X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעלת רשת החנויות "סוהו" פנתה לבית המשפט בתביעה לאסור על יזמיות של מתחם מסחרי חדש בתחומים המתחרים לאלו שלה מלעשות שימוש במילה "סוהו" או SOHO
▪  ▪  ▪
שי וינברג, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן. לא ייגע בשם? [צילום: יח"צ]

שותפות קולקשן סוהו מתל אביב מבקשת מבית המשפט המחוזי בתל אביב לאסור על אלקטרה נדל"ן וחברת בן אפרים ובניו בניה ויזום לעשות שימוש בשם SOHO. זאת במתחם המסחרי אותו החלו לבנות לאחרונה באזור התעשיה פולג בנתניה המתמקד בתחום העיצוב והלייפסטייל, והצפוי להיפתח ולהתחיל לפעול רק לקראת סוף 2015.
בפנייה לבית המשפט נאמר כי קולקשן סוהו עושה מזה למעלה מעשור שימוש בסימנה הרשום SOHO כשמה של רשת חנויות לממכר מוצרים מעוצבים במגוון רחב ביותר של תחומי החיים- החל במוצרים לבית ולמשרד, עובר לאביזרי אופנה, מוצרים לילדים, מוצרי ספא ולייף סטייל ועוד.
לטענת המבקשת, היזמיות של המתחם המסחרי החדש עושות שימוש במילה "SOHO" או "סוהו" במסגרת פרסומי המתחם, זאת למרות שהבהירה לנציגיהן בעת שניסו לעניינה בשכירת שטחים במתחם, כי היא דורשת ששם המתחם ישונה, וכי ייפסק השימוש המפר בסימנה המקורי.
לדברי המבקשת, השימוש בסימן המפר לגבי מתחם העוסק בעיקרו בתחום בו היא עוסקת יהיה בו כדי להטעות את ציבור הצרכנים לחשוב כי המתחם שייך לה, או לפחות כי קיים קשר כלשהו בינו לבינה. כבר היום, נאמר בתביעה, עוד בטרם נבנה המתחם ושנתיים לפני המועד המתכנן לתחילת פעילותו, מתרחשים מקרי הטעיה בפועל, ולא מעט אנשים סוברים כי המתחם החדש שבונות המשיבות קשור למבקשת.
בתביעה שהוגשה באמצעות עוה"ד נחום גבריאלי ויעל קלמנוביץ נאמר כי לא הייתה כל מניעה לבחור שם אחר למתחם המשיבות ולשווקו בשם שאינו זהה לסימן המקורי, וכי התעקשותן של המשיבות על הסימן המפר מלמדת על רצונן להיבנות מן המוניטין רחב היקף של המבקשת בסימן המקורי, ובשם הטוב שיצא לחנויותיה בתחום העיצוב והלייפסטייל.
אשר על כן מתבקש בית המשפט לעצור את מעשי הפרה מצד המשיבות ואת הפגיעה בקניינה הרוחני ובבלעדיות שרכשה לעצמה בסימן המקורי. זאת באמצעות צו מניעה האוסר על המשיבות מלעשות שימוש במילה SOHO או "סוהו" וצו המורה להן להסיר את הסימן המפר מן המתחם ומכל פרסום.

ת.א. 13408-02-14
תאריך:  07/02/2014   |   עודכן:  07/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תביעה לשינוי שם מתחם מסחרי חדש בנתניה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
עו"ד ליפא מאיר מונה כנאמן מטעם בית המשפט לתקופה של 3 חודשים, בניסיון להגיע להסכם עם העובדים והספקים    המדינה וארגון נשות הדסה יסייעו ב-100 מיליון שקל, כך שמרבית שכר העובדים לחודש ינואר ישולם
מיטשל א' לוין
אמיל זולא הצרפתי נתבע על הוצאת דיבה
יצחק דנון
התובע טוען כי כ. א. ל אחראית להטעיית צרכנים החברים בתוכנית אקטיב של כרטיסי מועדון לקוחות בשילוב כרטיס אשראי המשווקים בשיתוף פעולה בין כ. א. ל לבין רשתות השיווק
עופר וולפסון
באירוע הפתיחה של כנס ראשי הערים של המועצה הציונית בישראל וההסתדרות הציונית העולמית המתקיים בימים אלו בירושלים אמר שר השיכון: "מחירי הדירות יתייצבו ב-2014 ויחלו לרדת משמעותית ב-2015, זה פה, זה ממש מעבר לפינה"
אלעזר לוין
"ישראל תצטרף לארגונים בינלאומיים"    "אין לזלזל באיומי החרם, אך אנחנו מוכנים" "קרן הפנסיה ההולנדית הודיעה שלא תחרים"    "לא ניתן יד לשינויים בקואליציה"  "קרי ידיד אמת" "שרים נלחמים זה בזה"    ח"כים ערבים – לסוריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il