X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית החולים דג'אני במזרח ירושלים נקלע לקשיים ופנה לבית המשפט בבקשה למתן צו הקפאת הליכים על-מנת למנוע את התמוטטותו המיידית
▪  ▪  ▪
בית החולים עלול להתמוטט [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

בית חולים ליולדות דג'אני בשכונת בית חנינה במזרח ירושלים מבקש מבית המשפט המחוזי בעיר צו להקפאת הליכים לשם הבראתו, שיקומו וגיבוש הסדר נושים.
בבקשה נאמר כי בית החולים הפועל כ-40 שנה מעסיק 33 עובדים ובהם 10 רופאים ו-12 אחיות, אולם לאחרונה מסתמן שינוי במצבו, בין השאר בשל פטירת מייסדו, ד"ר רג'אי דג'אני, וחיובו בפסק דין בתביעת נזיקין בתשלום כ-2.5 מיליון שקלים וכן קיומן של תביעות נוספות אשר תלויות ועומדות.
בבקשה שהוגשה באמצעות עו"ד מרדכי נבון, נאמר כי בית החולים אינו מסוגל לשלם חובות שהושתו עליו וממילא אינו יכול לעמוד בחובות צפויים נוספים והכל בהיקף של מיליוני שקלים. בבקשה נאמר כי קיימת סכנה להידרדרות מהירה במצבו של בית החולים בשל החשש ממצב בו יגיע למצוקה תזרימית המגיעה עד כדי חוסר יכולת לשלם את שכר עובדיו ו/או לתחזק ו/או לרכוש את הציוד השוטף המשמש לביצוע התחייבויותיו ו/או לעמוד בהתחייבויותיו כלפי לקוחותיו ו/או הנושים.
לדברי בית החולים דג'אני, כל הידרדרות במצבו עלולה אף להביא לפגיעה בבריאות המטופלים ו/או לנזקי גוף העלולים להיות משמעותיים ובלתי הפיכים, ומכאן הצורך הדחוף לייצב את מצבו של בית החולים, תוך ניהולו על-ידי גורם מוסמך, דהיינו נאמן בתקופת הקפאת ההליכים.
בית החולים מסביר כי אי-היענות לבקשתו להקפאת הליכים תוביל להתמוטטותו המיידית והמהירה ולנזק בהיקף אדיר לכל הנוגעים בדבר - לנושים, לעובדים, לנותני השירותים ולכלל הציבור באזור מזרח ירושלים.
בבקשה נאמר כי הסיבה להיעדרו של כיסוי ביטוחי לבית החולים בעטיו מושתים עליו חיובים בתיקי נזיקין הינו תוצאה של מירמה ו/או רשלנות חמורה של סוכן הביטוח ו/או חברת הביטוח עמם התקשר בית החולים לפרק זמן קצר של פחות מ-3 שנים כאשר בית החולים פותה לחשוב כי נמצא תחליף במחיר סביר מזה של חברת מדנס, שהינה המבטחת הבלעדית של אחריות מקצועית בתחום הרפואה בארץ.
לדברי בית החולים דג'אני, הוא רכש באמצעות סוכן ביטוח פוליסות ביטוח מחברות ביטוח זרות, ולאסונו נמסר לו מסוכן הביטוח כי הוא אינו מצליח להביא לכיסוי הביטוחי של תביעות הנזיקין שהוגשו נגד בית החולים.
בית החולים טוען כי סוכן הביטוח מתחמק מפניותיו אליו בטענות מטענות שונות, ואף אינו משיב כספים שהועברו אליו לצרכי הביטוח שהופסק, אף שהוא מודה בזכאות בית החולים לקבלם חזרה ממנו.
בבקשת הקפאת ההליכים נאמר כי נסיבות העניין מעלות אצל בית החולים דג'אני את החשש כי נפל קורבן לתרגיל "עוקץ" שבוצע נגדו.

תיק פירוק 57887-01-14
תאריך:  29/01/2014   |   עודכן:  29/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בי"ח ליולדות במזרח י-ם מבקש הקפאת הליכים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים גילו כי אנשים היו פחות מודאגים לגבי משקלם לאחר שקראו מאמר שתייג את ההשמנה כמחלה
איתמר לוין
מבקשים להעביר לצדדים את סיכומיהם במשפט הולילנד רק ביום בו סניגוריה של זקן יסכמו בעל-פה    צפויים לתקוף את זקן ולטעון ששיקרה בנוגע לכספים שביקשה מדכנר לכיסוי גרעונות הבחירות של אולמרט
איתמר לוין
ביהמ"ש דחה תביעה של בעלי צ'יינג' בכפר ירכא על החלטתו של בנק מרכנתיל-דיסקונט להעביר את חשבונם לסניפו בסכנין    מדגיש: יש לבחון האם ההעברה סבירה, בעיקר מבחינת המרחק
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון ביטל את ההחלטה לפיה הביטוח הלאומי ישלם לעובדי קלאבמרקט    גרוניס: רק המחוקק יכול לבצע שינוי שכזה; הנושים עלולים ליצור חוב שכר מלאכותי ולגלגלו על הביטוח הלאומי
איציק וולף
הנשיא האמריקני הצהיר בנאום "מצב האומה" כי לא יאפשר לקונגרס לשבש את שיחות הגרעין שמנהלות המעצמות עם אירן    את ישראל כינה "מדינה יהודית שיודעת שאמריקה תמיד תהיה שם לצדה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il