X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית הדין נעתר לבקשת ארגון העיתונאים ואסר על בעלת פורטל הספורט בטלוויזיה ובאינטרנט ONE להתקשר עם קבלן חיצוני
▪  ▪  ▪
אופירה אסייג, עורכת אתר ONE [צילום: יח"צ]

בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב הוציא צו מניעה זמני האוסר על חברת סיטינט בעלת פורטל הספורט באינטרנט 0NE וערוץ הטלוויזיה ONE להתקשר עם קבלן חיצוני על-מנת למלא את מקום העובדים המשתתפים בשביתה. הצו ניתן לבקשת ארגון העיתונאים בישראל.
בפנייה לבית הדין נאמר כי לפני כחודש הכריז ארגון העיתונאים על סכסוך עבודה בחברה ובמסגרתו נקטו העובדים בצעדי מחאה כגון תליית כרזות על קירות המערכת, לבישת חולצות אחידות הקוראות לתמיכה בהתארגנות, השבתת אזהרה בת כחצי שעה את העבודה באתר, וכן הפגנת מחאה מול משרדי החברה.
מאידך-גיסא, נאמר בבקשה, החלה החברה לנקוט בצעדי "שבירת שביתה" שלא כדין. זאת במסגרת היערכותה לשידור משחקי גמר ליגת הכדורסל לתיכונים לבנים ולבנות המתקיימים היום. לדברי הארגון סיטינט ככל הנראה מתוך חששה כי במהלך השידורים ינקטו עובדיה בעיצומים לגיטימיים במסגרת סכסוך העבודה שהוכרז, פנתה אל קבלן חיצוני בשם "סנטרל הפקות" וביצעה הזמנת עבודה שעניינה הזמנת שתי מצלמות שידור נוספות לאלו של החברה.
לדברי ארגון העיתונאים באמצעות עו"ד שירי לב-רן לביא המדובר בצעד בלתי חוקי ולגיטימי על-מנת למנוע מהעובדים המשתתפים בשביתה מוצדקת ולגיטימית לנקוט בצעדי מניעה בהתאם לזכות היסוד שלהם לשבות.
הארגון טוען כי מטרתה של סיטינט הוא שבירת שביתת העובדים ופגיעה בזכות השביתה שלהם במקרה שיחליטו לנקוט בעיצומים במהלך המשחקים. בבקשה נאמר כי החברה הכחישה את הטענה בעניין הזמנת העבודה אלא שמבדיקה שערך הארגון עולה כי הזמנת העבודה קיימת גם קיימת וכי קבלן הביצוע מוזמן לצילום המשחקים.
בבקשה נטען כי שימוש בשירותים חיצוניים לצורך ביצוע עבודה במקום העובדים השובתים אסורה בדומה להבאת עובדי כוח אדם. בימים אלה, מצוין בבקשה, תלוי ועומד בפני בית הדין הליך כנגד החברה שעניינו פגיעה בהתארגנות העובדים ופיטוריו של אורי זילברמן מוביל ההתארגנות. במסגרת ההליך ניתן צו מניעה זמני למניעת פיטוריו של זילברמן.
תחילה הוציא בית הדין בשעות הבוקר צו מניעה זמני כנגד התקשרותה של החברה עם קבלן חיצוני לשידור שני משחקי גמר ליגת הכדורסל לבתי הספר התיכוניים. ואולם בניגוד לצו שודר משחק הגמר לבנות שהיה קבוע לשעה 13:00 באמצעות קבלן חיצוני.
בנסיבות אלה התיר בית הדין לארגון העיתונאים לתקן את הבקשה שהוגשה על ידו באמצעות הוספת סעד כספי בגין פגיעה בהתארגנות, וקבע כי התנהלות החברה תובא בחשבון בעת פסיקת ההוצאות בסיום ההליך.
בישיבה הנוספת שהתקיימה בשעות הצהריים הוציא בית הדין צו מניעה זמני נוסף האוסר על החברה מלשדר את משחק גמר הבנים הקבוע לשעה 16:45 באמצעות קבלן חיצוני, וקבע כי המשחק ישודר באמצעות עובדי החבר בלבד.

ס"ק 29045-01-14
תאריך:  17/01/2014   |   עודכן:  17/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אסורה "שבירת שביתה" על-ידי אתר ONE
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עוד חזירה מטונפת  ל"ת
ריקוטק  |  17/01/14 10:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
הקפידו על אמבט לחיית המחמד פעם בשבוע
איציק וולף
מפקד מחוז המרכז במשטרה, ניצב ברונו שטיין, הוא חבר סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה שנחשד לאחרונה על-ידי המחלקה לחקירות שוטרים בחשד להטרדה מינית של קצינה שהייתה בפיקודו    החקירה נסגרה לאחר שהקצינה, שבינתיים התפטרה מהמשטרה, סירבה להגיש תלונה
עידן יוסף
עוד קצינים מעורבים בפרשה בעקבות חומר מפליל שהגיש נגדם הרב פינטו    פרשייה נוספת של מעטפות עם אלפי דולרים    שני עיתונאים ישראלים הותקפו במנהטן
עידן יוסף
מעטים הגיעו להביע הזדהות עם פעולות המפלגה לקידום התהליך המדיני    ביום שישי מתוכננות משמרות מחאה של גוש שלום וארגוני שמאל נוספים
אביתר בן-צדף
הסרט האחרון של סרג'נט בואי ברגדאל שוחרר לפני כשלוש שנים    הוא שבוי מאז 2009
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il