X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ממשלת הפיליפינים מאפשרת אשרת שהייה למבקרים בשטחה לשלושה שבועות בלבד, למעט שתי מדינות יוצאות דופן: ישראל וברזיל 30% צמיחה בתיירות הישראלית לפיליפינים
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

הישראלים כובשים את הפיליפינים. מנתונים שהפיץ משרד התיירות הפיליפיני לסיכום שנת 2013 עולה כי ישראל נחשבת כמעצמה תיירותית.
בפיליפינים נספרים המבקרים מישראל כחלק משוק התיירות ממזרח אירופה ומהים התיכון והנתונים מעידים על מגמת גידול הנמצאת בעלייה מתמדת, כך על-פי נתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בישראל ומשרד התיירות בפיליפינים: בשנת 2009 ביקרו 4,061 ישראלים בפיליפינים, בשנת 2010 ביקרו 4,525 ישראלים, בשנת 2011 ביקרו 4,990 ישראלים, בשנת 2012 ביקרו 5,895 ישראלים ובשנת 2013 נרשם מספר שיא של כ-7,500 ישראלים שביקרו בפיליפינים - גידול של 30% ביחס לנתונים אשתקד.
חשוב לציין שקיימת גם תיירות הפוכה, של פיליפינים המבקרים במדינת ישראל למטרות תיירות. פעילות זו הייתה מאופיינת בסטגנציה בשנים האחרונות ולשכת התיירות ישראל-פיליפינים פועלת כדי להגדילה גם כן.
לדברי יריב פישר, יו"ר לשכת התיירות ישראל הפיליפינים ומנכ"ל חברת פלייאיסט: "מגמת הגידול בהיקף של 30% בתנועת התיירות לפיליפינים תימשך גם בשנים הקרובות. היעד שהגדרנו לשנת 2014 עומד על כ-9,000 מבקרים מישראל בפיליפינים. הצמיחה הזו נובעת מכך שהישראלים גילו את הייחוד, היופי, הנופים המדהימים, ההיצע התיירותי העשיר, האוכל, הפולקלור והצבע של הפיליפינים.
"עבורנו, זהו שוק תיירות מתפתח. הצמיחה הזו גם קשורה, בין היתר, לשיתוף הפעולה המוצלח עם שגרירות הפיליפינים בישראל ולפעילות השיווק של 'לשכת התיירות ישראל-הפיליפינים'. יחד גיבשנו תוכנית שנתית מקיפה לשנה הקרובה, הכוללת פעילויות ואירועים יזומים אשר יגבירו את החשיפה והמודעות של הקהל הישראלי לאיים הפיליפינים כיעד אקזוטי לנופש אטרקטיבי חלומי".
הפיליפינים הם אוסף של 7,107 איים, מהם ל-2,773 יש שם ו-800 בלבד מהאיים מאוכלסים. הם יעד תיירותי המושך אליו אוהבי טבע ותיירות אתגרית. יש לפיליפינים חופי ים מרהיבים המושכים אליהם חובבי צלילה וגלישה, מטבח מעניין וחיי לילה תוססים. ועוד פרט מעניין: ממשלת הפיליפינים מאפשרת אשרת שהייה למבקרים בשטחה לשלושה שבועות בלבד, למעט שתי מדינות יוצאות דופן: ישראל וברזיל. למבקרים משתי מדינות אלה מונפקת אשרת שהייה לחודשיים.

תאריך:  18/02/2014   |   עודכן:  18/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אשרה ארוכה לפיליפינים: רק לישראל ולברזיל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מנכ"ל רשות ההסתדרות לצרכנות שם דגש על חשיבות הצרכנות הנבונה    כ-50% מהצרכנים בישראל משווים את המחיר ואת התכולה של מוצרים ארוזים בעת קנייתם    כ-57% מהצרכנים סבורים כי עיגול המחירים וביטול הצגת המחיר באגורות יתרמו לצרכן
עופר וולפסון
החברה דיווחה כי נמשכים המגעים בינה לבין נושיה הפיננסיים לגיבוש תנאי הסדר החוב    לפי התנאים המתגבשים, תמסור החברה את מניות השליטה בבזן לידי בעלי החוב, ואלה יוותרו על תשלומי קרן וריבית ל-3 שנים
איתמר לוין
טוען שדכנר עצמו הודה שלא שוחח איתו על השוחד, ומסיבה זו בלבד יש לזכותו    "דכנר העליל בזדון כדי להגדיל ככל האפשר את התמורה שיקבל בתור עד מדינה"
איציק וולף
השופט (בדימ.) ד"ר גבריאל קלינג קובע בספר חדש כי שופטים צריכים להיות נתונים בסד נורמטיבי הדוק יותר מאשר כל אזרח אחר    "גם בהסירו את הגלימה, אין השופט משתחרר מהמגבלות החלות עליו מתוקף תפקידו"
מיטשל א' לוין
הסולטן הטורקי ניקה את היהודים מעלילת דם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il