X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אומר כי הרשת מתכוונת במהלך 2014 להרחיב משמעותית את מוצרי המותג הפרטי, שכן באמצעותו ניתן להכניס יותר ספקים קטנים ובינוניים שיציעו את מוצריהם ברשת, ובכך לתרום להוזלה לצרכן
▪  ▪  ▪
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל [צילום: סיון פרג']

"במהלך שנת 2014 שופרסל תפעל לקידום וחיזוק המותג הפרטי, לשיפור הצעת הערך ללקוח ולהמשך בניית סל מוצרים מוזל ואיכותי תחת המותג 'שופרסל' - כך אמר (יום ד', 21.1.14) איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, במסגרת כנס שערכה הרשת לכ-100 ספקים של המותג הפרטי "שופרסל".
אברכהן ציין כי שיעור החדירה של המותג הפרטי בעולם גבוה משמעותית מאשר בישראל, וכי הסיבות לכך הן מגוונות: חלקן צרכניות (עוצמת המותגים המובילים) וחלקן נובעות ממבנה המשק הכולל: כשרויות, מכסים על ייבוא ועוד וכי הפוטנציאל הטמון לפיתוח וצמיחה באמצעות חיזוק המותג הפרטי הנו משמעותי ולכך שואפת הרשת.
אברכהן אמר כי באמצעות המותג הפרטי ניתן יהיה להוזיל את סל המוצרים לצרכן: "בימים אלו של שיח ציבורי בנושא יוקר המחיה בארץ, אנו רואים במותג הפרטי של שופרסל כלי אסטרטגי בעל חשיבות רבה להוזלת סל המוצרים לצרכן. מוצרי המותג 'שופרסל' מאופיינים באיכות גבוהה ובעלות מוזלת לצרכן. הרחבת הפעילות במוצרי המותג הפרטי 'שופרסל' תשפר את הצעת הערך ללקוח ותוזיל את סל הקנייה".
כאמור, הוא ציין כי במדינות אירופה שיעורי החדירה של המותג הפרטי הולכים וגדלים והם מצויים כיום בממוצע בשיעורים של כ-20% ויותר מסך מכירות רשתות הקמעונאות (בחלק מהמדינות מגיע נתח המותג הפרטי אף לכ-40%-50% מהמכירות). "עובדה זו מאפשרת הכנסת ספקים קטנים ובינוניים אשר נוטלים חלק משמעותי בשותפות האסטרטגית עם הרשת הקמעונאית", אמר אברכהן. "בישראל אנו נמצאים עדיין בשיעורי חדירה נמוכים ובכוונתנו לפעול כדי לחזק את תרבות הצריכה של מוצרי המותג הפרטי".
"שופרסל בעידן החדש פתוחה בפני כל ספק לבוא ולהציע את מוצריו ומי שיימצא כספק מתאים על-פי הסטנדרטים שקבעה החברה יצטרף לשורותינו כספק הרשת. אנו נפעל בפתיחות ובשקיפות מתוך מטרה לחזק ולהרחיב את המותג הפרטי ולהיטיב עם לקוחותינו", אמר אברכהן.

תאריך:  22/01/2014   |   עודכן:  22/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל שופרסל: המותג הפרטי יוזיל מחירים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
שופר סל רשת מאוסה ויקרה
יולו  |  22/01/14 12:54
2
קשקושים בע"מ
לקוח לשעבר  |  22/01/14 14:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן פרסיקו
עיתון הארץ יוזם "כנס שלום" לתמיכה ביוזמת קרי וגייס לשם כך את כתב העיתון לשעבר עקיבא אלדר    עמוס שוקן: "הכנס המתוכנן אינו שונה ממה שהעיתון עושה מעל דפיו כל השנים"
יפעת גדות
מחקר חדש מגלה: אנשים עם כמות קטנה יותר של חומר אפור באזורים מסוימים במוח תופשים כאב בצורה עוצמתית יותר
עופר וולפסון
ועדת הכספים תקים ועדת משנה בראשות יושב-הראש ניסן סלומינסקי לבחינת הכשלים בפרשת אי.די.בי וקבוצות עסקיות נוספות ‎   החברים בוועדת המשנה: עפר שלח, רוברט אילטוב, זבולון כלפה, איציק כהן, יעקב ליצמן ובועז טופורובסקי
איציק וולף
מלשכת שר האוצר נמסר כי הכספים שהועברו דרך ועדת הכספים של הכנסת נועדו לאפשר את שגרת החיים ביישובים ביהודה ובשומרון    "לא ייבנו התחלות חדשות"
עידן יוסף
פרשת בר-און - חברון נחשפת ומטלטלת את המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il