X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עילם, המכהן כיום כנשיא נייס אמריקה, בעלת המחזור של כחצי מיליארד דולר בשנה, נבחר על-ידי ועדת האיתור על-אף שהיו כמה מועמדים בכירים ממנו
▪  ▪  ▪
מועמד אלמוני יחסית [צילום: נייס מערכות]

חברת נייס מערכות הדואלית, הנסחרת הן בבורסת תל אביב והן בנאסד"ק, הודיעה (יום ג', 4.2.14) כי הדירקטוריון מינה את ברק עילם, נשיא נייס אמריקה, לתפקיד מנכ"ל החברה אשר יחליף את זאבי ברגמן הפורש מתפקידו. התחלופה צפויה להתרחש לפני סוף אפריל 2014.
עילם נבחר למרות שהיו כמה מועמדים בכירים ממנו בשרשרת, בהם הממונה עליו, יוחאי רוזנטל, נשיא החטיבה האזרחית וירון צואלה, המשנה למנכ"ל ונשיא החטיבה הביטחונית.
ברק עילם הוא מנהל בכיר בחברה מזה שנים רבות. כאמור, כיום הוא מכהן כנשיא נייס אמריקה, המנהלת עסקים של כ-500 מיליון דולר בשנה. לפני תפקיד זה, עילם היה ראש ארגון המכירות והמנהל הכללי של החטיבה האזרחית של נייס באמריקה. קודם לכן בקריירה שלו, הוא ייסד וניהל את קבוצת ניתוח האינטראקציות. ב-15 שנותיו בנייס, עילם נשא במגוון תפקידים בכירים בחברה וניהל היבטים שונים של עסקיה כגון פיתוח מוצר, מכירות ושיווק ושירותים.
דיוויד קוסטמן, יו"ר הדירקטוריון של נייס, אמר כי "לברק הצלחה מוכחת בהקמת יחידות עסקיות ובהשגת תוצאות, והייתה לו תרומה משמעותית לצמיחה של נייס ולהצלחתה. במשך הקריירה שלו הוא הפגין יכולת גבוהה להוביל ארגונים, בהם צוותי מוצר ומכירות, להציג טכנולוגיות חדשות ולטפח חדשנות. מינויו מצביע על עומקה של השדרה הניהולית בנייס. אני סמוך ובטוח כי הוא האדם הנכון להניע את נייס למיצוי ההזדמנויות הרבות בשוק, ולהוביל את החברה להמשך צמיחה בשנים הבאות".
קוסטמן המשיך ואמר כי "בשם הדירקטוריון, אני רוצה להודות לזאבי על תרומתו המשמעותית לנייס במהלך חמש השנים האחרונות. תחת הנהגתו של זאבי החברה צמחה באופן משמעותי ולאחרונה חצתה את רף מיליארד הדולר בהזמנות. החברה חיזקה את האסטרטגיה שלה והתפתחה להיות ספקית מובילה של פתרונות מתקדמים מבוססי אנליזה. זאבי בנה הנהלה וצוות חזק ותרבות ארגונית מנצחת, אשר מהווים בסיס חזק לצמיחה והצלחה עתידיים".
"אני מאוד נרגש להתמנות לתפקיד המנכ"ל החדש של נייס ולהוביל את העובדים המצוינים ואת ההנהלה החזקה של החברה," אמר עילם. "נייס היא חברה מצליחה, חדשנית וחזקה עם אנשים טובים, טכנולוגיה חדשנית ולקוחות ושותפים נאמנים. אני מצפה בכיליון עיניים להזדמנויות הרבות שלפנינו".
"אחרי כמעט חמש שנים מרתקות בחברת נייס, החלטתי לפרוש מתפקידי כנשיא ומנכ"ל, כדי לפנות יותר זמן לעיסוקים פרטיים", אמר זאבי ברגמן. "נייס היא מובילת שוק בעלת מיצוב חזק, מצב פיננסי איתן, אנשים מצוינים וטכנולוגיה מובילה, ואני סמוך ובטוח שברק, ביחד עם צוות ההנהלה החזק של נייס, ימשיך להוביל את החברה אל צמיחה והצלחה. אני שמח לקראת העבודה עם ברק בתהליך המעבר, ואמשיך לכהן בדירקטוריון. אני מאחל לברק ולכל משפחת נייס המשך הצלחה".

תאריך:  04/02/2014   |   עודכן:  04/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 נייס מערכות בע"מ
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפתעה: ברק עילם מונה למנכ"ל נייס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
לינדנשטראוס גילה כבר לפני שמונה שנים, כי היועץ המשפטי החיצוני של עיריית ראשל"צ - החשוד כעת בקבלת שוחד - פעל בניגוד עניינים בנוגע לקרקע אליה פלשו קרובי משפחתו
אלה לוי-וינריב
המנוח, יורם מרגלית, נחשד כי ביצע עסקות עצמיות ומתואמות בבורסה לצורך קבלת פטור ממס    סנגורים: "נחקרים הם לרוב מהמעמד הגבוה - כשמגדפים אותם ומאיימים עליהם שהקריירה שלהם תסתיים - זה יכול להיות טראומטי"
עופר וולפסון
המועצה הארצית החליטה על קידום כ-30 אתרים להקמת חוות גדולות לטורבינות רוח    משרד האנרגיה מעוניין להסיט 100 מגה-ווט מן ההקצאה המיועדת לתחום אנרגיית הרוח אל תחום האנרגיה הסולארית
יפעת גדות
השר ארדן: "בית הספר יאפשר לכל גורמי החרום להתמקצע, להתאמן ולתרגל יחד    חייהם של אזרחים רבים יינצלו בזכות ההכשרות שיינתנו כאן לגורמי החרום השונים    רק מה שיתורגל בשגרה יוכל לעבוד גם בחרום, בית הספר הינו ביטוי נוסף, לכך שהמשרד להגנת העורף הוא הגורם שמרכז את ההערכות הלאומית לחרום
עידן יוסף
שר התקשורת ארדן טרם קיבל את רשימת המומלצים של ועדת האיתור ליו"ר מועצת הכבלים והלווין    הסיבה: הוועדה מסרבת להיות חותמת גומי למינוי שמדיף ריח פוליטי    יו"ר הוועדה מסר הודעה בעייתית לפני פרסום רשימת המומלצים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il