X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנויה לשעבר של פלאפון טוענת כי כחלק מאסטרטגיה שיווקית פונה החברה לציבור צרכנים רחב בפניות טלפוניות חוזרות ונשנות בתדירות ובתכיפות בלתי מתקבלת על הדעת כדי לשדלם להצטרף לשורותיה
▪  ▪  ▪
הטרדה אסורה מצד פלאפון? [צילום: פלאש 90]

"פלאפון פונה לציבור צרכנים רחב בפניות טלפוניות חוזרות ונשנות, בתדירות ובתכיפות בלתי מתקבלת על הדעת, וזאת כדי לשדלם להצטרף לשורותיה. פניותיה הטלפוניות של פלאפון מטרידות ופוגעות בזכויות הבסיסיות של הצרכנים לפרטיות ולשלוות נפש". כך נטען בתביעה ובקשה לאישורה כייצוגית שהוגשה נגד החברה.
לטענת התובעת, נטלי בן סימון, מנויה לשעבר של פלאפון, המדובר בהתנהלות שיטתית, דורסנית, מגמתית ומטרידה שנמשכה לאורך זמן רב, והננקטת על-ידי פלאפון כחלק מאסטרטגיה שיווקית פסולה מיסודה. לטענתה, גם לאחר סירובו של הצרכן להצעותיה של פלאפון להצטרף לשורותיה, וגם לאחר דרישות מפורשות כי תחדל מפניותיה המטרידות והבלתי פוסקות, ממשיכה פלאפון ו/או מי מטעמה להתקשר לצרכנים ולהטרידם ללא הפסק.
לדברי התובעת, היא סבלה מהטרדות חוזרות ונשנות, בתכיפות ובתדירות שאינה מתקבלת על הדעת מצד נציגי פלאפון שהציעו לה להצטרף לשירותיה. זאת חרף העובדה שבכל שיחה ושיחה הבהירה כי היא אינה מעוניינת בהצעות החברה, וכי היא דורשת שפניות אלה יופסקו לאלתר, וחרף העובדה ששיחות אלה התקיימו מבלי שקדם להן רקע מוקדם מכל מין וסוג שהוא, ומבלי שהיא הביעה התעניינות ו/או רצון לקבל הצעה כלשהי מהחברה.
בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב באמצעות עוה"ד יוני בן סימון ומרדכי כהן, נאמר כי פניותיה של פלאפון במהלך החודשים האחרונים בתדירות ובתכיפות הולכת ומתגברת, הסבו לה נזקים אשר באו לידי ביטוי בין היתר בתחושות תסכול, כעס, עלבון, חוסר אונים, טרחה ואובדן זמן הנובעים מהחדירה לפרטיותה.
לדברי התובעת, בדף הרשמי של פלאפון בפייסבוק פורסמו בפרק זמן קצר תלונות של צרכנים המלמדות על היקפה הרחב של התופעה ועל הפגיעה הממשית בפרטיות הצרכנים ובשלוותם. בנוסף התקבלו תלונות דומות של צרכנים במועצה הישראלית לצרכנות.
התובעת מצטטת מספר דוגמאות של תלונות צרכנים שהופיעו על דף הפייסבוק בפק זמן של מספר שבועות. בין היתר נכתב בתלונות הללו: "זה שוב קורה וזה מציק ומטריד", "אני מבקש מכם בפעם המיליון להפסיק להטריד אותי בטלפון", "אני כבר רותח מעצבים לא מעוניין לעבור אליכם תעזבו אותי", "תפסיקו זה כבר ממש מטריד ומציק".
התובעת מבקשת מבית המשפט להצהיר כי התנהלותה של פלאפון מהווה הטרדה אסורה וכי לצרכנים הנפגעים קיימת עילת תביעה נגד החברה בגין פגיעה בפרטיות ורשלנות.
התובעת מעריכה את נזקו של כל צרכן שהוטרד בסכום של 100 שקלים בגין כל שיחה מטרידה ובנוסף לסעד הכספי מתבקש בית המשפט לאסור על פלאפון בצו מניעה להמשיך בהטרדה הפסולה של הצרכנים.

ת.צ. 15429-02-14
תאריך:  11/02/2014   |   עודכן:  11/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"פלאפון מטרידה צרכנים כדי שיצטרפו אליה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הנאמנים - ליפא מאיר ואשר אקסלרוד    השופט מינץ: הציבור אינו צריך לשלם את מחיר כשלונו של בית חולים פרטי, אשר מימן את פעילותו בדרכים עקלקלות
גלית יצחק-אוגנוב
דינה פיינבלט מונתה לתפקיד    מחליפה בתפקידה את אסתר כהן, שכיהנה בתפקיד זה במשך 17 שנה
עופר וולפסון
האזרחים הוותיקים הזכאים להבטחת הכנסה יוכלו לצרוך כמות כפולה של מים בתעריף הראשון המופחת    עלות ההטבה: 50 מיליון שקל
עופר וולפסון
היקף הגיוס הצפוי במסגרת ההנפקה יעמוד על כ-75 מיליון דולר, ולחתמים ניתנה אפשרות להגדיל את היקף הגיוס ב-15% נוספים    תזכה לבלעדיות ולהטבות מס ל-7 שנים בשיווק התרופה לטיפול בכוויות נקסובריד בארה"ב
יפעת גדות
ביולייט מדווחת על התחלת ניסוי קליני של החברה-הבת דיאגנוסטיר לאבחנה, התאמת טיפול ומעקב אחר טיפול בסינדרום העין היבשה    התוצאות צפויות כבר ברבעון הרביעי השנה    חברת דיאגנוסטיר קיבלה את כל האישורים הנדרשים לתחילת הניסוי הקליני ומעריכה כי תחל בו בימים הקרובים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il