X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השופט משה דרורי אומר שעל הלשכה לשקול פעם ופעמיים לפני שהיא מעמידה לדין משמעתי על אמירות מינוריות, לאחר שהסכימה לזיכויו של רועי בלכר שכינה את מבקר המדינה "תקלה"
▪  ▪  ▪
בלכר. התנצל [צילום: פלאש 90]

על ועדת האתיקה בלשכת עורכי הדין לשקול היטב בטרם היא מעמידה לדין עורכי דין על התבטאויות מינוריות יחסית. זאת, במיוחד לאחר שהסכימה לזכות את עו"ד רועי בלכר שכינה את מבקר המדינה הקודם במילה "תקלה". כך אומר (23.1.14) סגן נשיא בית המשפט המחוזי בירושלים, משה דרורי.
דרורי דחה את ערעורה של ועדת האתיקה במחוז ת"א על זיכויו של עו"ד נחמן גולדברג, שהועמד לדין משמעתי לאחר שכינה את עמיתיו "חמדנים". לאחר שגולדברג זוכה הן בבית הדין המחוזי והן בבית הדין הארצי, הוא הציע במסגרת הדיון בבית המשפט המחוזי להתנצל בפני אותם עורכי דין.
במהלך הדיון עלתה השאלה, במה שונה עניינו של גולדברג מזה של בלכר - פרקליטו של אהוד אולמרט. בלכר כינה את המבקר מיכה לינדנשטראוס "תקלה" בראיון עיתונאי, הורשע בדין משמעתי אך הלשכה הסכימה לזיכויו במחוזי לאחר שהתנצל בפני לינדנשטראוס. הלשכה טענה שאין כל דמיון בין המקרים, אך דרורי לא קיבל זאת:
"חזקה על לשכת עורכי הדין כי מכאן ולהבא תשקול פעם ופעמיים האם יש מקום להגיש ערעורים לבית משפט זה, לאחר ששתי ערכאות זיכו עורך דין על התבטאות יחסית מינורית, כאשר, במקביל, מסכימה לשכת עורכי הדין לקבל ערעור של עורך דין אחר, שהורשע בשתי ערכאות בהתבטאות חריפה יותר".
עוד מעיר דרורי, כי לכאורה עולה מפסק דינו של בית הדין הארצי, כי לעו"ד המגיש תלונה או עונה עליה, יש חסינות מפני העמדה לדין משמעתי - בדומה לזו הקיימת בחוק לשון הרע. לדעת דרורי, "אין זה ראוי כי כלל רחב זה ישמש הנחיה למערכת בתי הדין המשמעתיים של לשכת עורכי הדין", והוא ירחיב על כך כאשר יגיע לפתחו התיק המתאים. את הלשכה ייצגה עו"ד מיטל רון, ואת גולדברג - עו"ד דלית גולדברג-לוביץ.

תאריך:  27/01/2014   |   עודכן:  27/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביהמ"ש: לשקול שפיטת עו"ד על אמירה מינורית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מנהלת מחלקת ההדרכה פוטרה לאחר שפרסמה מכרז בו תכננה לוותר על שירותיה של אגד בארגון כנסים    מיד לאחר הפיטורים התקשר המרכז עם אגד    ביה"ד הורה להחזיר אותה מיד לעבודה
איתמר לוין
ביהמ"ש מזכיר שניתן להשעות גם על עבירות שבוצעו בחיים הפרטיים    "האם אדם שאינו יכול לשלוט במעשיו, ויהיו הנסיבות אשר יהיו, רשאי להופיע בבתי משפט ולייצג לקוחות?"
אביתר בן-צדף
בנוסף, יישארו באפגניסטן אלפיים-שלושת אלפים חיילים מנאט"ו    גנרל ג'וזף אף דאנפורד הבן סבור, כי הכוחות האמריקניים יידרשו להישאר באפגניסטן עד סוף 2017 - בניגוד לתוכניות הפנטגון להשאיר נוכחות צבאית אמריקנית באפגניסטן למשך עשור
איתמר לוין
השופט יצחק עמית מציין שבקשת מידע על מצבה הנפשי של המתלוננת עשויה להיות במטרה למנוע ממנה להעיד או לנבוע מדעות קדומות, וקובע שעל ביהמ"ש לבחון היטב את המניעים לפני שייענה לבקשה
איציק וולף
תושבים באזור נמל לטקיה דיווחו על שרשרת פיצוצים עזים שאירעו במהלך הלילה    הרשתות החברתיות בסוריה מדווחות על מתקפת מטוסי קרב על מחסן טילי S-300    התקשורת הסורית מכחישה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il