X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר וועד עובדי הבנק הבינלאומי: "הנזק מהצעדים הארגוניים הולך ומצטבר. הנהלת הבנק מעדיפה להזיק לבנק, ללקוחות ולעובדים ולא לקיים איתנו הידברות עניינית"
▪  ▪  ▪
אין פעולות שיווק ואין שירות בקופות הגמל

מחר ומחרתיים (ימים שלישי ורביעי, ה-4 וה-5 בפברואר) יושבתו 21 סניפי הבנק הבינלאומי ובנק פאג"י באזור הצפון. יועצי ההשקעות בסניפים אלה יעבדו כרגיל ויעסקו בייעוץ השקעות בלבד. וועד עובדי המנהלים ומורשי החתימה הודיע כי המנהלים לא יבצעו עבודה של פקידים.
במקביל, הודיע ארגון העובדים כי עובדי מחלקת המשכנתאות של הבנק ישובו מחר לעבודה. עם זאת, בארגון מזהירים כי החזרה היא זמנית ויש להודיע על כך ללקוחות שמתחילים בתהליך קבלת משכנתא.
במסגרת העיצומים בבנק, לא מבצעים הפקידים פעולות שיווק. כמו-כן, לקוחות קופות הגמל שעברו לבנק הבינלאומי מבנק לאומי ומבנק יהב לא מקבלים שירות. מדובר בעמיתים בקופות הסקטוריאליות: אחים ואחיות, רופאים, חברת החשמל, הנדסאים וטכנאים, עובדים סוציאליים ומיקרו-ביולוגיים.
חנוך ליבנה, יו"ר וועד עובדי הבנק הבינלאומי: "הנזק מהצעדים הארגוניים הולך ומצטבר. הנהלת הבנק מעדיפה להזיק לבנק, ללקוחות ולעובדים ולא לקיים איתנו הידברות עניינית."
כזכור, בסוף אפריל הכריזה ההסתדרות על סכסוך עבודה בבנק הבינלאומי עקב עומס עבודה חריג, אי-הסכמת הנהלת הבנק להאריך בחמש שנים את ההסכמים הקיבוציים בבנק וכן על-רקע התנהלות ההנהלה שיש בה כדי להצר את צעדי ארגון העובדים, בין היתר על-ידי צנזור ואי הפצת חוזרי הארגון.
  • רשימת היישובים המלאה של הסניפים שיושבתו מחר: חדרה, חיפה (דניה, הכרמל, ראשי, מפרץ, נווה שאנן, רוממה, מת"מ, פאג"י), טבריה, יקנעם, כפר ורדים, כרמיאל (שלוחת האירוסים, כרמיאל), מעלות, נהריה, עפולה, צפת, קריית ביאליק, קריית מוצקין, קריית שמונה.

תאריך:  03/02/2014   |   עודכן:  03/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סניפי הבנק הבינלאומי באזור הצפון יושבתו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
תושבי הכפר הפלשתיני דורא אל קרע שעל אדמותיהם נבנו בניגוד לחוק בתי שכונת האולפנה בבית אל עתרו לבג"ץ בדרישה להורות לפרקליט המדינה להשיב מדוע לא יגיש כתבי אישום נגד החברה לפיתוח קריית הישיבה בבית אל ונגד מנהלה יואל צור בגין הסגת גבול פלילית, אחיזת מקרקעין בכוח ובנייה ללא היתר באדמות העותרים
עידן יוסף
על-פי הפשרה המסתמנת ייקבע רף כניסה של רשימה לכנסת על ארבעה מנדטים מכלל הקולות הכשרים    מפלגות קטנות ייטמעו במפלגות איתן חתמו על הסכם עודפים
איציק וולף
במקום הפרס המתוכנן, שעורר התנגדות בשמאל הקיצוני, יינתן לזילבר פרס על תרומתו למוזיקה הישראלית    השר בנט: אם היה כותב רוצי שמוליק קורא לך וזורק עלייך אבנים - היה מקבל פרס
אפרת פרץ
מערער בבית המשפט העליון על החלטת ביהמ"ש המחוזי והשופט אורנשטיין מדצמבר 2013 להעביר את השליטה לידי מוטי בן-משה ואדוארדו אלשטיין    "ביהמ"ש הושפע מאווירת ה'עליהום' הציבורית ונסחף בפסק דינו"
עופר וולפסון
אושר הסדר אכיפה מינהלית בין רשות ניירות ערך לחברת אינוונטק ונושאי משרה בכירים בה    החברה לא גילתה פרטים מהותיים בקשר להחזר הלוואה שנתנה ליולי עופר ז"ל, בעל השליטה לשעבר    במסגרת ההסדר הוטלה לראשונה על מנכ"ל סנקציה של מניעת כהונת נושא משרה בגוף מפוקח למשך שנתיים וזאת בנוסף לקנס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il