X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פקידה בסוכנות ארבל טוענת כי הבעלים והמנהל נהג להטרידה מינית משך כל תקופת עבודתה ואף להשפילה ולקללה ולכנותה במילים בוטות ובעקבות זאת נפגעה נפשית
▪  ▪  ▪
משרדי ארבל בת"א [צילום: סטריט וויו]

עובדת לשעבר בארבל סוכנות לביטוח מתל אביב בתפקידי חתמת, מפיקת פוליסות ומגישת תביעות ביטוח, תובעת מבעליה ומנהלה של הסוכנות פיצויים בסך 250,000 שקלים בטענה להטרדתה המינית במהלך עבודתה.
בתביעה, שהוגשה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, טוענת התובעת כי סמוך לאחר תחילת עבודתה ובמשך כל תקופת עבודתה, למורת רוחה וחרף התנגדותה הנחרצת, נהג הנתבע לגעת בה, ללטפה, לנשקה, לחבקה, להטרידה בהטרדות מיניות, מילוליות ופיזיות, בהשפלות, ובקללות, אשר הלכו וגברו במשך הזמן עד כדי אובססיה והתנכלות של ממש.
כך למשל, נטען בתביעה, נהג הנתבע לומר לתובעת: "מטומטמת, יש לך מוח של ציפור", "את לא אשמה שאין לך שכל, את מרוקאית", "אני צריך לשים אותך על הברכיים שלי ולתת לך מכות בישבן" (תוך המחשה ויזואלית), "את הטעם שלי, את חתולת רחוב, אני חייב לאלף אותך" ועוד.
עוד טוענת התובעת כי הנתבע נהג באופן קבוע לקרוא לה למשרדו ולהטרידה, ובאחת הפעמים אף ביקש ממנה לצפות במחשבו בסרטון פורנוגרפי של אישה עירומה ומקועקעת בכל גופה הרוכבת על אופניים, מראה הרודף אותה עד היום בשנתה וחלומותיה.
התובעת מציינת, באמצעות עו"ד שי דגן, כי כאשר אושפזה בבית חולים עקב מחלה היא התקשרה לנתבע ואמרה לו כי הבדיקות שעברה יצאו תקינות ואז הוא השיב לה:" אם את בסדר, עכשיו אפשר לשכב איתך".
באחת הפעמים נאמר בתביעה תקף הנתבע את התובעת בכך שאחז בגרונה בחוזקה וחנק אותה תוך שהוא צוחק ומגחך. כאשר ניסתה התובעת להשתחרר מאחיזתו, נהדף ראשה על משקוף הדלת והיא נחבלה בראשה.
למחרת האירוע, טוענת התובעת, קרא לה הנתבע למשרדו ואמר לה כי ערך לה שימוע ומסר לה מכתב התראה על הפסקת עבודה. התובעת טוענת כי האמור במכתב ההתראה אינו אמת בלשון המעטה וכי לא נערך לה שימוע והיא לא איחרה לעבודה.
התובעת מבקשת מבית המשפט לחייב את הנתבע לפצות אותה על נזקיה בגין הטרדותיה המיניות. לדבריה, עד היום היא סובלת מחרדות, נדודי שינה, כעס עצמי, פחד, אובדן ביטחון עצמי, אובדן שמחת והנאת חיים, עוגמת נפש וזקוקה לעזרה ותמיכה. לדבריה, עקב ההטרדות המיניות היא אינה מסוגלת לעבוד מאז פיטוריה בחודש יולי אשתקד ומסתגרת בביתה רוב שעות היממה.
התובעת מבקשת בנוסף לחייב את הנתבע בתשלום הפרשי השכר המגיעים לה לרבות הזכויות שלא שולמו לה. במכתב תגובה שנשלח על-ידי הנתבע לבא-כוחה של התובעת בספטמבר 2013 נטען כי לתובעת נערך שימוע כחוק, היא קיבלה את כל הכספים המגיעים לה על-פי חוק וכי טענותיה האחרות הינן חסרות שחר לחלוטין.
טרם הוגש כתב הגנה.

סע"ש 1619-02-14
תאריך:  08/02/2014   |   עודכן:  08/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"את לא אשמה שאין לך שכל, את מרוקאית"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
השביתה תתקיים בין השעות 10:00 בבוקר ל-12:00 בצהריים    ההסתדרות: אם לא יועברו משכורות הרופאים עד ליום שני - בתי החולים של הדסה יושבתו
יצחק דנון
המקרה המוזר שבו חדר ערבי למתחם סוללת כיפת ברזל אירע לפני 10 ימים ונחשף עתה בעקבות הגשת כתב אישום כנגד הנאשם    התביעה מבקשת לעצרו עד לתום ההליכים ולשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית
איתמר לוין
שלמה אבני ביקש שגופתו תושלך לים והמדינה התנגדה    הוועדה למתן היתרי הטלה לים אישרה עקרונית את הבקשה, אך קבעה שהתנאים הספציפיים ייקבעו בבוא העת
עידן יוסף
ייתכן שמדובר בתגובה להצבת אוניות אמריקניות ליד חופי הרפובליקה    חמינאי: ארה"ב הייתה מפילה את המשטר אילו הייתה יכולה
יצחק דנון
לטענתה, חרף התנגדותה - תמונתה שודרה בכתבה בתוכנית המגזין בערוץ 10 ובאתר נענע 10 והדבר גרם להשפלתה ולביזויה    תמונתה פורסמה למרות שהובטח לה שלא תפורסם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il