X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עשרות נוסעים ממתינים בשעת לילה מאוחרת לאוטובוס שלא מגיע ובעיות נוספות המצריכות מענה בזמן אמת אינן מטופלות בידי משרד התחבורה שר התחבורה מסיבותיו שלו אינו מסביר למה
▪  ▪  ▪
כ"ץ שומר על שתיקה [צילום: פלאש 90]
כוכבית מקלב
עידן יוסף
ח"כ אורי מקלב מקים גוף ציבורי חדש שיכלול גם משפטנים ויפעל למאבק במפגעי התחבורה הציבורית * בתכנון: גם תביעות אישיות נגד הגורמים האחראים
לרשימה המלאה

מוקד חיצוני משותף
שירות לנוסעי התחבורה הציבורית שייתן מענה בזמן אמת על בעיות המתעוררות בקווי האוטובוסים וברכבות מתבקש. משרד התחבורה מתקשה כיום לטפל בפניות הציבור המגיעות כתלונות כתובות, ולצפות ממנו שיטפל בבעיות המתעוררות בזמן אמת זה כבר יותר מדי. מה שכן - על המשרד להקים מוקד חיצוני שיהיה משותף לכלל מפעילי התחבורה הציבורית, שיפעל בכל שעות היממה, ומתפקידו יהיה ליצור קשר עם תורנים בחברות השונות כדי לתת מענה לבעיות שפתרונן אינו סובל דיחוי. נכון להיום, החברות היחידות שמפעילות מוקד שכזה הן אלה השייכות לקבוצת עפיפי - נתיב אקספרס ואומני אקספרס.

שר התחבורה ישראל כ"ץ ומשרדו מתעלמים מהבקשות לפתוח מוקד שירות בתחבורה הציבורית, שייתן מענה ראשוני לנוסעים שנתקעו בשל אי-הגעה של אוטובוס או רכבת קלה או בגלל אי-עצירה בתחנה.
בדיון שהתקיים לאחרונה בוועדה לפניות הציבור של הכנסת, הלין חבר הכנסת אורי מקלב (יהדות התורה) על כך שלא קיים מוקד תלונות, "כדי לתת מענה לאנשים שנתקעים בשתים-עשרה וחצי בלילה". סגן מנהל אגף תחבורה ציבורית במשרד, דרור גנון, השיב לו: "גם אם תתקשר לחדר-מיון לא יענו לך ב-12 בלילה".
יושב-ראש ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל, סטלה אבידן, ראתה בדברים התרסה וצעקה על גנון: "אתה מעורר אנטגוניזם בכל מה שאתה מוציא מהפה!". החרה-החזיק אחריה ח"כ מקלב, שאמר: "מה שאני אומר לא בא אלי בחלום הלילה. אלא בלילה העירו אותי אנשים שצילצלו להגיד לי שעשרות אנשים מחכים בתחנות". יושב-ראש הוועדה, ח"כ עדי קול, סיפרה כי גרה בעבר בניו-יורק ולמי שהיה תקוע בסאבווי היה מענה תמידי לשירות.
שעות ספורות אחרי הדיון, בשעת שאלות לשר התחבורה שהתקיימה במליאה, אמר מקלב לשר: "יש צורך להקים קו מסוים, מה שנקרא מוקד, שיהיה לאנשים למי לפנות בזמן אמת - בזמן, למשל, שאנשים מחכים, עשרות, בתחנות אוטובוסים, ועולה הצורך במענה אנושי אפקטיבי, כדי שיינתנו מענה ופתרונות מיידיים. לאור האמור לעיל, ברצוני לשאול אותך, אדוני השר: מדוע משרדך אינו מפעיל קו, מוקד טלפוני אפקטיבי לפניות הציבור בזמן אמת?".
השר כ"ץ התעלם משאלת הח"כ, ובמקום זאת התחיל לדבר על מוקד המידע לתחבורה ציבורית. מקלב העיר לו על שלא השיב לשאלה אך השר בחר להמשיך ולהתעלם.
דובר משרד התחבורה אבנר עובדיה סירב גם הוא להשיב לפניית News1 מדוע לא מופעל מוקד השירות האמור לנוסעים.

תאריך:  26/01/2014   |   עודכן:  26/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מוקד השירות האבוד של משרד התחבורה
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
מזלזל באזרחים... ל"ת
מי שדואג לטיקונים  |  26/01/14 17:10
2
מה שמעניין את השר
עובד נמל  |  26/01/14 17:35
3
לממשלת ליכוד דפוקה מגיע  ל"ת
שר-תחבורה דפעקט  |  26/01/14 18:01
4
גם נתנו לאגד מונופול בירושלים
מאיצת חלקיקים  |  26/01/14 21:49
5
לא להפריע לשר הוא גוזר סרטים ל"ת
המבקר  |  26/01/14 22:52
6
השר שנותן לך שירות דב... ל"ת
ים תיכונית  |  26/01/14 22:55
7
כבוד השר כ"ץ משתין על האזרחים
מעוצבן  |  28/01/14 08:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
סיווג 90.5% מתלונות האזרחים נגד חברות התחבורה הציבורית ככאלה שאין לגביהן עמדה    אגף התביעות סגר 99.3% מהתיקים מחוסר ראיות    11% עלייה בתלונות המוצדקות על משרד התחבורה
עידן יוסף
עיקר השינויים - בקווי אגד המשרתים אוכלוסייה חרדית בבני ברק, בירושלים ובאשדוד    שני קווים חדשים להר-נוף - מחניון שפירים וממבשרת ציון
עידן יוסף
טוענת כי ממצאי דוח המבקר המדינה בעניין חברת יפה נוף מעלים חשש לעבירה פלילית וקראה למבקר לערב את היועץ המשפטי לממשלה
אלי אלון
למרות צו שופט המורה לחברות המפעילות את התחנה המרכזית בירושלים להציב פקחים שימנעו המתנה של נוסעים ברציפי העלייה לאוטובוסים החשופים לזיהום האוויר, עדיין נוסעים רבים ממתינים ברציפים, חלקם זמן רב. איש לא מונע זאת בעדם והם עלולים להיחשף לזיהום אוויר
עידן יוסף
מבקר המדינה מצביע על מחדלים וטעויות בתחומי התכנון, הניהול, הפיקוח והבקרה שנעשו בפרויקט המטרונית וגרמו לבזבוז מאות מיליוני שקלים אם לא למעלה מכך מכספי ציבור ולפגיעה בתושבים, שיכלו ליהנות מרכבות קלות במקום אוטובוסים
עידן יוסף
העובדים סגרו את המוסכים ועבודות התחזוקה הופסקו    המשמעות: אם בית הדין לעבודה לא יתערב, רכבות יפסיקו לפעול    נוסע קלנועית נהרג מפגיעת רכבת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il