X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בין מחצבות כפר גלעדי לחברת אבן קיסר התנהל הליך בוררות בתביעותיהן ההדדיות על-רקע ההסכם שנחתם ביניהן לפני כ-7 שנים להקמת מפעל ייחודי בקיבוץ כפר גלעדי שיספק לאבן קיסר את המוצרים הדרושים לו ליצור משטחי הקוורץ
▪  ▪  ▪
פרסומת לאבן קיסר [צילום: יח"צ]

אבן קיסר מאשימה את מחצבות כפר גלעדי - אגודה שיתופית חקלאית ומנהליה בהתנהלות נפסדת, חסרת תום לב ואף עבריינית במסגרת הבוררות שהתקיימה ביניהם בקשר עם סכסוך שהתגלע בין הצדדים.
לטענת אבן קיסר, כפר גלעדי ומנהליה ביצעו שורה של עבירות פליליות חמורות במסגרת הבוררות, בין השאר במטרה להשפיע על עדותם של עדים בבוררות ולשבש הליכי משפט.
לדברי אבן קיסר, התגלה לה מתצהירים שהוגשו על-ידי כפר גלעדי באחרונה כי לאורך תקופה ארוכה הפעילה כפר גלעדי "סוכן מדיח" אשר נשלח כדי לגרום ליואל מנור טכנולוג באבן קיסר ואחד מעדיה לגלות מידע בנוגע לנושאים שבלב המחלוקת בבוררות, ובכלל זה בקשר לעניינים שמנור עתיד היה להתייחס אליהם בעדותו.
לטענת אבן קיסר, אותו "סוכן מדיח" בעל רישיון של חוקר פרטי הקליט את מנור ללא ידיעתו במהלך טיול אופניים באזור כפר גלעדי באמצעות מכשיר הקלטה שהסתיר על גופו. לדברי אבן קיסר, באמצעות המידע המוקלט, ביקשה כפר גלעדי להשפיע על עדותו של מנור.
אבן קיסר טוענת שבפעולותיה אלו ביצעה כפר גלעדי עבירות של הטרדת עד ושיבוש מהלכי משפט.
בתביעתה כנגד כפר גלעדי, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, מציינת אבן קיסר כי כפר גלעדי ומנהליה החלו להקליט את אנשיה עוד בשנת 2010 והמשיכו בכך באופן שיטתי ומכוון גם לאחר שנפתחו הליכי הבוררות בראשית שנת 2012. אולם כפר גלעדי ומנהליה חצו "קו אדום" ומעשיהם האחרונים הגדישו את הסאה, ועל כן ההסכמה ביניהן לפנות לבוררות במקרה של סכסוך אינה יכולה להמשיך ולהתקיים, שעה שכפר גלעדי מבצעת פעולות עברייניות חמורות ובוטות במסגרת הבוררות.
לדברי אבן קיסר, צד המבקש לקיים הליכי בוררות מחויב לסטנדרט מינימלי של התנהגות ואין הוא רשאי לפעול באופן שיטתי, בוטה וחסר מעצורים כאחרון העבריינים אשר דבר אינו עומד בדרכו. נוכח האמור הודיעה אבן קיסר לפני כשבוע לכפר גלעדי על ביטול תניית הבוררות שנקבעה בהסכם שנכרת ביניהן בשנת 2006 ועל ביטול הבוררות שהתקיימה מכוחה.
לדברי אבן קיסר, באמצעות משרד עורכי דין ארדינסט, בן נתן ושות', כפר גלעדי ניסתה להשפיע על הליך הבוררות באמצעים פליליים של זיוף מסמכים, הטרדת עדים ופגיעה בפרטיותם, האזנות סתר אסורות, ושבוש מהלכי משפט.
בתביעתה, מבקשת אבן קיסר מבית המשפט להצהיר כי הודעת הביטול שנמסרה על ידה ביחס לתניית הבוררות נמסרה כדין ובנוסף לחייב את כפר גלעדי לפצות את אבן קיסר על הנזקים שנגרמו לה ועל הוצאותיה במסגרת הבוררות, וזאת בסכום של 2.6 מיליון שקלים.
ביוני 2006 נחתם בין אבן קיסר לבין מחצבות כפר גלעדי הסכם לפיו כפר גלעדי תקים בתחומי הקיבוץ מפעל שיספק לאבן קיסר מוצרים הדרושים לה לשם ייצור משטחי הקוורץ המוצרים על ידיה.
במסגרת הליכי בוררות בפני השופט בדימוס בועז אוקון הגישה כפר גלעדי תביעה כנגד אבן קיסר בסכום של כ-232 מיליון שקלים בטענה להפרת התחייבויותיה על-פי ההסכם לרכישת מוצרים בכמויות להן התחייבה.
אבן קיסר הגישה תביעה נגדית בסך 77 מיליוני שקלים בטענה להפרת התחייבויותיה של כפר גלעדי כלפיה במסגרת ההסכם.
ת.א. 30868-01-14
תאריך:  21/01/2014   |   עודכן:  21/01/2014
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
התביעה הוגשה לפני כ-5 שנים בטענה כי פלאפון לא סיפקה למנוייה שירות קו חינם טלפוני לצורך טיפול בתקלות ובליקויים
עופר וולפסון
סקר מיוחד שנערך לקראת כנס פיילקון, המביא לקדמת הבמה את סיפורי הכישלון של אנשי עסקים מובילים בדרך להצלחתם, חושף את דעת הציבור על הכישלונות הגדולים ביותר
עופר וולפסון
רוברט דה נירו מציג את "זכרו את האמן, רוברט דה נירו, האב" - סרט תיעודי על הקריירה של אביו המנוח - בפסטיבל הסרטים סאנדנס
אלעזר לוין
לא שילמו דמי חבר    מידע סותר: האם 1,700 או 2,000 מעובדי מגדל הצטרפו להסתדרות
עופר וולפסון
אוכלוסיית הזכאים בהטבות תגדל פי שלושה לכל יוצאי המחנות והגטאות    יקבלו מענק הטבות שנתי של 4,750 שקל    עלות ההצעה: כ-60 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il