X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לטענת רשת אספרסו בר, למרות סיום התקשרותה עם הנתבעת ממשיכים להגיע אל סניפיה לקוחות האוחזים בשוברים שהונפקו על ידה כאשר הם מבקשים לממש את השוברים ופעמים רבות זוכים בארוחות חינם
▪  ▪  ▪
אספרסו בר בשדרות רוטשילד בת"א [צילום: פלאש 90]

חברת יו. אן אספרסו בר השקעות 1998, המפעילה של סניפי רשת אספרסו בר, הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה למתן צו מניעה קבוע האוסר על חברת דור חדש בשוברים, המנפיקה שוברים שווי כסף, מלעשות שימוש בשמה, ובנוסף לשלם לה פיצויים בסך 100,000 שקלים.
בתביעה נאמר כי במהלך שנת 2011 התקשרה התובעת, שהינה בעלים רשום של סימן המסחר "אספרסו בר", עם הנתבעת בהסכם התקשרות, לפיו השוברים המונפקים על ידה יכובדו בסניפי הרשת המופעלים על ידה.
לטענת אספרסו בר, במהלך שנת 2012, בשל אי-שביעות רצונה של התובעת מהתנהלות הנתבעת, היא בחרה לסיים את התקשרותה עמה. אולם לטענתה, על-אף סיום ההתקשרות המשיכה הנתבעת לעשות שימוש בשמה ללא הרשאתה, ורק לאחר פניותיה החוזרות ונשנות הואילה להסיר מאתר האינטרנט שלה את האזכורים השונים לרשת אספרסו בר.
בתביעה נאמר כי באופן המעורר תרעומת, על-אף הפניות השונות לנתבעת ועל-אף סיום ההתקשרות בין הצדדים במחצית שנת 2012, עדיין הגיעו וממשיכים להגיע עד היום לקוחות המבקשים לממש שוברים שהונפקו על-ידי הנתבעת בסניפי רשת אספרסו בר.
כל זאת מאחר שהנתבעת לא עדכנה את המוסדות השונים אליהם מונפקים השוברים כי ההתקשרות בינה לבין התובעת הסתיימה, וכי אין להפנות עוד לסניפי אספרסו בר לקוחות המחזיקים בשוברים.
התובעת מציינת כי הנתבעת מפנה את הלקוחות האוחזים בשוברים לחיפוש רשימות בתי עסק אשר יכבדו את השוברים ברשת האינטרנט, כאשר חלק מהרשימות מטעמה כוללות אזכור של אספרסו בר תוך אזכור כי ניתן לממש את השוברים אצל אספרסו בר.
נכון להיום, נאמר בתביעה שהוגשה באמצעות עורך דין אייל ירקוני, ממשיכים להגיע אל סניפי אספרסו בר לקוחות של הנתבעת האוכלים ושותים על חשבונה של אספרסו בר. כל זאת מאחר שהנתבעת אינה עושה כל שביכולתה למניעת התופעה אף שכבר באמצע שנת 2012 הסתיים ההסכם לשימוש בשוברי הנתבעת ברשת אספרסו בר.
לדברי התובעת, הצעתה של הנתבעת לשלם עבור השוברים שמומשו אינה רלוונטית לנזקים שנגרמו לה בשל השימוש בסימנה המסחרי והפגיעה בקניינה ובמוניטין שלה. התובעת מציינת כי באחרונה פצחה הנתבעת במסע פרסום בפריים טיים במהדורות החדשות אשר בעטיו מגיעים לקוחות רבים אף יותר אל רשת אספרסו בר בבקשה למימוש השוברים, בטענה כי הופנו על-ידי הנתבעת או גופים הקשורים עמה אל סניפיה.

ת.א. 33946-01-14
תאריך:  27/01/2014   |   עודכן:  27/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אספרסו בר תובעת את דור חדש בשוברים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
זכה במכרז של התושבים, יפנה 130 דירות ויבנה 350 חדשות    הלוי: "גברתי במכרז על איתי וחן גינדי"
עופר וולפסון
שתי החברות הגלובליות ישקיעו ויקדמו תוכניות מחקר ופיתוח משותפות בתחומי מחשוב ענן, אנליזת נתונים וטכנולוגיות סייבר    פעילות המו"פ תתקיים במרכז פיתוח שיוקם בפארק התעשיות המתקדמות בבאר שבע
יצחק דנון
לטענתו תעש נמצאה בדוח מבקר המדינה אחראית לזיהום מי הבאר ששימשה אותו לשם גידול אתרוגים ואף לשתייה, ועל כן היא אחראית לנזקיו
יפעת גדות
נציגת משרד הבריאות אמרה את הדברים בדיון בוועדת הפנים בראשותה של ח"כ מירי רגב    ח"כ סתיו שפיר: "זוגות הטרוסקסואלים לא היו נקלעים לבעיה הזו"    ח"כ עדי קול: "ההתקפה על שר הפנים לא ראויה"
איציק וולף
טקס יום השואה הבינלאומי מתקיים במחנה ההשמדה בירקנאו בנוכחות כשישים חברי כנסת ומאות אישי ציבור ישראלים    העיתונאי ניצול השואה, נח קליגר: חזרנו לכאן כאזרחי מדינה דמוקרטית, ליברלית וחזקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il