X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המקרה המוזר שבו חדר ערבי למתחם סוללת כיפת ברזל אירע לפני 10 ימים ונחשף עתה בעקבות הגשת כתב אישום כנגד הנאשם התביעה מבקשת לעצרו עד לתום ההליכים ולשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית
▪  ▪  ▪
יריות האזהרה לא הועילו [צילום: פלאש 90]

כאמל חמדאן (24) תושב מג'דל כרום הואשם בבית משפט השלום בבאר שבע בכניסה למתחם כיפת ברזל באילת לדבריו על-מנת להשתין על הסוללה וכחלק מתפיסתו האידיאולוגית כי עליו לשחרר את הקרקע.
בכתב האישום מצוין כי בסמוך לבית הקברות באילת הוצבה על-ידי צה"ל סוללה לירוט טילים מסוג כיפת ברזל. הסוללה הוקפה בגדר ובכניסה למתחם הוצבה עמדת שמירה.
בצהרי היום לפני 10 ימים הגיע הנאשם בסמוך למתחם וצעד במהירות לעבר עמדת השמירה. החייל שניצב באותה העת בעמדה צעק לעברו מספר פעמים לעצור ואולם הוא התעלם מקריאותיו והמשיך לצעוד במהירות לעבר הסוללה באומרו לחייל: " אני באתי להשתין על כיפת ברזל" תוך שהוא חולף על פני עמדת השמירה ונכנס לתוך המתחם.
החייל טען את נשקו וצעק לעבר הנאשם "עצור או שאני יורה" ואולם הלה המשיך בהתעלמותו מהחייל, והמשיך לצעוד במהירות לעבר הסוללה תוך שהוא מנסה להכות במכת אגרוף חיילת שאחזה בחולצתו ומשכה אותו לאחור על-מנת להוציאו מהמתחם.
הנאשם אף התעלם מקריאותיהם של חיילים נוספים שהגיעו למקום ומאזהרותיהם כי ירו בו היה ולא יעצור. מספר חיילים אף ירו מספר יריות אזהרה באוויר.
בשלב מסוים עצר הנאשם, הסתובב וחזר לכיוון עמדת השמירה תוך כדי שהוא אומר לחיילים "עשיתי מה שעשיתי ואני אחזור עם דגל גדול ואתקע אותו במרכז המתחם".
הנאשם הניף לעבר החיילים אצבע משולשת, עצר ליד תורן דגל היחידה שבמתחם והטיל עליו את מימיו. לאחר מכן הוא המשיך לצעוד במהירות לעבר עמדת השמירה תוך התעלמותו מקריאות החיילים לעצור, אף שחלקם כיוונו נשקיהם לעברו.
הנאשם כרע ברך כיוון את ידיו בתנועת רובה לעבר החיילים ואמר להם כי כלי הנשק שלהם לא מפחידים אותו, הפציר בהם מספר פעמים לירות בו, ויצא בריצה מהמתחם.
הנאשם רץ לעבר השטח הסמוך למתחם והחיילים דלקו אחריו תוך שהם צועקים לו שוב ושוב בעברית ובערבית לעצור ויורים מספר יריות אזהרה באוויר על-מנת לגרום לו לעצור ממנוסתו.
לאחר שהנאשם המשיך להתעלם מקריאותיהם של החיילים והחל להתרחק ירו החיילים לעבר רגליו על-מנת לעצרו. הנאשם נפגע ברגלו מאחת היריות אולם המשיך לרוץ ולהתרחק מהמתחם, כאשר החיילים ממשיכים לדלוק אחריו ולירות מספר יריות נוספות באוויר, עד אשר התקרבו אליו, השתלטו עליו ואזקו את ידיו באמצעות אזיקונים.
שוטרי מרחב אילת הגיעו למקום והנאשם ניסה למנוע מהשוטרים לעצרו תוך שהוא משתולל וצועק מספר פעמים "אללה הוא אכבר" ואומר לשוטרים כי הוא מעוניין להתאבד ולפגוע בסוללה. גם בבית החולים המשיך הנאשם להשתולל בהניפו את ידיו וגופו לכל עבר תוך צעקות "אללה הוא אכבר" ו-"אטבח אל יהוד".
בכתב האישום נטען כי הנאשם נכנס למקום מוגבל המוחזק בידי צה"ל והמשמש למטרה ביטחונית, ושהה במתחם ללא הסבר סביר כשהוא אינו מוסמך לכך, הפריע לחיילים במילוי תפקידם, ניסה לתקוף חיילת, והפריע לשוטרים במילוי תפקידם.
בחקירתו הודה הנאשם כי ביקש להשתין על סוללת כיפת ברזל וכי בכוונתו לשוב עם דגל פלשתין ולהציבו במרכז המחנה. ואולם בחקירתו האחרונה אמר כי הוא אינו זוכר היטב את האירוע והביע חרטה. התביעה מבקשת לעצרו עד לתום ההליכים ולשלוח אותו במהלך תקופת מעצרו להסתכלות פסיכיאטרית.

ת.פ. 14372-02-14
תאריך:  08/02/2014   |   עודכן:  08/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השתין על כיפת ברזל ונשלח להסתכלות
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
עלה לו הטיבי לראש
מגיב ותיק  |  9/02/14 00:21
2
מדוע אופשר לו לעבור את הש"ג?  ל"ת
הטיל מימיו   |  9/02/14 04:24
3
מדינת כל מתרוממיה ל"ת
הדג דפוק מהראש  |  9/02/14 04:44
4
חיילי אדם ורטה
sffs  |  9/02/14 07:56
5
זה מה שקורה כשמסרסים את הצבא
hrr  |  9/02/14 08:03
6
החיילים צודקים
משה, עורך-דין  |  9/02/14 11:29
7
איך הצליח לעבור את השער ??? ל"ת
רישלייה  |  9/02/14 12:40
8
יתכן ושתל מקמ"ש ו/או שלימדו ל"ת
להשתין על יהודים   |  9/02/14 18:24
9
זה הצבא שלנו היום
בולס שקמים בגת  |  9/02/14 18:40
10
באותה מידה יכל להכנס מחבל מתאב
רואה צאן  |  9/02/14 19:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
שלמה אבני ביקש שגופתו תושלך לים והמדינה התנגדה    הוועדה למתן היתרי הטלה לים אישרה עקרונית את הבקשה, אך קבעה שהתנאים הספציפיים ייקבעו בבוא העת
עידן יוסף
ייתכן שמדובר בתגובה להצבת אוניות אמריקניות ליד חופי הרפובליקה    חמינאי: ארה"ב הייתה מפילה את המשטר אילו הייתה יכולה
יצחק דנון
לטענתה, חרף התנגדותה - תמונתה שודרה בכתבה בתוכנית המגזין בערוץ 10 ובאתר נענע 10 והדבר גרם להשפלתה ולביזויה    תמונתה פורסמה למרות שהובטח לה שלא תפורסם
יואב יצחק
בראיון לעיתון וושינגטון פוסט אמר שר החוץ האמריקני כי הצדדים יוכלו להביע הסתייגויות מהסכם המסגרת שיציג וזאת במקביל למו"מ שימשיכו לנהל    מגלה כי נתניהו מתנגד לכוח נאט"ו בגבולות שייקבעו    משרד החוץ האמריקני משבח את השר ליברמן על עמדותיו נגד ביקורת אישית על קרי
עופר וולפסון
משחקי החורף היקרים בהיסטוריה, שעלותם 50 מיליארד דולר, נפתחו בעיר שלחוף הים השחור    אבטחה חסרת תקדים על-רקע חשש מפיגועים של מורדי צפון הקווקז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il