X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית הדין השתכנע כי מנהלת מחלקת ההדרכה פוטרה אך ורק בשל כוונתה להפסיק את ההתקשרות עם אגד תיור על-מנת לייעל ולחסוך עלויות מרכז השלטון המקומי הגיש ערעור על ההחלטה לביטול פיטוריה בשלב זה ולהשיבה לעבודה
▪  ▪  ▪
גילצר-כץ. השתכנעה מדברי נוף [צילום: בוצ'צ'ו]

בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב הורה למרכז השלטון המקומי להשיב לעבודה את דפנה נוף, מנהלת מחלקת ההדרכה. זאת לאחר שבית הדין השתכנע כי נוף פוטרה רק בשל כוונתה להפסיק את ההתקשרות בין מרכז השלטון המקומי עם חברת אגד תיור, במסגרת החלטתה לשנות את תנאי המכרז לתפעול ההשתלמויות במטרה לייעל ולחסוך בעלויות.
נוף טענה בפנייתה לבית הדין בבקשה לסעד זמני כנגד פיטוריה כי "האירוע המכונן" בעקבותיו קיבלה את ההזמנה לשימוע היה הרגע בו ביקשה לשנות את המכרז החדש לתפעול ההשתלמויות, על-ידי כך שההתנהלות תהיה ישירות מול בתי המלון ולא בתיווכה של אגד תיור, וכל זאת במטרה לייעל ולחסוך עלויות.
לדברי נוף, החלטתה זו גרמה לסערת רוחות וגורמים רבים בעלי עניין במרכז שלטון המקומי והן בעלי אינטרסים חיצוניים במכרז החלו לפעול על-מנת לטרפד את הוצאת המכרז. לטענתה, היא קיבלה מסרים ורמזים מכל מיני גורמים כי עשתה את הגרוע מכל, וכי כדאי לה לחפש מקום עבוד אחר היות שמכתב הפיטורין בדרך.
לטענת נוף, 3 ימים לאחר שהודיעה למנהל התיירות באגד תיור על כוונתה לשנות את אופן הפעולה עם אגד תיור ולשנות את התנאים הקיימים בהתקשרות עמה, הודיע לה שלמה דולברג, מנכ"ל המרכז לשלטון מקומי, למרבה תדהמתה, כי הוא אינו מרוצה מתפקודה המקצועי ובכוונתו להביא לסיום תפקידה.
נוף טענה כי למחרת הוזמנה לשימוע בהול כאשר ההזמנה נעשתה באמצעות דוא"ל ששלח המנכ"ל בתפוצה רחבה לעיני המזכירות והעובדות הכפופות לה. לדבריה, ההזמנה לשימוע הייתה משפילה ובניגוד לדין, מבלי שכללה את עילות הפיטורין, והיא נפגעה עד עומקי נשמתה.
שופטת בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, ד"ר אריאלה גילצר-כץ, השתכנעה כי נוף פוטרה בשל כוונתה להפסיק את ההתקשרות עם אגד, ולדבריה לולא ביקשה נוף לשנות את תנאי המכרז לא הייתה מפוטרת. השופטת ציינה עוד בהחלטתה כי מרכז שלטון המקומי לא הציג סיבה משכנעת של ממש לפיטוריה של נוף וההתרשמות היא שנעשה לנוף עוול.
אשר על כן החליטה גילצר-כץ כי נוף תושב לעבודתה ולתפקידה לאלתר וכי המרכז לשלטון מקומי יחויב הוצאותיה בסך 8,500 שקלים.
אולם מרכז השלטון המקומי לא השלים עם ההחלטה ופנה בבקשת רשות ערעור דחופה לבית הדין הארצי לעבודה בירושלים. לדבריו, לפי הדין והפסקה לא הייתה כל מניעה לפטר את נוף.
לדברי המרכז לשלטון מקומי, נוף פוטרה מאחר שלא הצליחה בכל תחום ניהול הצוות, מערך הכספים והארגון הכפופים למנהל ההדרכה, ולא הצליחה לגבש את צוות העובדים להשגת היעדים, ובנוסף כשלה נוף במטרה להביא את מנהל ההדרכה לפריצת דרך מבחינת היקפי ההדרכות.
לטענת המרכז לשלטון מקומי, מדובר במקרה הנדון במשבר אמון הדדי בין הצדדים, ביחסי עבודה עכורים בין נוף לבין ההנהלה וצוות המחלקה שלה. אשר על כן סבור המרכז כי לא היה מקום לכפות עליו להשיב את נוף לעבודתה ולתפקידה.

בקשת רשות ערעור 34465-01-14
תאריך:  22/01/2014   |   עודכן:  22/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צו למניעת פיטורי בכירה בשלטון המקומי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מעוללות הבוחבוט
צורי  |  22/01/14 17:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
אחוז הנשים שישתתפו בכנסי הפורום הכלכלי העולמי יעמוד השנה על 15 אחוזים בלבד מכלל המשתתפים    אשתקד הן היוו 17 אחוזים מהקהל
איתמר לוין
האמנים, המפיקים ויתר נותני השירותים שקיבלו מאות מיליוני שקלים - ללא מכרזים ולעיתים דרך מתווכים מיותרים    בעלי תפקידים ברשויות היו גם הם בין החוגגים עם אלפי כרטיסי חינם
איתמר לוין
מתן הכרטיסים לשר התיירות דאז - עבירה פלילית לכאורה    משרד התיירות שילם בשנת 2009 למפיק המופע, שוקי וייס, 56,000 שקל - אך התמורה שקיבל הייתה חלקית בלבד
איתמר לוין
רשויות מקומיות מנצלות מכרזים סגורים כדי להתקשר בצורה לקויה עם ספקים: לא תמיד יש רשימות ולא תמיד הן מעודכנות, ולפעמים מוותרים אפילו על המכרז הסגור
איתמר לוין
ראש עיריית ראשון לציון הביא לשכירת חברת הדוברות ששירתה אותו בקמפיין לראשות העיר    שר התיירות לשעבר קיבל בחינם כרטיסים באלפי שקלים להופעתה של מדונה    ביקורת חריפה על פרויקט המטרונית שתקציבו זינק פי שלושה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il