X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לטענת התובעת, לקוחת החברה, נציגת שירות לקוחות בהוט המיודדת עם אחי-בעלה, "הדליפה" למשפחת בעלה על נוהגה להזמין לצפייה מהוט סרטים פורנוגרפיים וגרמה בכך למשבר בחייה המשפחתיים
▪  ▪  ▪
פגעה בפרטיות הלקוחה [צילום אילוסטרציה: ערוץ 2]

אם לשלושה ילדים, מנויה של הוט, טוענת כי נציגת שירות לקוחות בחברה, ידידתו של אחי-בעלה, "הדליפה" למשפחת בעלה מידע לפיו היא מזמינה סרטים פורנוגרפיים בסופי שבוע, וכתוצאה מכך חלה הרעה מהותית ביחסים האישיים בינה לבין בעלה ובין משפחתו שהחלה להתרחק ממנה וניתקה עמה כל קשר.
האישה הגישה לבית משפט השלום בחיפה תביעת לשון הרע ופגיעה בפרטיות בסך 100,000 שקלים נגד הוט ונגד נציגת שירות הלקוחות בחברה ש"הדליפה" את המידע האמור.
בתביעה שהוגשה באמצעות עו"ד גבי שמואלי, נאמר כי הוט התחייבה במסגרת הסכם ההצטרפות של התובעת לשירותי הוט לספק את השירותים מטעמה, תוך שמירה על סודיות מלאה הן מטעמה והן מטעם עובדיה.
לדברי התובעת, לפני מספר חודשים החלה לחוש כי משפחתו של בעלה החלה להתרחק ממנה ולנתק עמה כל קשר. בנוסף התרחש שינוי מהותי ביחסים האישיים בינה לבין בעלה, וזה האחרון החל להתרחק ממנה, להתעלם, ולהסית את ילדיהם המשותפים כלפיה בצורה אכזרית ומתוך שנאה, דבר שגרם לפגיעה קשה בה ובניהול חייה היומיומיים, לרבות בתפקודה בעבודתה.
לאחר חקירה מעמיקה, נאמר בתביעה, התברר לתובעת לתדהמתה כי נציגת שירות לקוחות בהוט, ידידתו של אחי-בעלה, פרסמה ברבים ובמיוחד בפני משפחתו של בעלה, כי התובעת מזמינה בכל סוף שבוע סרטים פורנוגרפיים להנאתה העצמית מבלי ליידע את בעלה, בהיותה "בחורה חרמנית" האוהבת לצפות בסרטים אלה ואף לקיים יחסי מין.
בתביעה נאמר כי נציגת שירות הלקוחות נכנסה לפרטי מנוי התובעת שבמאגר הנתונים אצל הוט וצילמה בעזרת מכשיר הפלאפון שלה את מסך המחשב המראה כי התובעת נהגה להזמין את הסרטים הפורנוגרפיים מדי שבוע, ושלחה את הצילום ו/או סיפרה על כך לבני משפחתו של בעלה.
התובעת מציינת כי השמועות בדבר מעשיה הגיעו גם לאוזני בני משפחתה, דבר שגרם לסכסוך עז ביניהם, היות שהמדובר במשפחה דתית שמרנית הרואה במעשים שכאלה כמנוגדים לדת ולערכיה המסורתיים של המשפחה. התובעת מציינת כי הקשר בינה לבין משפחת בעלה עדיין מנותק והם מצויים בסכסוך עז שהביא לפגיעה קשה בה ובבני משפחתה.
התובעת מציינת כי מיד לאחר שגילתה על מעשיה הנלוזים של עובדת החברה, הגישה נגדה תלונה במשטרת חיפה. לדבריה, פניותיה אל הוט בעניין נפלו על אוזניים ערלות ולא טופלו כלל.

ת.א. 27947-02-14
תאריך:  18/02/2014   |   עודכן:  18/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"נציגת הוט גרמה למשבר בחיי המשפחתיים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
דירקטוריון החברה החליט על הדחתו הסופית של טוביה לוסקין, מייסד החברה, מתפקיד המנכ"ל, לאחר שלוש שנים וחצי בתפקיד    איילנד שימש עד כה יועץ חיצוני לשותפות
עופר וולפסון
בתום 5 שנות כהונה הודיע מנכ"ל קבוצת הוט על פרישה    עלות שכרו לאורך התקופה: מעל 21 מיליון שקל    ימשיך לכהן כיו"ר    יחליפו מנכ"ל הוט מובייל, אילן צחי
יצחק דנון
בני משפחתו של אדם שגופתו שכבה במקררי המכון לרפואה משפטית למעלה מחודש ימים שעה שהם מחפשים אחריו תובעים פיצויים מהמשטרה וממשרד הבריאות
יפעת גדות
הוועדה לקידום מעמד האישה אישרה לקריאה ראשונה: רשימות שלפחות שליש מחברי המועצה המכהנים מטעמן יהיו נשים, יקבלו 115% מימון מפלגות    יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה עליזה לביא: "התנגדות השלטון המקומי להצעת חוק ייצוג נשים ברשויות המקומיות ממחישה את הקונגלומרט הגברי הסגור שכל כך קשה לפצח"    ח"כ יפעת קריב: "התנגדות השלטון המקומי להצעת החוק היא אכזבה גדולה מביבר"
הדר פרבר
הסכם עקרונות ליצירת ברית בין צפת לבודפשט נחתם במלון רות רימונים צפת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il