X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לאחר שצבעה את כל ערי הדרום בירוק, והקימה פארקים בערי הנגב באר שבע, ירוחם, דימונה, אופקים ואילת - חנכה קק"ל פארק חדש בעיר שדרות
▪  ▪  ▪
[צילום: מלובני ישראל]
[צילום: מלובני ישראל]

שנתיים לאחר הנחת אבן הפינה, נחנך (יום ה', 20.2.14) פארק עזריאלי בעיר שדרות, בהשתתפות יו"ר קק"ל אפי שטנצלר, דנה עזריאלי - סגנית יו"ר קבוצת עזריאלי, אלון דוידי - ראש העיר שדרות, נציגי קרן עזריאלי, מנכ"ל קק"ל קנדה ג'וש קופר ותושבי שדרות.
בשנתיים האחרונות פיתחה קק"ל את 'פארק עזריאלי' בעיר שדרות, לאורך המסלול של הנחל היבש אשר חוצה את העיר. פארק עזריאלי מצטרף לשדרה ירוקה בעיר, יחד עם גן החמישה ועם גן נוסף שהקימה קק"ל בכניסה המערבית לעיר ובכך מהווה הפארק כבר עתה 'ליבה ירוקה', הכוללת שבילים סלולים שחלקם אף מחברים את הפארק לאזורי מגורים, ושטחי ציבור ומסחר מסביב.
סגנית יו"ר הקבוצה דנה עזריאלי ציינה כי "אנו גאים להמשיך לקחת חלק מרכזי בבניית הארץ. הפארק בשדרות מהווה הלכה למעשה את יישום החזון שלנו בקרן עזריאלי לתרום ליוזמות חינוכיות ולקידום איכות החיים. אני מאמינה שהפארק בשדרות יעניק לתושבים בעיר מרחב להתפתחות קהילתית ומשפחתית, ויהפוך למקום מפגש מהנה ומפרה עבור כולם".
מצב רוח חיובי
קק"ל רואה חשיבות עצומה בהקמת פארקים בערים והיא מקדמת בנייתם בשנים האחרונות בכל רחבי הארץ, מקרית שמונה ומטולה בצפון, דרך מגדל העמק, אור יהודה, באר שבע, דימונה, ירוחם ועד אילת שבדרום. ביישובי הנגב משמעות מרכזית להקמתן של הריאות הירוקות לאור האקלים היבש והחם של האזור.
בשנים האחרונות רתמה קרן קיימת לישראל, רבים מידידיה בארץ ובחו"ל, כדי לתרום לפיתוח העיר שדרות, ולשיפור רווחתם של תושבי העיר הנתונים תחת איום ביטחוני. במסגרת זו, לפני כשנתיים נחנך מאגר שדרות, שמטפל במי השפכים המטוהרים של העיר ומעביר אותם לשדות היישובים החקלאיים שמסביב. שנה קודם לכן, חנכה קק"ל בעיר פארק ממוגן, שמעניק לילדי שדרות הזדמנות לקיים בביטחון פעילות ספורט ותרבות.
אפי שטנצלר, יו"ר קק"ל, אמר כי "פארק עזריאלי בעיר שדרות הוא עוד הוכחה, אחת מני רבות, ששדרות יקרה לא רק ללב תושבי מדינת ישראל, אלא גם ללבו של העולם היהודי כולו. הפארק הוקם במסגרת פרויקטים מחוללי מפנה של קרן קימת לישראל, בשיתוף עם הרשות המקומית ובסיוע תרומת קרן עזריאלי, והוא יהווה ריאה ירוקה בעיר, פארק עירוני רחב-ידיים, הכולל מדשאות, מגרשי משחקים ומגרשי ספור".
ראש העיר, דוד אלון: "קק"ל היא ידידת אמת של העיר שדרות. בשדרות חיים 25 אלף תושבים שבוחרים לחיות כאן ולגדל את ילדיהם למרות הסכנות. אני רוצה להודות למשפחת עזריאלי על הפארק. אוכלוסיות ומשפחות צעירות שיגיעו לחיות כאן, יגיעו רק בזכות פארקים ופיתוח מסוג זה, כך נביא את העיר שדרות אל העתיד".
מחקר שנערך לאחרונה בבריטניה בקרב 40,000 משקי בית, מגלה כי מצב הרוח החיובי של אנשים המתגוררים ליד פארקים, טוב יותר מאלה שאין להם פארקים ליד הבית. המחקר פורסם בכתב העת הבריטי Environmental Science and Technology. בנוסף, לשטחים עירוניים ירוקים תועלת בתחומים רבים, צמחיית הפארק קולטת מזהמים ואבק מהאוויר ומפחיתה את הטמפרטורה בקיץ, פארק אף הופך את העיר לנעימה ומושכת ומגביר את ההזדהות של התושבים עם מקום מגוריהם.

תאריך:  23/02/2014   |   עודכן:  23/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אלון דוידי  אפי שטנצלר
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
אביו של המנוח טוען כי פרסום תמונת בנו המנוח לצד כתבה המיוחסת לו בנסיבות שפורסמה וללא הסכמתו פוגעת בשמו הטוב, בפרטיותו ובצנעת חייו האישיים
אביתר בן-צדף
שניים נפצעו קשה    תאונת אימונים שנייה בפורט בראג בשלוש שנים
יצחק דנון
אמריקן לייזר נתבעת לפצות מטופלת בטיפול להסרת שיער לצמיתות הטוענת כי הטיפול הכושל גרם לכוויות בגופה ולכאבים בלתי נסבלים ולעוגמת נפש
אביתר בן-צדף
ארצות-הברית מייבאת מסין דגלים ב-3,3 מיליוני דולר בשנה    תיקון ברי משנת 1941 אוסר על מחלקת ההגנה לרכוש פריטים - ואפילו מזון וביגוד - מיצרנים לא-אמריקניים
יצחק דנון
האישה הביעה חרטה על המעשה וטענה כי במשך עשר השנים האחרונות בהן היא נוהגת לבקר את בעלה בבית הכלא לא עשתה שום עבירה    בית המשפט דחה את הבקשה לעצור אותה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il