X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עו"ד אילן סופר מאשים את גופי החקירה בשימוש בתקשורת עו"ד ישראל מימון: לעיתים די בכותרת אחת על עתירה לבג"ץ כדי להרתיע שר נורית דבוש: קצב היה מגיע לתוצאה אחרת אילו היה מודה ברומן
▪  ▪  ▪
ללכת ביחד ליאיר לפיד [צילום: AP]
פרסומת לבילינסון
"בייבי בום הוא פרסומת לבית החולים בילינסון", אומרת נורית דבוש. "קודם היו שם 15 לידות ביום ועכשיו יש 50. כל יולדת באה ומבקשת את הרופא השמן ומחפשת את המצלמה, ואין שם מצלמה. גם בעלה יותר נחמד אליה, כי הוא חושב שיש שם מצלמה".

"גופי החקירה הם אמנים בשימוש בתקשורת. השימוש בתקשורת בהליכים המשפטיים החל אצלם ולא אצל הסניגורים". כך מאשים (יום ה', 13.2.14) עו"ד אילן סופר, ראש מחלקת ליטיגציה במשרד גולדפרב-זליגמן המייצג שורה ארוכה של אישי ציבור. לדבריו, יש מקום להכשיר עורכי דין גם להתמודד מול התקשורת כדי שיוכלו למלא כראוי את תפקידם.
לדעת עו"ד ישראל מימון, לשעבר מזכיר הממשלה, התנהלות תקשורתית חיונית לעורך הדין, אך לפעמים יש לבחור בשתיקה שהיא ההתנהלות הנכונה. הוא הביא כדוגמה את עו"ד דורי קלגסבלד, שלא אמר מילה כאשר הועמד לדין על תאונת הדרכים הקטלנית שגרם: "הוא הבין שלא יכול לצאת מנצח, הוא שתק, שילם את חובו לחברה והיום איש לא אומר שהוא עבריין".
מימון סבור, כי השופטים אינם מושפעים מן ההתנהלות התקשורתית סביב התיקים שלפניהם. לעומת זאת אמר סופר, כי בתי המשפט מושפעים מן האווירה הציבורית והתקשורתית. הוא הזכיר, כי במקרה של קלגסבלד סברה (בדעת מיעוט) השופטת יהודית שבח, כי שופט התעבורה הושפע מן האווירה סביב התיק והחמיר מדי בשל כך. "בתי המשפט משותקים מפחד מאמצעי התקשורת. הם פועלים תחת הטרור של התקשורת. הם מפחדים שכל התבטאות שלהם תקבל אספקטים כאלה ואחרים", הוסיף סופר.
לדברי מימון, לעיתים די בכותרת אחת על עתירה שהוגשה לבג"ץ כדי להרתיע שר, החושש מהמשך העיסוק התקשורתי בנושא. עוד הציע לזהות מיהו האנדרדוג שאין סיכוי לנצח אותו תקשורתית, כפי שהיו ניצולי השואה שניהלו בזמנו מאבק נגד הממשלה.
יו"ר הרשות השנייה לשעבר, נורית דבוש, הגיבה באומרה, כי עורכי הדין חיים בסרט אם הם סבורים שתקשורת המונים יכולה להעביר לציבור את דקויות ההליכים המשפטיים. "המשפט לא צריך להתנהל בתקשורת, אלא צריך להתנהל כשהפקטור התקשורתי מונח על השולחן, עם התוצאות שלו", הדגישה.
"תארו לעצמכם שאחרי חשיפת פרשת קצב, הוא היה הולך לתוכנית האירוח של יאיר לפיד, שם את גילה בשורה הראשונה, שמים לו קצת טיפות עיניים כדי שידמע, ואומר: היה לי רומן, אני מצטער, זה לא היה בסדר, אני הולך לשקם את חיי עם גילה. כולם היו מוחאים כפיים, לפיד היה מבסוט כי היה לו את הסקופ של החיים שלו; אתם חושבים שקצב היה עכשיו היכן שהוא עכשיו?", הדגימה דבוש.

תאריך:  13/02/2014   |   עודכן:  13/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"בתי המשפט פועלים תחת טרור תקשורתי"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מוחמד חטיב הודה ב-19 אישומים שעסקו בשימוש במסמכים גנובים ואבודים לצורך הסרה במרמה של שעבודים ומכירת מקרקעין, תוך הונאת הלקוחות ורשויות המדינה
עופר וולפסון
עוד מצטרפת שאינה פוליטיקאית למרוץ על נשיאות המדינה: השופטת בדימוס ונשיאת מועצת העיתונות בהווה    "עצם העובדה שיש מועמדת אישה יש בה דחיפה לנשים"
יצחק דנון
האחראי על דסק חדשות המזרח התיכון מזה למעלה מ-5 שנים טוען להפלייתו לרעה בכל הנוגע לתנאי העבודה וקידום בדרגה לעומת ראשי דסקים כמקביליו בתפקיד במדיומים אחרים ברשות השידור
אילנית חיות
רשתות השיווק מצאו עצמן חסרות אונים הבוקר אל מול התקלה בסליקת כרטיסי האשראי    רמי לוי: "הלקוחות יחזרו, יבינו שזה לא בגללנו"    עדי כהן: "שב"א צריכים לעשות בדק בית. אני לא יודע עדיין לאמוד את הנזק"
עופר וולפסון
משרד הבריאות הסיני אישר לחברה לשווק מנשמים מסוג FLIGHT 60    הכנסות ראשוניות מסין צפויות להגיע כבר ברבעון הראשון השנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il