X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התובע טוען כי מספר תעודת הזהות שלו צוין על תיק הוצאה לפועל-אף שאין לו כל קשר לתיק, ובעקבות כך ננקטו נגדו הליכי הוצאה לפועל בגינם החמיץ אירוע משפחתי בפנמה
▪  ▪  ▪
עוכב בביקורת הדרכונים [צילום: פלאש 90]

עורך דין דניאל גורדון מירושלים תובע פיצויים מהמדינה בטענה כי החמיץ אירוע משפחתי בפנמה בשל צו עיכוב יציאה מן הארץ שהוצא נגדו במסגרת הליכי הוצאה לפועל שננקטו נגדו שלא כדין.
בתביעה נזיקית/לשון הרע בסך 75,500 שקלים שהגיש עו"ד גורדון (30) לבית משפט השלום בירושלים, נאמר כי עורך דין עבד אלרחמן מאהר מחיפה, הנתבע אף הוא בכתב התביעה, הגיש בשם מרשתו אילנה אלון ("הזוכה") בקשה לביצוע שטר בלשכת ההוצאה לפועל בחיפה.
התיק נפתח לביצוע שטר בגין המחאה על-סך 7,200 שקלים משוכה על-ידי עורך דין גורדון, כך על-פי המודפס בהמחאה. לדברי גורדון, אף שאין לו כל קשר בינו לבין מושך ההמחאה מלבד הזהות בשמותיהם, ציין עורך הדין מאהר בבקשה לביצוע השטר שהגיש את מספר תעודת הזהות שלו וכתובתו.
לדברי גורדון, אף שלא הייתה התאמה בין מספר תעודת הזהות שעל גבי השטר לבין מספר תעודת הזהות שנרשם בבקשה לביצוע השטר, ואף שהפקיד בלשכת ההוצאה לפועל בחיפה, רשם על גבי הבקשה: "התיק לא מאושר כי אין ת.ז. על הצ'ק", נפתח תיק הוצאה לפועל נגדו לביצוע המחאה שאינה קשורה אליו.
בתביעה נאמר כי עקב פתיחת התיק נגד התובע ננקטו על-ידי בא-כוח הזוכה עורך דין מאהר הליכי הוצאה לפועל נגדו, לרבות הגשת בקשה לעיקול רכב, הגשת בקשה להגבלת חידוש רשיון נהיגה ועיכוב יציאה מן הארץ.
לדברי התובע, באחד הימים הוא הגיע לנמל התעופה בן-גוריון כדי לטוס לאירוע משפחתי בפנמה. לאחר שעבר ביקורת בדלפק חברת התעופה (צ'ק אין) ומזוודתו הועברה למטוס, הוא הגיע לביקורת הדרכונים משם הובל לחדר צדדי ונדרש על-ידי שוטרת למסור את דרכונו. לשאלתו מדוע עוכב, נמסר לו כי הוטל צו עיכוב יציאה מהארץ נגדו עקב חוב של 13,000 שקלים.
התובע שהיה המום ומופתע נאלץ לשוב בבושת פנים לביתו לאחר שהושפל לעיני הנוסעים בשדה התעופה ונאלץ להמתין שעות לקבל בחזרה את מזוודתו. למחרת היום פנה התובע אל עו"ד מאהר אשר הסיר את צו עיכוב היציאה מן הארץ לאחר שדרש וקיבל ממנו תשלום בגין ביטול הצו. התובע מציין כי רק מספר ימים לאחר מכן בוטל הצו והוא טס ליעדו, אולם החמיץ את האירוע המשפחתי.
לדברי התובע, באמצעות עורך דין בעז ארד, כתוצאה מהאירוע נגרמה לו טראומה קשה, הוא סבל מעוגמת נפש, השפלה וביזוי לעיני הנוסעים בשדה התעופה עת עוכב ונסיעתו עוכבה. לטענתו, חרף פניותיו לנתבעים בקשר לתיק שנפתח נגדו, טרם נסגר התיק עד היום.
לטענת עורך הדין גורדון, האירוע אירע בשל רשלנותה המלאה של המדינה שהתבטאה באי-נקיטת אמצעים סבירים לפתיחת התיק נגדו, לביצוע שטר שאין לו כל קשר אליו אף שמספר תעודת הזהות שלו שונה ממספר תעודת הזהות שעל גבי השטר.
בנוסף התרשל עו"ד מאהר בכך שהגיש את הבקשה נגדו בגין שטר שלא נמשך על ידו וציין בבקשה את מספר תעודת הזהות שלו אף שהוא שונה מזה שצוין על גבי השטר שהוגש לביצוע, ובכך שהתעלם מפנייתו בה הוברר לו כי אין כל קשר בינו לבין השטר.

ת.א. 31679-01-14
תאריך:  20/01/2014   |   עודכן:  20/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עו"ד תובע פיצויים בגין צו עיכוב יציאה שלא כדין
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מדוע איננו תובע את עורך הדין
אפיקורס  |  20/01/14 11:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
פריצה עלולה לחזק את המטבע הישראלי עד לרמה של 3.32 שקל לדולר    FXCM: "כרגע נראה שהשוק עדיין נוטה לטובת השקל, למרות התערבות בנק ישראל"
עופר וולפסון
זכתה בחוזה גדול למכירת המערכות המיועדות לניסויי טיסה, בהיקף של כ-7 מיליון ש"ח, לגוף ממשלתי שפרטיו לא נמסרו
אדריאן פילוט
לפי ההסכמים החדשים יזכו עובדי וגמלאי הבנק המרכזי לתוספות שכר וגמלאות בהיקף מצטבר של כ-100 מיליון שקל    ככל הנראה הסיבה להסתרה היא התחלת עבודות הענק לשיפוץ בניין בנק ישראל
הרדיו הבינלאומי של סין
ראש השנה בסין: 3.623 מיליארד איש יעשו שימוש באמצעי התחבורה השונים - פי 2 מב-2013    מערך התחבורה הארצי אינו מספק מענה הולם לכמויות ההולכות וגדלות של הנוסעים
איתמר לוין
בהחלטה יוצאת דופן קובע השופט צבי זילברטל, כי על ביהמ"ש העליון לפקח על ניהולו של תיק בפני השופט משה דרורי - לאחר שבמשך תשעה חודשים לא נשמע אפילו עד תביעה אחד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il