X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ביהמ"ש מזכיר שניתן להשעות גם על עבירות שבוצעו בחיים הפרטיים "האם אדם שאינו יכול לשלוט במעשיו, ויהיו הנסיבות אשר יהיו, רשאי להופיע בבתי משפט ולייצג לקוחות?"
▪  ▪  ▪
כהן. האינטרס הציבורי [צילום: בוצ'צ'ו]

עורכת דין שאיימה על המאהבת של בעלה תושעה ל-30 חודשים. כך קבע (13.1.14) שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, אמנון כהן, בקבלו את ערעור ועדת האתיקה במחוז ת"א על זיכויה של עו"ד פרידה ישראלוביץ בידי בית הדין המשמעתי הארצי של לשכת עורכי הדין.
ישראלוביץ שלחה למאהבת הודעות דואר אלקטרוני בוטות ביותר, תלתה מודעה בגנותה במקום מגוריה, התקשרה אליה עד 100 פעמים ביום, איימה לפגוע בבריאותו של אביה ועוד. בית הדין הארצי קבע, כי מדובר במישור החיים הפרטי של ישראלוביץ ולכן לא היה מקום להעמידה לדין.
כהן אומר, בהסתמכו על פסיקה קודמת: "מעשים שאינם הולמים את מקצוע עריכת הדין, מתייחסים לא רק להיבט המקצועי, אלא גם לחייו הפרטיים של עורך הדין". הוא מציין, כי גם דעת המיעוט בבית הדין קבעה שמעשיה של ישראלוביץ אינם ראויים לבן-תרבות והקשה: "האם אדם שאינו יכול לשלוט במעשיו, ויהיו הנסיבות אשר יהיו, רשאי להופיע בבתי משפט ולייצג לקוחות?".
לדברי כהן, האינטרס הציבורי מחייב לשמור על תדמיתו המכובדת של מקצוע עריכת הדין ועל האמון שהציבור נותן בו. "אין מקום להמתין להרשעת עורך דין בפלילים כדי להגיש נגדו קובלנה", מוסיף כהן. בהקשר זה הוא מציין, כי חלק ממעשיה של ישראלוביץ היו פליליים, וכי אי-הגשת כתב אישום אינה צריכה לפעול לטובתה, שכן המשטרה והפרקליטות לא תמיד מעמידות לדין גם כאשר יש ראיות לכאורה.
כהן גם קיבל את עמדת המיעוט בבית הדין הארצי לעניין העונש, לאחר שבית הדין המחוזי גזר על ישראלוביץ השעיה לשנה. הוא מציין שלחובתה לא מעט הרשעות קודמות, ואת העבירות הללו היא ביצעה כאשר הייתה מושעית בשל תיק אחר. ישראלוביץ "בחרה להאשים את כל העולם" בהרשעותיה ונמנעה מלהביע חרטה, מוסיף כהן. את ועדת האתיקה ייצגה עו"ד מיכל רבינוביץ, ואת ישראלוביץ - עוה"ד נמרוד ליפסקר ותומר זיידן.

תאריך:  27/01/2014   |   עודכן:  27/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אמנון כהן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עו"ד תושעה בשל איומים על המאהבת של בעלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
בנוסף, יישארו באפגניסטן אלפיים-שלושת אלפים חיילים מנאט"ו    גנרל ג'וזף אף דאנפורד הבן סבור, כי הכוחות האמריקניים יידרשו להישאר באפגניסטן עד סוף 2017 - בניגוד לתוכניות הפנטגון להשאיר נוכחות צבאית אמריקנית באפגניסטן למשך עשור
איתמר לוין
השופט יצחק עמית מציין שבקשת מידע על מצבה הנפשי של המתלוננת עשויה להיות במטרה למנוע ממנה להעיד או לנבוע מדעות קדומות, וקובע שעל ביהמ"ש לבחון היטב את המניעים לפני שייענה לבקשה
איציק וולף
תושבים באזור נמל לטקיה דיווחו על שרשרת פיצוצים עזים שאירעו במהלך הלילה    הרשתות החברתיות בסוריה מדווחות על מתקפת מטוסי קרב על מחסן טילי S-300    התקשורת הסורית מכחישה
איציק וולף
פרצת אבטחה חמורה    חברת אבטחת מידע דיווחה כי לפחות 15 מחשבים ששייכים למערכת הביטחון נשלטו במשך כמה ימים על-ידי פצחנים שחדרו אליהם תוך שימוש בהודעת דואר אלקטרוני מפוברקת    אחד המחשבים שייך למינהל האזרחי    אגף התקשוב של צה"ל בודק את האירוע
הדר פרבר
כשליש מהם נזקקו לסיוע סיעודי מהקרן - למעלה מ-36,000 ניצולי שואה, אשר פנו לקרן לקבלת החזר בגין הוצאות רפואיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il