X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הוועדה מונה את מאבקיו של סגן עורך "גלובס": הרווחים הכלואים, הטבות המס, יוקר מוצרי המזון, כלכלה שחורה, שכר בבנק ישראל, הרפואה הציבורית ודמי הניהול בביטוח "חולל שינוי ממשי במשק הישראלי, חסך לציבור כמיליארד שקל בשנה"
▪  ▪  ▪
"מסקר ללא משוא-פנים" [צילום: פלאש 90]

אלי ציפורי, סגן עורך ראשי ב"גלובס", עורך החדשות ופובליציסט, הוא הבחירה של ועדת השופטים כזוכה בפרס הישראלי לתקשורת כלכלית איכותית לשנת תשע"ד - 2014.
הפרס יוענק על-ידי "האגודה לזכות הציבור לדעת" בטקס השנתי שיתקיים ב-16 בפברואר בבית סוקולוב בתל אביב. הפרס, המוענק זו השנה השמינית, ניתנת לציפורי עבור תרומתו לעיתונות הכלכלית.
בהודעתה לעיתונות כותבת האגודה: "הפרס הישראלי לתקשורת כלכלית איכותית ניתן עבור עיתונאות או תקשורת כלכלית אמיצה המדווחת על נושאים כלכליים כהווייתם, ללא התחשבות בגורמים עסקיים, פוליטיים, תקשורתיים ואחרים. הפרס ניתן לעיתונאי, פובליציסט או כל אדם אשר תרם תרומה משמעותית ואמיצה לתקשורת כלכלית איכותית בישראל. הפרס מוענק אחת לשנה במסגרת הטקס השנתי של הענקת פרסי האגודה. בשנים הקודמות זכו בפרס: דניאל דורון, גיא רולניק, מוטי בסוק, גד ליאור, נחמיה שטרסלר, גולן חזני ויעל איילון".
עוד נאמר בהודעת האגודה כי על הפרס השנה התמודדו 5 עיתונאים כלכליים בכירים, ממגוון רחב של אמצעי התקשורת. על הזוכה החליטה ועדת השיפוט שכללה את הכלכלן שמואל סלבין, אלי בן-חמו, ד"ר דליה זליקוביץ', פרופ' אלי פולק והאלוף (במיל) אורן שחור.
בנימוקיה לבחירה כותבת הוועדה: "אלי ציפורי הינו עיתונאי כלכלי ותיק, אשר מסקר ועורך את התחום שנים רבות. הכתיבה של אלי היא ביקורתית, ללא משוא-פנים ונעשית בניתוק מגורמים פוליטיים, עסקיים או אחרים.
"ציפורי שומר על הפרדה בין עמדותיו הפרטיות לבין פרשנות מקצועית של נושאי דיווחיו, והוא אינו חושש להציג עמדות אשר הוא מתנגד להם. כתיבתו עניינית, מביאה את מכלול הפרטים והנתונים, וחוללה שינויים של ממש במשק הישראלי.
"בין הישגיו אשר תרמו באופן ישיר וממשי לציבור ולצרכן הישראלי, ניתן למנות את ההעלאה לדיון ציבורי של נושא הרווחים הכלואים, חשיפת הטבות המס לגופים ומגזרים, תחקירים בנושא יוקר מוצרי המזון בישראל לעומת חו"ל, הכלכלה שחורה, חגיגות השכר והפנסיה בבנק ישראל, מצב הרפואה הציבורית ובעיקר הסכומים המופרזים של דמי ניהול אשר נגבו מאזרחי ישראל באמצעות חברות הפנסיה והביטוח.
"המהלכים שנולדו כתוצאה מכתבותיו בתחום זה חסכו לאזרחי ישראל סכום מיצרפי של כמיליארד שקל בשנה. על תרומתו זו לתקשורת כלכלית הוגנת, באופן עקבי וחסר מורא במדינת ישראל, אנו מעניקים לו את הפרס".

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  21/01/2014   |   עודכן:  21/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלי ציפורי - זוכה פרס תקשורת כלכלית איכותית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
התאחדות בוני הארץ: חלק מ-8,000 העובדים שהממשלה אישרה את בואם לארץ -לא הגיעו    "אולי" יגיעו עובדים מבולגריה, רומניה ומולדובה    "הממשלה מגלגלת עיניים"
מיכל רז-חיימוביץ'
יו"ר ועדת הכלכלה, אבישי ברוורמן: "באתי לנושא הזה 'טאבולה רסה', אך מספר פניות הציבור שאני קיבלתי וגופים אחרים קיבלו בנושא הזה היה הגבוה ביותר"
עופר וולפסון
חדר העסקות נועד לתת צורך לביקוש הגובר לשירותי חדרי עסקות, כתוצאה מעלייה בסחר הגלובלי, בהשקעות הבינלאומיות הישירות ובעסקות בניירות ערך    היקף ההשקעות הפיננסיות של ישראלים בחו"ל הגיע בשנתיים האחרונות ל-9 מיליארד דולר
יפעת גדות
רגשות עוצמתיים - כמו חרדה, לחץ או פחד
עידן יוסף
תחנת הרכבת הנוכחית תבוטל    המרכז החדש לתחבורה ציבורית יכלול תחנה מרכזית לאוטובוסים, תחנת מוניות שירות ואולי גם גשר להולכי רגל אל הקניון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il