X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעלות מועדון הכושר בבניין מרכזים שבהרצליה פיתוח, הנמצא בבעלות חברת עופר השקעות, פנו לבית המשפט בתביעה לאסור על החברה מלהפריע לפעילות המועדון
▪  ▪  ▪
ליאורה עופר. איימה? [צילום: יח"צ]

ליאת חדווה ואידית הרשקו טוענות כי ליאורה עופר התערבה בסכסוך הפנימי בינן לבין אורלי הופמן בר שותפתן במועדון כושר. המועדון שוכן בבניין מרכזים בהרצליה פיתוח שבבעלות חברת עופר השקעות שבשליטת ליאורה.
לטענת הרשקו וחדווה, עופר התערבה לטובתה של הופמן חברתה ומאמנת הכושר הפרטית שלה, וזאת בכדי לסייע לה להפעיל עליהן לחץ במטרה להלך עליהן אימים על-מנת שייכנעו לדרישותיה של הופמן.
בתביעה שהגישו השתיים לבית המשפט למתן צו מניעה קבוע האוסר על עופר השקעות לחבל ו\או לנתק את התשתיות החיוניות של מועדון הכושר מצוין כי המדובר במועדון כושר אקסקלוסיבי וכי עד כה השקיעו חדווה והרשקו כ-1.5 מיליון שקלים בתפעול מועדון הכושר בו מועסקים כ-22 עובדים ולו כ-350 לקוחות קבועים וכ-50 לקוחות מזדמנים.
לדברי התובעות, עופר השקעות התקשרה במישרין עם הופמן בהסכם השכירות בשל יחסי החברות הקרובים בין הופמן לבין ליאורה עופר, וככל הנראה מאחר שהופמן שימשה ו\או עודנה משמשת כמאמנת הכושר הפרטית שלה. בשל יחסי החברות בין השתיים זכה מועדון הכושר להנחה בדמי השכירות.
אולם, בתקופה האחרונה התגלעו חילוקי דעות בין הופמן לבין חדווה והרשקו בשל עניינים שאינם רלוונטיים למקרה הנדון. לדברי חדוה והרשקו למרבה הצער נראה כי עופר השקעות כגוף מסחרי-עסקי באמצעות קברניטה ליאורה עופר החליטה לתפוס צד בסכסוך הפנימי בינן לבין הופמן בכדי לסייע להופמן להפעיל עליהן לחץ במטרה להלך עליהן אימים על-מנת שתיכנענה לדרישותיה של הופמן אשר לא השקיעה ולו אגורה שחוקה אחת בתפעול מועדון הכושר.
יריית הפתיחה, נאמר בתביעה, הייתה בסמוך לאחר תחילת הסכסוך הפנימי היה במכתב התראה של עופר השקעות בטענה להפרת הסכם השכירות. לאחר מכן התקיימה בין הצדדים לפני כ-10 ימים פגישה בה נכחו 5 מנציגי עופר השקעות ובראשם ליאורה עופר.
במהלך הפגישה, נאמר בתביעה, טענה ליאורה עופר בפני הרשקו וחדווה כי הן מבצעות כנגד הופמן שנכחה בפגישה בליווי עו"ד מטעמה, מחטף של מועדון הכושר, ובכך התערבה ליאורה בענייניהן הפנימיים.
בתוך כך, הטיחה הופמן דברי בלע כנגד הרשקו וחדווה תוך הטלת האשמות חסרות בסיס והכפשת שמן בפני הנוכחים בפגישה. לדברי השתיים הן לא התכחשו לחובתן שלם את דמי השכירות אך למרבה הפלא לאחר שדחו את טענותיה של הופמן, סירבה עופר השקעות במפגיע לקבל מהן את דמי השכירות וזאת על-מנת ליצור יש מאין טענה לפינוין מהנכס המושכר.
בחלוף 4 ימים הודיעה עופר השקעות על ביטול הסכם השכירות בטענה להפרתו, תוך דרישה לפינוי המושכר בתוך 48 שעות ואיום לפיו אי-פינוי המושכר יביא להפסקת אספקת החשמל לנכס. אמנם, ביום ג' האחרון במעשה בריונות אלים נקטה עופר השקעות בצעד דרסטי וחריג של ניתוק זרם החשמל למועדון הכושר.
בתביעה נאמר כי הטענות להפרות שונות של הסכם שכירות ובעטיין ניתוק זרם החשמל אינן אלא אמצעי טקטי של עופר השקעות ומי מטעמה לנגח את הרשקו וחדווה בלבד, זאת מאחר שהן היחידות שיש להן מה להפסיד מהפסקת פעילות מועדון הכושר, כאשר מהופמן שלא השקיעה ולו אגורה שחוקה אחת בתפעול המועדון לא ניתן להיפרע ובינתיים פוטרה הופמן מעבודתה במועדון הכושר.
לדברי התובעות, תחילתו של הסכסוך נוצרה כבר זמן מה לאחר שהרשקו השקיעה כספים בחברה בתמורה לקבלת שותפות בחדר הכושר, מהלך שהיה ידוע לעופר השקעות ואף זכה לעידודה, ושעה שהיחסים הקרובים שנוצרו במסגרת קשרי העבודה בין חדווה להרשקו לא היו לרוחה של הופמן.
למרבה הפלא בסמוך לאחר שהופמן החלה נוקטת צעדים כאלו ואחרים בכדי להחריב את מערכת היחסים שנוצרה בין חדווה להרשקו החלה גם עופר השקעות לנקוט בפעולות כנגד חדוה והרשקו ללא כל הצדקה.
התובעות הגישו עוד לבית המשפט בקשה לפיצול סעדים על-מנת שתוכלנה להגיש כנגד עופר השקעות תביעה נפרדת בגין נזקיהן הכספיים כתוצאה מניתוק זרם החשמל למושכר והפסקת פעילות מועדון הכושר בשל כך.
במכתב שנשלח בסוף השבוע על-ידי בא-כוח עופר השקעות לבא כוחן של הרשקו וחדווה נאמר כי עופר השקעות דוחה את טענותיהן של השתיים וכי מדובר בעזות מצח מצדן לאחר שלא קיימו את התחייבויותיהן לתשלום דמי שכירות, דמי ניהול, והוצאות חשמל. עוד נאמר במכתב כי התובעות קיבלו פעם אחר פעם פטורים והלוואות וכי האשמות כלפי עופר השקעות גובלות בלשון רע. עופר השקעות מכחישה את הטענה בדבר סירובה לקבלת דמי השכירות.

ת.א. 48404-01-14
תאריך:  24/01/2014   |   עודכן:  24/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לאורה עופר התערבה בענייני מועדון הכושר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
הסתדרות הפועל המזרחי טוענת כי ההסתדרות הכללית מתחמקת מלהשיב לה דמי חבר במיליוני שקלים שגבתה מחברי הפועל המזרחי בנאמנות בעבורה
יצחק דנון
62 מנותחים בבית החולים זיו בצפת בניתוחי קיצור קיבה טוענים כי במהלך הניתוח נקלעה מגופם דגימת כבד במסגרת ניסוי קליני מבלי שהוסברה להם משמעות ההשתתפות בניסוי וללא הסכמתם מדעת
עידן יוסף
בפיגוע מכונית תופת במרכז קהיר נזק כבד נגרם לבניין של מנגנון הביטחון המצרי    פיגועים נוספים ברכבת התחתית ובאזור הפירמידות    ארגון אנצאר בית אל מקדס: "נקמה על פשעי הממשל המצרי"
יפעת גדות
בין הסיבות האפשריות - מחלות קרוהן, דגנת או בעיות אחרות של המעיים
מיטשל א' לוין
הקיסר הרומאי ששמר על קשר טוב עם היהודים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il