X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התובע טוען כי אהובתו לשעבר החליטה לנקום בו על שהעז לחשוף בפניה את הרומן ביניהם לאחר שנפרדו וזאת באמצעות תלונת כזב למשטרה על סחיטתה באיומים ואשר בעטיה נאלץ לשהות יומיים במעצר
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

רן כרמין תושב הישוב הקהילתי מבועים תובע פיצויים בסך 75,000 שקלים מתושבת הישוב לשעבר בטענה לפרסום לשון הרע. בתביעה נאמר כי פרסום הדיבה התבטא בהגשת תלונה כוזבת למשטרה בגין סחיטה באיומים, ופגיעה בפרטיות, בעטיה שהה התובע שני לילות בתא מאסר כמו אחרון העבריינים. כל זאת לטענתו כנקמה של הנתבעת, מורה במקצועה, וכיום תושבת מיתר, על החלטתו לחשוף את מערכת היחסים ביניהם בפני בעלה.
לדברי התובע, עד לאחרונה הוא ניהל מערכת יחסים עם הנתבעת במשך 10 שנים הגם ששניהם היו נשואים בה בעת. בשנת 2011 הוא החליט לחשוף את הרומן בפני בעלה של הנתבעת ובעצם לסיים את מערכת היחסים ביניהם.
לטענתו, הדבר היה לצנינים בעיני הנתבעת והיא בחרה לנקום בו באמצעות הגשת תלונת סרק וכזב למשטרה לפיה הוא סחט ואיים עליה להמשיך את מערכת היחסים עמו כאשר לבסוף הודתה שהדבר כלל לא קרה.
לטענת כרמין, שהגיש את התביעה באמצעות עו"ד רון לוינטל, הנתבעת פעלה מתוך מניעי נקמה נגדו במטרה לפגוע בו, לגרום למעצרו, ולגרום לפגיעה בשמו. לדבריו, למרות שתלונת הכזב הוגשה באיחור ניכר של כמעט כשנה אחרי הפרידה, המשטרה נתנה אמון בתלונה, ובית המשפט אף האריך את מעצרו ב-48 שעות, וכך הוא נאלץ לחוות חוויה קשה וטראומטית הן בחקירתו במשטרה והן מעצם השהיה במעצר.
התובע מציין בתביעתו לבית משפט השלום בקריית גת כי בעימות שנערך במשטרה בינו לבין הנתבעת היא הודתה כי כל המפגשים ביניהם היו מרצון ואף מיוזמתה, וכי הוא לא איים ולא סחט אותה מינית כפי שטענה בתלונתה כנגדו.
בתביעה נאמר כי לתובע נגרמה עגמת נפש רבה נוכח התנהלותה של הנתבעת שביקשה לפגוע בה רק בשל כך שהעז לספר לבעלה על רומן ביניהם.

ת.א. 21532-01-14
תאריך:  24/01/2014   |   עודכן:  24/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תובע פיצוי מהמאהבת בשל תלונת כזב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שרת המשפטים פנתה אל היועץ המשפטי לממשלה על-מנת שיבחן האם מדובר בהדלפה מצד גורמים במשטרה או בפרקליטות    "הדלפות מגורמי אכיפת החוק פוגעות באמון הציבור במערכת המשפט כולה ויש לשים לזה סוף"
איציק וולף
מזכיר המדינה האמריקני טוען כי ארצות הברית לא נטשה את בעלות הברית שלה בשל רצונה לחתום על הסכם הביניים עם אירן    "אם אירן תפר את ההסכם - האופציה הצבאית תעמוד שוב על הפרק"
איציק וולף
אלעזר לוין
הזוכים ישלמו 13.17 מיליון שקל (לא כולל פיתוח) - 47,000 שקל בממוצע לדירה    שבעת המגרשים הוצאו למכירה פעמיים בשנתיים האחרונות, ולא נמצאו להם קונים
איציק וולף
האם הגיעה יחד עם בתה למרפאה ודיווחה על בחילות והקאות לאחר שבבית המשפחה בוצע ריסוס    מדובר במדביר אחר מהמדביר שריסס בבית משפחת גרוס וגרם למות שתי הילדות    שיפור קל במצב האחים לבית גרוס, אך עדיין נשקפת סכנה לחייהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il