X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התנועה האיסלאמית הכווינה מנצרת ומאום אל-פאחם מחבלי חמאס שיפעלו בהר-הבית נגד יהודים ראש ממשלת החמאס הנייה מימן פרויקט לנוכחות מוסלמית בהר שתתנכל ליהודים
▪  ▪  ▪
בעזה מסמנים את היעד [צילום: פלאש 90]

שוב חבירה של תושבים ממזרח ירושלים לארגון טרור. הותר לפרסום כי שירות הביטחון הכללי והמשטרה עצרו בשבועות האחרונים 16 פעילי חמאס שהקימו תשתית משמעותית של ארגון הטרור. מקצת העצורים הם בכירי מפקדה אזורית, אשר הכווינה ומימנה את פעילות הארגון בשכונות העיר ובהר-הבית, ופעלה לחיזוק אחיזתו של חמאס בקרב ערביי ירושלים, תוך ביצוען של עבירות ביטחון.
כן נעצרו פעילים בפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, אשר פעלו במסגרת פרויקט משותף לחמאס ולתנועה האיסלאמית בהר-הבית.
העצורים, בשנות השלושים לחייהם, גרים בין היתר בצור באהר, באבו תור ובעיר העתיקה,
בנובמבר 2013, נסגרו בירושלים שני משרדים של מוסדות של "התנועה האיסלאמית" שבסיסה בנצרת ובאום אל-פחם - "אלקדס לפיתוח" ו"עמארת אל-אקצה". מידע מודיעיני שהתקבל בשב"כ מצא שממשרדים אלה מתנהלת פעילות של החמאס בירושלים. במוסד "עמארת אל-אקצה" אף זוהתה מעורבות של מחבלי חמאס הן בפעילות משרדי "עמארה אל-אקצה" בירושלים והן במערך הפעילים השוהים בהר-הבית מטעם המוסד, אשר פועלים, בין היתר, למניעת ביקורי יהודים במקום.
משירות הביטחון הכללי נמסר כי פעילות תושבי ישראל בפעילותו של ארגון החמאס בירושלים, היא עבירה חמורה, ויש בה חתירה תחת שלטון החוק ופגיעה בריבונות הישראלית בעיר ירושלים. לדברי השב"כ, ניסיון העבר מלמד, כי קיימת זיקה מובנית שאינה ניתנת להפרדה, בין פעילות ארגונית לבין פעילות צבאית המובלת ומתבצעת על-ידי החמאס. "פעילי התנועה בירושלים אשר מתחילים דרכם כפעילים ארגוניים הופכים מאתֵר אטרקטיבי לגיוס לפעילות חמאס צבאית, ומהווים לאורך השנים זרוע ארוכה של תשתיות חמאס צבאיות בגדה, ברצועת עזה ובחו"ל, למימוש פיגועי טרור קשים כנגד אזרחי ישראל", נמסר.
במסגרת החקירות עלה כי התנועה האיסלאמית מממנת פרויקט לימודי לכאורה בהר-הבית, המכונה 'במות הידע'. במסגרת הפרויקט, משלמת התנועה לאנשים שונים תמורת שהותם במקום, במטרה להגביר את הנוכחות האיסלאמית בו. פועל יוצא של נוכחות זו הוא הגברת המתיחות ויצירת הפרות סדר, במיוחד סביב מועדי חג יהודיים. פרויקט "במות הידע" עלה כגורם העיקרי להפרות הסדר במקום הקדוש.
במסגרת החקירות וכן ממידע גלוי, עלה כי הפרויקט מאוכוון וממומן, לפחות בחלקו, בהתאם למדיניות החמאס. כדוגמה לכך, אותר סרטון ברשת האינטרנט בו איסמעיל הנייה, ראש ממשלת חמאס ברצועת עזה, הודה כי הוא מקדם את מימון פרויקט 'במות הידע' בהר-הבית.
מן השב"כ נמסר כי "הפעילות שנחשפה מבליטה פעם נוספת את המשמעות הביטחונית לפעילות ארגונית, הנראית לכאורה תמימה ובלתי מזיקה, אך בפועל טומנת בחובה סיכון משמעותי". בשירות אומרים כי מדובר במאמץ נוסף של החמאס להרחיב את השפעתו על האוכלוסייה הפלשתינית, בירושלים ובשטחים, ולשם כך הוא עושה שימוש בירושלים ובהר-הבית, וזאת בשיתוף גורמים איסלאמיים אחרים.

תאריך:  28/01/2014   |   עודכן:  28/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השב"כ חשף: החמאס שלח זרועות להר-הבית
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
נו ומה תעשו עכשיו נבליג???
יוסף הצדיק...  |  28/01/14 19:20
2
הממשלה היא הבעיה
שולה אלוני  |  28/01/14 21:00
3
המוח האיסלאמי כפוף לנפש הטרור
דוקטור חיים סגל  |  28/01/14 21:57
4
איפה הפרצוף של שומרי הסף ל"ת
אבוטבול  |  28/01/14 22:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
ד"ר רון בריימן
נתניהו נדרש לנתק את הקשר השקרי בין שלום לבין מדינה פלשתינית ממערב לירדן. צעד קטן בראשית הדרך: לפטר את לבני, שכלל אינה מבינה בין ימינה לשמאלה ומושכת כל העת שמאלה-תהומה. אם נתניהו לא ידחק אותה אל מחוץ לממשלה, תהיה בכך הוכחה לאן הוא עצמו מוביל. הבעיה איננה בנט או יעלון!
אריאל י. לוין
תוצאות סקר של המכון למחקרי ביטחון לאומי מראות כי 63% מהנשאלים תומכים בפתרון שתי מדינות לשני עמים    סקר נוסף, של ד"ר חליל שקאקי מ-PSR, מעלה כי מרבית הפלשתינים תומכים במו"מ הנוכחי
אריאל י. לוין
שר הביטחון מאמין כי הלחץ הכלכלי, פוליטי וצבאי שהיה על אירן, הוא שהביא אותה למשא-ומתן הנוכחי מול ארה"ב    "המשא-ומתן הביא לשחרור אירן מהלחץ ומהבידוד המדיני שהיא הייתה שרויה בו"
ראובן לייב
בני כשריאל, ראש-העירייה הנמרץ של ישוב העומד בסימן-שאלה לגבי עתידו, חושף בניו-יורק באוזניו של העיתונאי גד נחשון, עורך ה"ג'ואיש פוסט" בארה"ב, את מסע ההסברה הנגדי שהוא מנהל נגד החרמת התוצרת הישראלית שמקורה בהתנחלויות
איציק וולף
ח"כ שלי יחימוביץ' מבקשת לסתור את טענת ראש הממשלה בדבר סרבנות הפלשתינים לאפשר ליהודים לחיות בשטחי המדינה הפלשתינית העתידית    "אבו מאזן דיבר על הרעיון לא כעניין דרמטי אלא כבדרך אגב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il