X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לפי החשד, אפרים גרינברג פעל באופן שיטתי להקמה ולהפעלה של מארג מורכב של חברות רבות, שבחלקן הסתיר והסווה את מעורבותו ע"י רישום אחרים – בהם גם בנו - כבעלי מניות ומנהלים באותן חברות הוציא חשבוניות פיקטיביות בעשרות מיליונים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

כתב אישום חמור הוגש (ב', 27.1.14) על-ידי המחלקה לתיקים מיוחדים ברשות המיסים לבית משפט השלום בתל אביב נגד אפרים גרינברג, תושב ירוחם בן 50, המואשם שפעל בתחכום רב לביצועה של תוכנית עבריינית רחבת היקף, במסגרתה ביצע עבירות מס, ביניהן הוצאת חשבוניות מס פיקטיביות במטרה להתחמק מתשלום מע"מ בנסיבות מחמירות ובמטרה להתחמק מתשלום מס הכנסה.
מכתב האישום עולה כי במהלך שמונה השנים האחרונות, גרינברג או אחרים מטעמו הוציאו חשבוניות פיקטיביות, כשסכום המס הנובע מהן הינו מעל 23 מיליון שקל ובכך סייעו לאחרים להתחמק מתשלום מס. במקביל, מואשם גרינברג בכך שהתחמק ממס בגין הכנסותיו והוצאותיו מ"עיסוק" זה בסך של מעל 120 מיליון שקל ואף הגיש דוחות כוזבים למע"מ. כמו-כן, כתב האישום מייחס לו עבירת זיוף מסמכים, הקשורים לאותן חברות בהן הסתיר והסווה את בעלותו.
לפי הנטען בכתב האישום, פעל גרינברג באופן שיטתי להקמה ולהפעלה של מארג מורכב של חברות רבות, שבחלקן הסתיר והסווה את מעורבותו על-ידי רישום אחרים - בהם גם בנו, גל גרינברג - כבעלי מניות ומנהלים באותן חברות. הנאשם ואחרים מטעמו פעלו להוצאת חשבוניות מס פיקטיביות על שם אותן חברות במטרה לסייע לאחרים להתחמק ממס, וכן ניכו מס תשומות שלא כדין.
כתב האישום הוגש על-ידי עו"ד אורי שפיגל, עו"ד מירי בנהרדיתי ועו"ד לורי צרפתי, בעקבות חקירה רחבת היקף אשר התנהלה על-ידי צוות חקירה בראשות מחלקת חקירות מכס ומע"מ תל אביב והמרכז יחד עם חקירות מס הכנסה תל אביב ויחידת להב 433 של משטרת ישראל.
במקביל להגשת כתב האישום נגד גרינברג, שנעצר בראשית החקירה הגלויה ומעצרו הוארך מעת לעת, הוגשה אתמול גם בקשה להורות על מעצרו עד תום ההליכים. השופט בני שגיא, סגן נשיאת בית המשפט השלום תל אביב, נענה לבקשת פרקליטו של גרינברג לדחיית הדיון בבקשה והורה על מעצרו עד להחלטה אחרת.

תאריך:  28/01/2014   |   עודכן:  28/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איש עסקים מואשם בעבירות מס ב-145 מלש"ח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי ישעיהו
במסגרת התוכנית החדשה רשאית הנהלת צ'ק פוינט לרכוש בכל רבעון מניות שלה בחזרה בהיקף של עד ל-200 מיליון דולר, עד להיקף מצטבר של כמיליארד דולר
אריאל י. לוין
תוצאות סקר של המכון למחקרי ביטחון לאומי מראות כי 63% מהנשאלים תומכים בפתרון שתי מדינות לשני עמים    סקר נוסף, של ד"ר חליל שקאקי מ-PSR, מעלה כי מרבית הפלשתינים תומכים במו"מ הנוכחי
אלעזר לוין
התפוסה כמעט 100%, דמי השכירות יציבים בדרך כלל    "אין שוק לנכסים מניבים - חברות מוכרות רק מתוך אילוצים"
אריאל י. לוין
שר הביטחון מאמין כי הלחץ הכלכלי, פוליטי וצבאי שהיה על אירן, הוא שהביא אותה למשא-ומתן הנוכחי מול ארה"ב    "המשא-ומתן הביא לשחרור אירן מהלחץ ומהבידוד המדיני שהיא הייתה שרויה בו"
אלעזר לוין
ראשי 20 חברות נדל"ן גדולות: מחירי הדירות סבירים, ואין סיכוי ממשי ל-150,000 דירות להשכרה    חנן מור: מחירי הדירות בתל אביב - לא הגיוניים, ובנייה להשכרה לא תהיה    פייגלין: אין שכונות רפאים    20,000 שקל לעובד בנין לחודש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il