X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גלולת ה-PillCam COLON הינה הפתרון היחיד המאפשר פולשנות מינימלית וללא קרינה עבור 750,000 חולים בארה"ב אשר עוברים מדי שנה קולונוסקופיה שלא הושלמה
▪  ▪  ▪
חומי שמיר, מנכ"ל אימג'ינג עם הגלולה [צילום: פאול אורלייב]

חברת גיוון אימג'ינג, מובילה עולמית במוצרי אבחון למערכת העיכול וחלוצה בתחום אנדוסקופיה באמצעות גלולה, הודיעה (יום א', 2.2.14) כי קיבלה אישור ממינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) עבור גלולת ה-PillCam COLON ככלי חדש להדמיה וגילוי של פוליפים במעי הגס בחולים שביצעו קולונוסקופיה אופטית אשר לא הושלמה אך כללה הכנה נאותה.
גלולת ה-PillCam COLON אושרה במסלול המיועד למיכשור רפואי בעל סיכון נמוך עד בינוני שעדיין אין לו תקדים בשוק.
כפי שהודיעה החברה בתערוכת ה-Digestive Disease Week במאי 2013, החברה ערכה ניסוי קליני בנושא הדיוק והבטיחות של הדור השני של גלולת ה-PillCam COLON לעומת קולונוסקופיה אופטית בזיהוי אדנומות בגודל 6 מ"מ או יותר בהשתתפות 884 חולים ב-17 מרכזים רפואיים.
תוצאות ניסוי קליני זה הדגימו שרגישות גלולת ה-PillCam COLON עמדה על 88% והסגוליות עמדה על 82% בזיהוי אדנומות בגודל 6 מ"מ לפחות.
פולשנות מינימלית
גלולת ה-PillCam COLON אמורה לשפר את הטיפול בחולה על-ידי הצעת אלטרנטיבה חדשה ויעילה להדמיית המעי הגס לחולים שביצעו קולונוסקופיה אשר לא הושלמה. מבין האפשרויות המוגבלות הקיימות לאחר ביצוע קולונוסקופיה שלא הושלמה, גלולת ה-PillCam COLON מהווה אלטרנטיבה עם פולשנות מינימלית וללא קרינה המספקת את ההדמיה האנדוסקופית הבסיסית שהפכה את הקולונוסקופיה לשימושית כל כך.
כ-750,000 חולים בארה"ב, מדי שנה, עוברים קולונוסקופיות שלא הושלמו. השלמת הקולונוסקופיה כרוכה בדרך כלל בעלויות נוספות, באי-נוחות ובסיכון הקיים בפרוצדורות אחרות. שכיחות קולונוסקופיה שלא הושלמה גבוהה יותר אצל נשים עקב עלייה בניתוחי אגן קודמים והשוני האנטומי של מבנה האישה במיוחד בנשים רזות. גם חולים בעלי מעי ארוך במיוחד, חולים עם היסטוריה של ניתוחי בטן או מחלות Diverticular מתקדמות, הינם בעלי סיכון גבוה לעבור קולונוסקופיה שלא תושלם.
"עשינו צעד ענק בדרך להגדלת מספר האנשים בעלי סיכון ממוצע החל מגיל 50 שעוברים סיקור לסרטן המעי הגס. קולונוסקופיה הינה האפשרות המקיפה ביותר אבל כ-10% מהאוכלוסייה הזו אינה יכולה לעבור קולונוסקופיה מלאה. גלולת ה-PillCam COLON יכולה להוות אפשרות יעילה עבור אנשים אלה ותאפשר לגסטרואנטרולוג לבצע בדיקה מקיפה של המעי הגס. מי לא היה רוצה שקט נפשי מסרטן ייחודי זה, שניתן למנוע אותו במידה רבה על-ידי שימוש בבדיקות אבחוניות לזיהוי קיומם של פוליפים", אמר אריק הרגיס, מנכ"ל Colon Cancer Alliance.
עד כה אומתו הנתונים הקליניים של גלולת ה-PillCam Colon ב-34 מאמרים מקצועיים. ניתן לרכוש את גלולת ה-PillCam Colon במעל ל-80 שווקים שונים, ביניהם יפן, אירופה, אמריקה הלטינית, קנדה, אוסטרליה וחלקים מאסיה ומאפריקה.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  03/02/2014   |   עודכן:  03/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רן רהב / Ran Rahav
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ה-FDA אישר טיפול לקולונוסקופיה שלא הושלמה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
ההכנות לתרגיל נמשכו כשנה    האימונים המשותפים כללו אבטחה ימית, שיתוף פעולה אוויר-ים, לוחמה נ"מ, תותחנות ימית, חיפוש והצלה ומשימות נוספות
אביתר בן-צדף
החיל נערך לקראת העברת הדגש האסטרטגי לזירת האוקיינוס השקט    הזירה זירת תדרוש כוח אמפיבי גדול, ולא תוכל להסתמך על תובלה אווירית, שהיא יקרה בהרבה מתובלה ימית
איתמר לוין
נעמה שגיא ואנואר פריג' צירפו ראיות חדשות לערעור למרות שלא קיבלו אישור לכך    נאור: "בקשה לפי סעיף 211" איננה מילת קסם    התרגיל לא עזר: הערעור נדחה
איתמר לוין
דחה בקשה לארכה 14 במספר להריסת בנייה בלתי חוקית, שהוגשה בטענה שהליכי האישור מתקדמים: "הוראות החוק אינן בגדר 'המלצה', בבחינת כל הרוצה יבוא ויקיימן, וכל החפץ ירמסן"
איציק וולף
הפיצוץ אירע לפנות בוקר ברחוב המגינים    הרקע - ככל הנראה פלילי וככל הנראה מדובר ב'תאונת עבודה'    החקירה הועברה לימ"ר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il