X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משרד התרבות והספורט בשיתוף תרבות לישראל ואמ"י מציגים לראשונה בישראל סדרת מופעים מוסיקליים "מועדון הזמר העברי"
▪  ▪  ▪
יו"ר אמ"י, יענקלה מנדל: צעד חשוב [צילום: איציק בירן]

יוזמה חדשה של משרד התרבות והספורט הכריז על סדרת מופעים מוסיקליים: "מועדון הזמר העברי", במסגרתם אושיות הזמר העברי המלווים את התרבות הישראלית שנים רבות, בשיתוף זמרים צעירים, יציגו את מיטב להיטי הזמר העברי לדורותיו. המוזיקאי קובי אושרת אשר משמש בתפקיד יו"ר המדור לזמר עברי במשרד התרבות והספורט, בשיתוף תרבות לישראל המקדמת אירועי תרבות בפריפריה ואמ"י - אגודת אמני ישראל עומד בראש המיזם.
המופעים ישלבו אמנים בתחילת דרכם לצד אמנים ותיקים ומוכרים, בליווי הרכבי נגנים להעצמת המופע. האמנים יוצרים באמצעות המופעים המשותפים, מפגשים מוסיקליים מרגשים ואיכותיים, אשר יסחפו את הקהל ויעניקו לו ערב בלתי נשכח הכולל שירה בציבור, מוזיקה מוכרת ואת מיטב הלהיטים הישראלים של כל הזמנים ויועלו בלמעלה מ-20 ישובי הפריפריה ברחבי הארץ. הפעם, יאפשרו אירועי התרבות גם לתושבים שידם אינה משגת כרטיסים שלרוב נמכרים במאות שקלים ועלותם תהיה 10 שקלים חדשים בלבד.
בין האמנים המוכרים: מירי אלוני, שולה חן, גבי שושן, אריק סיני, דפנה ארמוני, יענקלה בן-סירא, שמרית אור ולהקת 'חלב ודבש' שיופיעו לצד אמנים צעירים בהם: אדם גורליצקי, ענת חיטמן, גיא שגיא, איתמר רוטשילד, אסף אברבוך, עדנה גורן, אורטל אדרי ועוד.
במסגרת הפרויקט 'מועדון הזמר העברי' יתקיימו כ-21 מופעים, מתוכם כ-10 הרכבים המשלבים שני אמנים ותיקים ואמן צעיר.
שרת התרבות והספורט, לימור לבנת: "אני שמחה על שיתוף פעולה פורה וחשוב זה, שיאפשר לציבור רחב להיחשף לעבודתם של הזמרים. משרד התרבות והספורט בראשותי תומך בשנים האחרונות במאות פעילויות ופרויקטים מגוונים בתחום המוזיקה ברחבי הארץ, תוך שימת דגש מיוחד על יישובי הפריפריה. משרד התרבות ממשיך בתנופת העשייה ביישובי הפריפריה במטרה להפוך את התרבות הישראלית לכמה שיותר נגישה וזמינה לאזרחי ישראל וימשיך לעשות כן גם בעתיד. אנו עם אוהב ושוחר תרבות ואני גאה, כי משרדי מאפשר את קיומם של אירועי תרבות ואמנות שונים למען הציבור הרחב".
עוד הודיעה שרת התרבות על הקמת מדור זמר עברי במשרד התרבות בראשות קובי אושרת ועל שורה של פרויקטים ופעילויות בתחום הזמר העברי, שהמשרד יקדם בשנה הקרובה. כך לדוגמה: פרויקט זה לקידום מופעי זמר עברי של אמנים מוותיקי אמ"י בפריפריה והקמת מאגר שלם ומקיף בו ניתן יהיה למצוא את שירי הזמר העברי, שהובילו את תקומת ישראל ותרבותה. במאגר ירוכזו גם נתונים, רסטורציה ודיגיטציה ברמה לאומית ממלכתית והקמת ארכיון לאומי.
לדברי מנכ"לית "תרבות לישראל" רינת גל-און: "תרבות לישראל פועלת לקידום אירועי תרבות ואמנות איכותיים בפריפריות. אנו שמחים על היוזמה של משרד התרבות והספורט ושמחים להיות שותפים לפעילות תרבותית ייחודית, המוקדשת לראשונה למיטב ענקי הזמר העברי, ששירתם שזורה בתולדות ארץ ישראל היפה. שיתוף הפעולה הייחודי בין הזמרים הוותיקים לזמרים הצעירים, שם דגש על הקידום היצירה הישראלית וטיפוח הדור הבא של זמרים, יוצרים ואמנים. הודות ליוזמה של משרד התרבות והספורט אנו מביאים יחדיו עבור תושבי יישובי הפריפרייה את מיטב מופעי התרבות בישראל וזוכים לתמיכה רבה מצד הקהל שמצביע ברגליים וגודש את האירועים. תרבות לישראל תמשיך לקדם ולהוביל מופעים נוספים באולמות ובאירועי חוצות".
יו"ר אמ"י (אגודת אמני ישראל), יענקלה מנדל: "הפרויקט הזה הוא צעד חשוב שיסייע הן לשמר את הזמר העברי ואת מורשתו, ולא פחות חשוב מכך, לספק פרנסה לעשרות אמנים וותיקים שכוחם עוד במותניהם ובגרונם, ושעד כה התקשו להגיע לקהל הרחב. אנחנו באמ"י מברכים על היוזמה של שרת התרבות וקובי אשרת, ובטוחים שהקהל ייהנה מתוכן איכותי וממוזיקה משובחת".

תאריך:  16/01/2014   |   עודכן:  16/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לראשונה בישראל: "מועדון הזמר העברי"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
יוזמה חשובה מאד ל"ת
אדוה נוה   |  16/01/14 18:16
2
דרוש שיויון
משה ש.  |  17/01/14 21:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
אל"ם (במיל.) נורית גל נבחרה לסמנכ"ל חטיבת רגולציה וחשמל ברשות החשמל
יפעת גדות
מחקר שנערך על-ידי חוקרים מארה"ב, אוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת בן-גוריון, חושף את השפעתו הרעילה של כימיקל הנקרא בנזופנון-2 המצוי במוצרים קוסמטיים רבים כגון סבונים, נוזלי כביסה ובשמים    גם במפרץ אילת התגלו ממצאים מדאיגים
יפעת גדות
דגל ישראל מונף בז'נבה - ישראל התקבלה כמדינה חברה בארגון האירופי של מאיץ החלקיקים ב-CERN, לאחר שנים של תרומת המדענים הישראלים במחקר
עופר וולפסון
יו"ר ההסתדרות מאמין שיש סיכוי לגל נוסף של מחאה חברתית: "הדור הזה יודע שעובדים עליו"    על מחירי הדיור: "אני אומר בוודאות - הם פשוט לא רוצים להוריד אותם"   
עופר וולפסון
ההנפקה האחרונה שבוצעה באירו התבצעה בשנת 2010 בסכום של 1.5 מיליארד אירו לטווח של 10 שנים    לפני כשנה הנפיק האוצר חוב של כ-2 מיליארד דולר לטווחים של 10 ו-30 שנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il