X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זאב גולדנברג מונה למנהל האגף לשיפור פני העיר בעיריית ירושלים
▪  ▪  ▪
זאב גולדנברג [צילום: עיריית ירושלים]

זאב גולדנברג, סגן מנהל האגף לשיפור פני העיר והממונה על הבטיחות נבחר היום (ד', 19.2.14) במכרז למנהל האגף לשיפור פני העיר.
גולדנברג, יליד 1954, בן קיבוץ טירת צבי, עובד בעיריית ירושלים משנת 1993 בתפקידים שונים בעירייה בנושאי שיפור פני העיר, בטיחות בדרכים ועוד.
גולדנברג, המשמש כיום בתפקיד גן ומ"מ מנהל אגף שיפור פני העיר שימש בעבר בתפקיד ממונה על הבטיחות בדרכים, פקיד היערות ומנהל מערך הרמזורים בעירייה; רס"ן במילואים, בוגר סיירת צנחנים, בעל תואר ראשון במינהל עסקים וניהול במגזר הציבורי והנדסאי מכונות בהכשרתו.
האגף לשיפור פני העיר מוביל את הטיפול בשטחי הציבור הפתוחים בעיר, גני המשחקים והפארקים ברחבי העיר. בנוסף אחראי האגף על אחזקת הכבישים והמדרכות בעיר ומערך התאורה בכל רחבי העיר.
ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, בירך על המינוי ואמר "גולדנברג הוא בעל ניסיון עשיר ורחב בירושלים ומכיר בה כל פינה. בשנים הקרובות יפעל האגף לחידוש כל 600 גני המשחקים בשכונות, ריבוד עשרות ק"מ של כבישים ומדרכות בעיר, פיתוח ושידרוג התאורה ברחובות, פיתוח פארקים ושטחים פתוחים בשכונות לרווחת התושבים. ירושלים תהפוך לעיר עם איכות חיים טובה יותר עבור ילדי העיר, המשפחות הצעירות וכל התושבים".
מנהל אגף שפ"ע הנבחר זאב גולדנברג הודה לראש העיר ולמנכ"ל העירייה "על האמון שניתן בי. האגף לשיפור פני העיר אחראי על תחומים הנוגעים לשגרת יומו של כל תושב בעיר ואנו נפעל בשיתוף פעולה מול כל הגורמים לשפר ולשדרג את המרחב הציבורי בשביל תושבי העיר".

תאריך:  19/02/2014   |   עודכן:  20/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ניר ברקת / Nir  Barkat
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון התיר לפרסם פסק דין שעסק בפרשה שחקר ברכה לפני עשר שנים, ובו נקבע שברכה פעל שלא כדין במהלך החקירה, רשלנותו הביאה לחשיפת זהותו של עבריין ועדותו בביהמ"ש לא תאמה את העובדות
אלעזר לוין
האמת: לא שיווקו ולא מכרו, לא לאחרונה ולא בפברואר    משרד השיכון אינו שותף בחלק מהמכרזים, בניגוד לטענות רמ"י    ממחזרים מכרזים ישנים בקריית גת ולבניית דירות להשכרה    האם הרשות מנסה לחפות על כשלונותיה למכור מגרשים?
עופר וולפסון
בין השאר, יידרש מנהל הקרן לוודא כי חברת הייעוץ עומדת בעקרונות הראויים והוטלה עליהם חובה לקחת חלק רק באסיפות בהן נדרש רוב של בעלי מניות מקרב הציבור
עופר וולפסון
קצב עלייתו של המדד עלה מעט לעומת החודשים הקודמים, אך הוא עדיין מעיד על צמיחתו של המשק בקצב דומה לזה שאפיין אותו בתקופה האחרונה    לעליות תרמו במיוחד מדדי היבוא והיצוא והעלייה במדד הייצור התעשייתי
איתמר לוין
העליון אישר את כוונת משרד האוצר לפרסם מסמכים מתוך הבוררות בינו לבין מפעלי ים המלח    קובע: מדובר בעניין בעל חשיבות ציבורית רבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il