X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
78 בעלי יחידות דיור במלון סוויטות בנתניה טוענים כי חברות הניהול השתלטו על יחידותיהם אותן רכשו במיטב כספם ואינן משלמות להם מאומה מכספי השכרת היחידות לציבור הרחב
▪  ▪  ▪
סוויטות איילנד [צילום: סטריט וויו]

78 בעלי יחידות דיור במלון הסוויטות "מלון איילנד" בנתניה, מרביתם יהודים תושבי צרפת, טוענים כי חברת הניהול השתלטה בפעולה בריונית על יחידות הדיור ועושה בהן ובתמורה המתקבלת מהשכרתן כבתוך שלה.
בעלי היחידות הגישו עתירה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה להצהיר על בטלותם של הסכמי הניהול והאחזקה שנחתמו בינם לבין חברות אוקיינוס איסלנד נתניה ונתון ניהול איסלנד מתל אביב, הנשלטות על-ידי חברת נתון ניהול ושיווק נכסים (1989). בית המשפט מתבקש להורות על העברת הניהול והאחזקה של המלון לידי הדיירים ו\או לידי חברת ניהול אחרת בהתאם לבחירתם.
לדברי הדיירים, הוצגה להם הצעה אטרקטיבית ומושכת לרכישת יחידת דיור על שפת חוף הים בנתניה בה יוכלו לעשות שימוש עצמי בזמן שהותם בישראל, וביתר הזמן יעבירו את היחידה לחברת ניהול אשר תשווק את היחידה לציבור הרחב באופן שישיא להם רווחים והכנסות.
התובעים חתמו על הסכמי המכר בין השנים 2010-2006 ולדבריהם נדרשו אף להוסיף סך של בין 60,000 שקלים ל-93,000 שקלים בגין ריהוט הדירות.
אולם לטענתם, חברות הניהול "שכחו" כי התחייבו לנהל את היחידות ואת המלון בעבורם ולטובתם, ובמקום לנהל ולתחזק את המלון לטובת רווחת בעלי היחידות, העדיפו לנהלו ולתחזקו ברשלנות ו\או בניגוד אינטרסים ו\או למטרות זרות.
בתביעה נטען כי הנתבעות, המנהלות את המלון מזה כ-3 שנים, לא השכילו לשלם לבעלי היחידות ולו שקל אחד בגין יחידות הבעלים שנמסרו לניהולן והמושכרות לציבור הרחב לתקופה של לפחות 9 חודשים.
לדברי התובעים, הנתבעות נטלו לעצמן את כל התקבולים של אורחי המלון, ובנוסף לא השכילו להשיא תשואה לבעלי היחידות באף אחת משנות פעילות המלון.
לדברי התובעים, הסיבות לכישלון הקולוסאלי של חברות הניהול אינו מקרי אלא נובע מחמדנות ואי-סדרים חמורים של חברות אלו, ודי בכך שהן לא הצליחו להשיא כל תשואה לבעלי היחידות כדי להצדיק את החלפתן.
בתביעה נאמר כי מדוחות בדיקה של רואה חשבון וחוות דעת מומחה מלונאי עולה, כי מדובר במקרה קיצוני של ניהול רשלני וכושל תוך העדפת אינטרסים זרים של חברות הניהול שנכשלו במבחן התוצאה וגרמו להפסדים כבדים למלון שאינם מחויבי המציאות.
מסקנות אלה, סבורים התובעים, מצדיקות את ביטול הסכמי הניהול, והחזרת הניהול לבעלי היחידות על-מנת למצוא ניהול איכותי יותר.
לטענת התובעים, באמצעות עוה"ד גיל ורגון ואבי גבאי, הנתבעות אף מסרבות פעם אחר פעם מלקיים את מחויבותן בהסכמים עימם, ולמסור להם את היחידות לשימושם העצמי לתקופה של 3 חודשים. בתביעה נאמר כי לאחר 3 שנים של רמיסת זכויותיהם החליטו בעלי היחידות להתאגד ולפעול במטרה לשמור על זכויותיהם.

ת.א. 32087-02-14
תאריך:  17/02/2014   |   עודכן:  17/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי גבאי / Avi  Gabay
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השתלטו על היחידות שלנו בסוויטות איילנד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
טוענים כי הנהלת המפעל, בשליטת כימיקלים לישראל, החלה באופן חד-צדדי ביישום תוכנית פיטורים של מאות עובדים
עופר וולפסון
ג'יימי קוטס, כומר מקנטאקי ומומחה לנחשים, אשר כיכב בתוכנית ריאליטי בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק הנקראית "ישועת הנחשים", הוכש למוות במהלך דרשה בה הטיף לאמונה באל
יפעת גדות
תמיד בידקו מה עומק המים
צחי הופמן
לפי סקר שביצעה חברת אתוסיה עבור "גלובס", הצמיחה המהירה ממנה נהנה ענף ההיי-טק המקומי בשנים האחרונות צפויה להתמתן    24% מהמשתתפים בסקר מעריכים כי מספר המשרות יעלה ב-5% לכל היותר
איציק וולף
דיון שהתקיים בוועדת הכלכלה של הכנסת חשף כי הפרקטיקה שלפיה נוהגים עורכי דין של קבלנים לגבות דמי טרחה כפולים מרוכשי הדירות - מנוגדת לחוק הגנת הצרכן    "ראוי שהרשות להגנת הצרכן תדרוש את כל הכספים ששולמו בניגוד לחוק ב-12 השנים האחרונות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il