X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרופ' פיה רענני מונתה למנהלת המערך הכולל את תחום ההמטולוגיה וההמטו-אונקולוגיה פרופ' רענני: "אני רואה לעצמי זכות וחובה להצעיד את המערך קדימה בבטחה כדי להמשיך להיות בחוד החנית של תחום ההמטולוגיה בארץ"
▪  ▪  ▪
פרופ' פיה רענני [צילום: יח"צ]

פרופ' פיה רענני (53) מונתה למנהלת המערך להמטולוגיה במרכז דוידוף בבילינסון. עד כה, שימשה מנהלת היחידה לאשפוז המטו-אונקולוגי במרכז דוידוף. לפרופ' רענני שנות עשייה רבות ומרשימות, מעורבותה ופועלה בתחומים וברבדים רבים מציבים אותה כאחת מדמויות המפתח בתחום במדינת ישראל.
פרופ' רענני למדה בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, התמחתה ברפואה פנימית בבילינסון ובמכון להמטולוגיה במרכז הרפואי שיבא בניהולו של פרופ׳ יצחק בן-בסט. בהמשך עברה השתלמות בת שנה בתחום הלוקמיה המיילואידית הכרונית ומחלה שיירית מינימלית ביחידה לחקר הלוקמיה בבית החולים Hammersmith (כיום קרוי Imperial College) בלונדון. לפני כשנתיים נסעה להשתלמות קצרה כפרופסור חבר למרכז היוקרתי לטיפול בסרטן Memorial Sloan Kettering, שם השתלמה בתחום של לויקמיות חריפות.
לצד העשייה הקלינית, משמשת פרופ' רענני כראש החוג להמטולוגיה באוניברסיטת תל אביב מזה שלוש שנים. לפני כשנה נבחרה להמשיך לקדנציה נוספת בתפקיד. בנוסף היא מעורבת בפעילות אוניברסיטאית כחברה במספר ועדות כגון: הוועדה לקרנות מחקר, הוועדה המדעית של המרכז לחקר הביולוגיה של הסרטן, הוועדה המדעית של מרכז ג'ראסי לאונקולוגיה. כמו-כן, משמשת כבוחנת מוסמכת בבחינות סיום התמחות בהמטולוגיה מזה כעשור.
אני מאמין
פרופ' רענני חברה באיגודים המטולוגיים ישראלים ובינלאומיים כמו החברה האמריקנית להמטולוגיה (ASH), החברה האירופאית להמטולוגיה (EHA), החברה הישראלית להמטולוגיה ולעירויי דם.
פרופ' רענני עוסקת במחקר בסיסי במעבדה ובמחקר קליני ודוגלת בשילוב המחקר עם עבודה קלינית. עד היום פרסמה כ-100 מאמרים בעיתונים רפואיים שונים. עיקר מחקרה עוסק בממאירויות המטולוגיות.
מזה למעלה מעשור משמשת פרופ' רענני סוקרת לעיתונים המטולוגיים מובילים כמו Blood, Haematologica ורבים אחרים. בשנים האחרונות התמנתה לעורכת בשלוש מערכות עיתונים. לאחרונה עורכת חוברת בנושא הטיפול במתבגרים AYA = adolescent young) adults) במחלות המטולוגיות ביחד עם פרופ' טולמן, ראש שירות הלויקמיה ב-Memorial Sloan Kettering.
במהלך השנים עבדה פרופ' רענני עם מובילי דעה במרכזים בינלאומיים מובילים בתחום הטיפול הסרטן כמו Dana Farber, MD Anderson ו-Memorial Sloan Kettering ברמת השירות הקליני לחולים.
פרופ' פיה רענני, מנהלת המערך להמטולוגיה והמטו-אונקולוגיה במרכז דוידוף בבילינסון: "ה'אני מאמין' שלי מושתת על העקרונות של חתירה למעמד של מרכז מצוינות לאומי ובינלאומי, שמירה על כבוד האדם - הן זה של החולים והן זה של אנשי צוות, שקיפות מול החולים והצוות, השקעה בדור העתיד של הרופאים, האצלת סמכויות והעצמת גורמים חיוביים בצוות, אינטראקציה עם דיסציפלינות משיקות במרכז דוידוף ובבית החולים וטיפוח קשרים בינלאומיים לצרכי קליניקה ומחקר. אני רואה לעצמי זכות וחובה להצעיד את המערך קדימה בבטחה לתוך המילניום הנוכחי כדי להמשיך להיות בחוד החנית של ההמטולוגיה בארץ".

תאריך:  16/02/2014   |   עודכן:  16/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
לטענת עורכת הדין יפית מאיר, מעסיקה, עו"ד דידי רוטשילד, התנכל אליה על-רקע טיפולי הפוריות אותם היא עוברת ורצונה לממש את זכותה הלגיטימית להיכנס להריון ולהביא ילד לעולם
עידן יוסף
קו הרכבת המוצע ישפר באופן ניכר את הנגישות אל האזור    התוכנית להקמתו מאפשרת את המשך פיתוחו כמוקד מוביל ברמה העירונית והמחוזית
איתמר לוין
ביהמ"ש הורה למדינה להגדיל את מכסת המים הניתנת לעדר רשום של בדואי המתגורר ביישוב בלתי מוכר ולהעמיד אותם לרשותו מנקודת חיבור קרובה יותר מזו הקיימת
איתמר לוין
ביהמ"ש אימץ את הסדר הטיעון עם מי שהונה שורה של ידוענים, לאחר שהלה הודה בכתב אישום שצמצם ב-90% את היקף מעשי ההונאה שיוחסו לו
יצחק דנון
שמואל יונס מבקש מבית הדין למנוע את פיטוריו, שלטענתו נובעים מכך שהצביע על ליקויים בתפקודו של שפירא ועל חשש לשחיתות בפרויקט בניית משרד המבקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il