X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
במחלקות כלי דם, גסטרואנטרולוגיה, בריאות הנפש ילדים וכספים במרכז הרפואי הלל יפה אוישו ארבעה תפקידים בכירים בחודשים החולפים
▪  ▪  ▪
ד"ר עופר גלילי [צילום: באדיבות דוברת הלל יפה]
ד"ר יעל קופלמן [צילום: באדיבות דוברת הלל יפה]

ד"ר טטיאנה אברט [צילום: באדיבות דוברת הלל יפה]

רו"ח ליז מישעלי [צילום: באדיבות דוברת הלל יפה]

במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה הודיעו על מינויים של ארבעה בכירים במחלקות כלי דם, גסטרואנטרולוגיה, בריאות הנפש ילדים וכספים, כולם עקב פרישה לגמלאות של קודמיהם בתפקיד.
ד"ר עופר גלילי
ד"ר עופר גלילי מונה למנהל היחידה לכירורגיית כלי דם, ומחליף את ד"ר איסק פורטנוי שפרש לגמלאות והינו רופא חדש בבית-החולים. גלילי הינו בוגר הפקולטה לרפואה של הטכניון בחיפה והתמחה בכירורגיה כללית בבית-חולים בני ציון ובכירורגיית כלי דם בבית-חולים כרמל בחיפה. במהלך התמחותו שילב שנתיים של עבודת מחקר מדעית בנושא מחלות כלי דם ב-Mayo Clinic Rochester, Minnesota USA. הוא אף סייע להקים מן היסוד את השירות לכירורגיה כלי דם בבית-החולים פוריה בטבריה והינו בעל ניסיון רב בתחום הטיפולים והניתוחים בכלי הדם בכלל ובמיוחד בעורקים.
ד"ר יעל קופלמן
ד"ר יעל קופלמן מונתה למנהלת המכון הגסטרואנטרולוגי. קופלמן שימשה בשלוש השנים האחרונות כמנהלת היחידה לאנדוסקופיה פולשנית במכון לגסטרואנטרולוגיה בבית-החולים הדסה עין כרם בירושלים.
קופלמן בוגרת לימודי רפואה בטכניון חיפה. היא התמחתה ברפואה פנימית בבית-החולים רמב"ם, ומשם המשיכה להתמחות בתחום הגסטרואנטרולוגיה בהלל יפה ובתחום האולטרה-סאונד האנדוסקופי, והשתלמה בחינוך רפואי בארה"ב. היא שימשה כרופאה בכירה וסגנית מנהל המכון לגסטרואנטרולוגיה בהלל יפה עד לשנת 2010. קופלמן החליפה את פרופ' צבי פיירמן, שפרש לגמלאות לפני כחודש.
ד"ר טטיאנה אברט
ד"ר טטיאנה אברט, מומחית לפסיכיאטריה מבוגרים ומומחית לפסיכיאטריה של הילד והנוער, מונתה למנהלת השירות לבריאות הנפש לילדים ונוער.
אברט הינה בוגרת לימודי רפואה באוניברסיטת חברובסק ברוסיה. את לימודי ההמשך בפסיכיאטריה של המבוגר והילד, ביצעה באוניברסיטת תל אביב, ולאחריהם סיימה התמחויותיה בפסיכיאטריה של המבוגר ובפסיכיאטריה של הילד במרכז לבריאות הנפש באר יעקב-נס ציונה, שם גם שימשה כרופאה בכירה ולאחר-מכן רופאה ראשית במחלקת הילדים. עד לא מזמן ניהלה אברט את המרפאה לבריאות הנפש לילד ונוער בלוד ומסיימת בימים אלו לימודי תואר שני בניהול מערכות בריאות באוניברסיטת בר-אילן. אברט החליפה את ד"ר עינת אלקבץ, שפרשה לגמלאות.
רו"ח ליז מישעלי
רו"ח ליז מישעלי קיבלה לידיה את תפקיד מנהלת הכספים של המרכז הרפואי. מישעלי שהחלה עבודתה בבית-החולים בשנת 2005, עבדה עד-כה בתפקיד סגנית מנהלת הכספים, ריקי לשם, אשר פרשה לגמלאות.
מישעלי הינה בעלת תואר ראשון במנהל עסקים מהמכללה למנהל, תואר שני בלימודי משפט מאוניברסיטת בר-אילן ובעלת רישיון רואה חשבון ממועצת רואי החשבון בישראל. בעברה, שימשה כמנהלת כספים בבית-החולים פוריה וכמנהלת צוות במשרד רואי חשבון BDO זיו האפט.
פרופ' מאיר אורן, מנהל הלל יפה, ציין כי מדובר במומחים בתחומם, בעלי יכולות מוכחות, המהווים אבן בנייה נוספת בשגשוג בית החולים ופיתוחו העתידי, וכי "הצלחתם בתפקיד היא הצלחה של כולנו".

תאריך:  27/01/2014   |   עודכן:  27/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מאיר אורן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
לטענתה, אייקון גרופ מפרה את התחייבותה לספק חלקי חילוף לתיקון המכשירים
איציק וולף
שר הביטחון נאם בטקס לציון יום השואה הבינלאומי והאשים את אירן ואת הפלשתינים בהסתה להשמדה מעשית של יהודים    "המשטר האירני האפוקליפטי ממשיך להונות רבים במערב במתק שפתיים"
שמוליק שלח
ראש הממשלה בכנס הסייבר: "כאשר אתם חושבים על סייבר - תחשבו ישראל. מקבלי ההחלטות צריכים להתכנס ביחד ולהקים איזה סוג של UN של האינטרנט"
גד פרץ
מנכ"ל YouPhone אריאל שרייבר: "איחוד רשתות הסלולר הוא הרס התחרות, וזה יהיה דרמטי לצרכן הישראלי שיאבד את כוחו. דואופול זה דבר מסוכן"
יצחק דנון
עורכי דין שטיפלו עבור החברה בהליכים השונים הנוגעים למקרקעי אצטדיון הכדורגל המכתש בגבעתיים עליהם הוקמו מגדלי מגורים, טוענים כי החברה מתחמקת מתשלום שכר טירחתם המוסכם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il