרג הכניסה לירושלים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
שיעורי המעסיק לביטוח לאומי יועלו מ-6.5% ל-6.75% השנה ול-7.25% ב-2015 - הפחתה של רבע אחוז בכל אחת מהשנים    נציג הלשכה המשפטית בביטוח לאומי: "אנחנו מתקרבים לשלב של גירעון אקטוארי קריטי"
יצחק דנון
לטענתם, שירות בתי הסוהר התרשל בשמירה על חיי בנם
יפעת גדות
במחסן של תושבת פוריה עלית נדהמו ארכיאולוגים לגלות אוצר של ממש: במחסן נמצאו מספר רב של כדים עתיקים שלמים מתקופות שונות, עטופים בסדינים ופיסות    האוסף היה שייך לבן משפחתה - דייג שהלך לעולמו
יפעת גדות
משרד התרבות והספורט בשיתוף תרבות לישראל ואמ"י מציגים לראשונה בישראל סדרת מופעים מוסיקליים - "מועדון הזמר העברי"    אושיות הזמר העברי בשיתוף זמרים צעירים, מציגים את מיטב להיטי הזמר העברי, בלמעלה מ-20 ישובים ברחבי הארץ, בעלות כרטיס למופע ב-10 שקלים בלבד!    בין האמנים המובילים: מירי אלוני, שולה חן, גבי שושן, אריק סיני, דפנה ארמוני, יענקלה בן-סירא, שמרית אור, מתי סרי ולהקת 'חלב ודבש'
אלעזר לוין
רכשה מקרדן ב-74 מיליון שקל את בניין ומגרש תה"ל ברחוב אבן גבירול פינת מאנה בתל אביב    תבנה 4 בניינים בני 7 קומות    מארגנת קבוצת רכישה    הדירה הזולה ביותר - 2 חדרים ב-1.6 מיליון שקל    יהיו גם פנטהאוזים וקומה מסחרית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il