X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לאחר שהיה נראה כי היא תוקפא, לפחות לזמן מה, עובדי השירות יוצאים בצעדי מחאה על כך שהנהלת השירות החליטה ליישם מיידית את תוכנית "מעגלי תעסוקה", אשר מהווה לדבריהם הפרטה של השירות ההנהלה: "התוכנית תמנע תלות ארוכת טווח בקצבאות"
▪  ▪  ▪
לשכת תעסוקה. חשש מעוד תוכנית ויסקונסין [צילום: פלאש 90]

עובדי שירות התעסוקה פתחו (יום ב', 3.2.14) בעיצומים ללא הגבלת זמן וכל הלשכות בכל הארץ יהיו סגורות. עובדי השירות מוחים על כך שהנהלת השירות הפעילה שוב את תוכנית "מעגלי תעסוקה" במהלך חד-צדדי ובניגוד להתחייבותה שניתנה בכנסת לפני שלושה שבועות.
אתמול נפתחו לשכות התעסוקה בשעה 10:30 במהלך שנועד להזהיר את הנהלת השירות מלשוב ולהפעיל את תוכנית "מעגלי תעסוקה". אולם, יישום התוכנית נמשך.
עופר לוי, יו"ר ועד עובדי שירות התעסוקה, מסר: "ניסינו לעשות כל מהלך בכדי למנוע פגיעה בדורשי העבודה. לצערנו, הנהלת השירות פוגעת בציבור החלש ביותר במדינה ואנחנו נאבקים קודם כל למען ציבור דורשי העבודה. צר לנו שהנהלת השירות מפרה את התחייבויותיה ומבזה את הכנסת, את העובדים ואת דורשי העבודה".
לפני שלושה שבועות נקטו עובדי שירות התעסוקה בעיצומים וזאת לאחר שהנהלת השירות החליטה באופן חד-צדדי להפעיל את תוכנית "מעגלי התעסוקה". בפועל, מדובר בהחזרת תוכנית ויסקונסין לשירות, העברת הטיפול בדורשי העבודה לידיים פרטיות והפרטת שירות התעסוקה. בעקבות העיצומים, התכנסה ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת בראשות ח"כ חיים כץ. בדיון שנערך בוועדה, הנהלת השירות קיבלה ביקורת נוקבת על התוכנית ועל התנהלותה והתחייבה להקפיא את התוכנית. כאמור, בימים האחרונים התברר שההנהלה הפעילה אותה מחדש, במהלך חד-צדדי, ובניגוד להתחייבויותיה.
"השירות לא יכול לדחות עוד את ההפעלה"
משירות התעסוקה נמסר בתגובה: "יו"ר מועצת השרות, שרגא ברוש, נענה בישיבת ועדת העבודה והרווחה לפני כשבועיים לבקשת יו"ר הוועדה, חיים כץ, והסכים להצעת ח"כ כץ להקמת תת ועדה בנושא ולדחייה בת מספר ימים בהפעלת התוכנית. זאת בניסיון למצוא פתרון למחלוקת עם ועד העובדים. משחלפו למעלה משבועיים ועדיין לא נמצא פתרון, הודיע מנכ"ל השירות מראש בישיבת תת הוועדה בשבוע שעבר, כי השרות לא יכול לדחות יותר הפעלת התוכנית וזו תחל השבוע".
לדברי השירות, "התוכנית מיועדת לסייע לדורשי עבודה חדשים בהבטחת הכנסה להיקלט במעגל העבודה ולמנוע תלות ארוכת טווח בקצבאות והביעה צער על פעולות וועד העובדים החוזרות ופוגעות בדורשי העבודה להם מחויב השרות והמהווים את תכלית קיומו".

תאריך:  03/02/2014   |   עודכן:  03/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מהיום: עיצומים ללא הגבלת זמן בלשכות התעסוקה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בנוסף יכהן כסמנכ"ל בכיר באלקטרה מוצרי צריכה    אבי שפילמן מונה לסמנכ"ל ולמנהל חטיבת הסחר בחברה
יצחק דנון
לטענת התובע, חבר קיבוץ גבע, האשימו מזכיר הקבוצה במכתב דוא"ל בזיוף מסמך ההסדר של שנת השבתון שלו לאחר סיום תפקידו כנשיא מכללת אורנים
יפעת גדות
גלולת ה-PillCam COLON הינה הפתרון היחיד המאפשר פולשנות מינימלית וללא קרינה עבור 750,000 חולים בארה"ב אשר עוברים מדי שנה קולונוסקופיה שלא הושלמה
אביתר בן-צדף
ההכנות לתרגיל נמשכו כשנה    האימונים המשותפים כללו אבטחה ימית, שיתוף פעולה אוויר-ים, לוחמה נ"מ, תותחנות ימית, חיפוש והצלה ומשימות נוספות
אביתר בן-צדף
החיל נערך לקראת העברת הדגש האסטרטגי לזירת האוקיינוס השקט    הזירה זירת תדרוש כוח אמפיבי גדול, ולא תוכל להסתמך על תובלה אווירית, שהיא יקרה בהרבה מתובלה ימית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il